Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-13, 17:15
  #1081
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Du tror att muslimerna bor mitt i stan eller ute i rena industriområden?..

Att det bor någon muslim inom höravstånd från de platser han stått och skrikit på ser jag som troligt ja.
Citera
2022-05-13, 17:15
  #1082
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Alla jag pratat med. Var i kyrkan häromdagen och i gen av oss var positivt inställd utan enhetligt emot hans beteenden. Brottsligt anser vi och hets mot folkgrupp. Tror du verkligen de skulle dra igång kyrkklockorna från den motsatta religionen om det inte ser ut så över större delen av samhället? Knappast bara vi kristna som vi ha bort honom från staden.

Det säger kanske mer om vilka du pratar med och om att de inte vill säga vad de egentligen tycker när de pratar med en galen islamist.
Citera
2022-05-13, 17:16
  #1083
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Man kan såklart argumentera för hans rätt att vara en röv. Jag tycker inte det ska vara olagligt att vara en röv.

Men med det sagt MÅSTE man inte bete sig som en röv. Skulle man bete sig som Paludan i mina kretsar skulle man få en dagsedel. Och man skulle aldrig bli bjuden på fest. Vem fan vill hänga med en sån snubbe?
Vi får väl hoppas att det är många brottsutredningar som inte blir av nu eftersom polisen måste lägga alla sina resurser på att bevaka en mans rätt att vara en röv offentligt.

"Blev din dotter våldtagen? Tyvärr, Rasmus Pedolan behöver alla våra resurser nu så din dotter får klara sig utan rättvisa tills Rasmus Pedolan tröttnat på att vara en röv."
Citera
2022-05-13, 17:17
  #1084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Majoriteten av islamistiska "svenskar" menar du då va?
Jag hatar blattar men Paludan är likt förbannat en pajas.
Citera
2022-05-13, 17:17
  #1085
Medlem
swebarbs avatar
Jaså polisen nekade nyss paludan att hålla tal i Skäggetorp bl a .. vi såg det inte komma.

Polisen meddelade sent på fredagseftermiddagen att man inte låter Rasmus Paludan att hålla några valmöten i Skäggetorp i Linköping och Navestad i Norrköping nu på söndag.

Istället fortsätter ”prövningen av tillstånd med inriktningen att erbjuda arrangören alternativa platser för allmän sammankomst inom respektive kommun”, skriver polisen på sin webb.


https://www.svt.se/nyheter/lokalt/os...och-skaggetorp
Citera
2022-05-13, 17:17
  #1086
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Att det bor någon muslim inom höravstånd från de platser han stått och skrikit på ser jag som troligt ja.
Fruktansvärt.

Då behöver dom ingen tolk plötsligt?
Vi får väl lägga till öronproppar som en nödvändig utgift på deras socialbidragsansökningar då.
__________________
Senast redigerad av Readyfreddie 2022-05-13 kl. 17:19.
Citera
2022-05-13, 17:17
  #1087
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Att det bor någon muslim inom höravstånd från de platser han stått och skrikit på ser jag som troligt ja.
Bara när han är ute i orten. Frölunda igår och Husby imorgon.
Citera
2022-05-13, 17:18
  #1088
Medlem
beaver_ses avatar
Nu svarar han på frågor sakligt när de flesta gaphalsar tystnat...
Han har mycket bra att säga som svenskar inte vågar.

Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Bara när han är ute i orten. Frölunda igår och Husby imorgon.
Borås gilla jag när de simma i viskan och sen fick polishjälp att ta sig upp utmattade haha, och den där muslimskan som låtsades vilja dränka sig, syns på videon att hon lugnt lade mobilen på sittplatsen helt lugnt före fejkoffrandet i kalla vattnet.
De hade även som här en galen kärring som skriker sig hes... Och dessa betalar vi bidrag tilll, vad ger de tillbaka till svenska samhället... Skit är det enda, rån gruppvåldtäkter förnedringsrån ger sig på handikappade gamla och sjuka och även rånar barn... Fy fan för muslimer.
__________________
Senast redigerad av beaver_se 2022-05-13 kl. 17:26.
Citera
2022-05-13, 17:18
  #1089
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Vi får väl hoppas att det är många brottsutredningar som inte blir av nu eftersom polisen måste lägga alla sina resurser på att bevaka en mans rätt att vara en röv offentligt.

"Blev din dotter våldtagen? Tyvärr, Rasmus Pedolan behöver alla våra resurser nu så din dotter får klara sig utan rättvisa tills Rasmus Pedolan tröttnat på att vara en röv."

Det är ju inget nytt, polisen har aldrig prioriterat sådant. De vågar bara gå på svenskar som uttalar sig negativt om kriminella invandrare.
Citera
2022-05-13, 17:18
  #1090
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Det spelar ingen roll om ni anser något. Det är lagen som gäller, inte er åsikt.

Fast det är inte enbart lagen som bygger ett starkt samhälle. Grundläggande respekt för sina medmänniskor och allmänt hyfs är också sådant som samhället vilar på.

Vem vill ha Paludan som granne? Vem vill bjuda honom på sitt bröllop?
Citera
2022-05-13, 17:19
  #1091
Medlem
area50s avatar
hahah "Muahmmed hade sex med en gris 5 dagar i veckan, resten av två hade han sex med en hund"
Han är en modig, galen jävel
Citera
2022-05-13, 17:19
  #1092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Det säger kanske mer om vilka du pratar med och om att de inte vill säga vad de egentligen tycker när de pratar med en galen islamist.
Jag är knappast en galen islamist. Sedan sa jag enbart i kyrkan, Paludan kommer hit och då sa de allihop negativa saker, särskilt de som arbetar inom kyrkan. Hets mot folkgrupp. Dessutom gör han det farligt för oskyldiga genom att komma till städer så man måste ställa in saker för barn och ungdomar och hålla dem hemma för att de kan skadas i bara förbifarten av dårens ansatser till att få våra städer nedbrända av det klientel som inte respekterar våra städer och demokrati. De är ju en extremt låg andel dessutom som kaosar i förhållande till hur många som bor i städerna.. dessutom åker många runt efter Paludan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback