Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-11, 22:20
Medlem
Hamleyss avatar
Dom här knarksäljarna som det snackas om i tråden har jag inte sett.
ÄR det unga afrikanska pojkar eller hur ser de ut?
Citera
2022-05-11, 22:35
Medlem
xlajts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Dom här knarksäljarna som det snackas om i tråden har jag inte sett.
ÄR det unga afrikanska pojkar eller hur ser de ut?

Somalier, såg ut att vara 16 - 18 år.
Citera
2022-05-11, 22:42
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlajt
Somalier, såg ut att vara 16 - 18 år.

Jag har sett dom också när de står och hänger i Tessinparken. De lämnar små lustgaspatroner efter sig i drivor. Dom verkar stå och suga i sig gasen medan de väntar.

Fruktansvärt sorgligt
Citera
2022-05-11, 23:06
Citat:
Ursprungligen postat av UDontWantToMeetMe
Ytterligare ett bra inlägg för en gångs skull. Drogerna ligger bakom allt, och det är i ökande takt "vi" svennar med bra inkomst som bidrar till detta.

Många av er läser säkert detta. Känn er träffade och ändra något. Eller inte. Stick huvudet i sanden och dröm om chartersemestern.
Resonerar du likadant om t ex vapensmugglare? Om de som bedriver sexhandel? Någon vill köpa, alltså är det okej att sälja. Så jävla dumt.
Citera
2022-05-11, 23:19
Medlem
UDontWantToMeetMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisistheend
Resonerar du likadant om t ex vapensmugglare? Om de som bedriver sexhandel? Någon vill köpa, alltså är det okej att sälja. Så jävla dumt.

Vad i helvete svamlar du om? Jag menade ju precis tvärtom. Är det ingen som har hjärnan igång här?
Citera
2022-05-11, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Det är han med röd skjorta som är anhållen och heter Sam*r

https://m.youtube.com/watch?v=J2CVSEM6vy4

Verkar inte trovärdigt, men bevisa dig och din tes!
Citera
2022-05-11, 23:35
Citat:
Vad i helvete svamlar du om? Jag menade ju precis tvärtom. Är det ingen som har hjärnan igång här?
Hehe, pucko. Om kretinerna inte spred sina försäljningstentakler skulle det knarkas mindre. De skapar efterfrågan. Första gratis till högstadieelever. Inte nog med det, de tar med sig våldet också. Förstår du parallellen nu?
Citera
2022-05-11, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thisistheend
Hehe, pucko. Om kretinerna inte spred sina försäljningstentakler skulle det knarkas mindre. De skapar efterfrågan. Första gratis till högstadieelever. Inte nog med det, de tar med sig våldet också. Förstår du parallellen nu?

Ja, jag håller med. Vad är det som gör att jag tror annorlunda? Vi verkar ju vara av samma åsikt.
Lägg ditt krut på de som gör världen sämre istället Peace!
Citera
2022-05-11, 23:47
Medlem
Kan detta ha att göra med bomben som hittades på de tre grabbarna inatt?
Citera
2022-05-11, 23:47
Citat:
Ja, jag håller med. Vad är det som gör att jag tror annorlunda? Vi verkar ju vara av samma åsikt.
Lägg ditt krut på de som gör världen sämre istället Peace!
Ugh. Korrekt. Sorry. Se det som en understrykning av vad du skrev. Peace.

Nä, nu ska jag sticka och sälja några containrar maskingevär och neutronbomber till en svennig diktator så att han kan lustmörda sin befolkning. Helt ok, det är nämligen synd om mig eftersom jag inte har lika mycket pengar som Christer Gardell ännu. Trots att jag har spelat fotboll och har en mamma som säger att jag är snäll.
Citera
2022-05-12, 00:09
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Skulle inte tro att du bor där, är själv vid Fältan några ggr/vecka. Inga blottar där. Kanske Zlatans kids då förvisso...
Jag skulle vilja ge båda er rätt. Inne i själva fältan är det väldigt homogent, speciellt när det är mycket vanligt hederligt folk som är ute och ränner. Men kvällstid, speciellt fredag/lördag och särskilt runt donken och korvmojen uppehåller sig en del babbar av den otrevliga sorten. Har själv sett polisen haffa ett par ortengrabbar som verkade vara på vift.
Citera
2022-05-12, 00:38
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wkblade
Jag skulle vilja ge båda er rätt. Inne i själva fältan är det väldigt homogent, speciellt när det är mycket vanligt hederligt folk som är ute och ränner. Men kvällstid, speciellt fredag/lördag och särskilt runt donken och korvmojen uppehåller sig en del babbar av den otrevliga sorten. Har själv sett polisen haffa ett par ortengrabbar som verkade vara på vift.
Nej du vet väl att ortengrabbarna tagit över helt? Det är inte homogent för fem öre (du säger emot dig själv helt ). Dom är inte "på vift" utan stannar. Några beväpnade försöker försvara Ostermalm och Gärdet, men det går ju inte eftersom "ortengrabbar" har mycket tyngre vapen, typ skyddsvästar, maskingevär med lasersikte och bomber. Och "ortengrabbar" bor ju också på Ostermalm och Gärdet! Bara vänja sig vid ännu fler knivningar, sprejningar och sprängningar.
Thai-massage-salongerna, gatu-prostitutionen, langningen och mopederna kommer inte heller försvinna. Priserna kommer inte öka, speciellt inte nu när räntorna tydligen ska upp 5 procent. Ostermalm och Gärdet är redan som i USA, mycket våldsammare (sprejningar och sprängningar) än central Europa efter 20 nu, snart 19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in