Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-11, 21:36
  #109
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrstjarna
Kan för mitt liv inte se varför jag som skattebetalare (och alla andra som betalar skatt i Sverige) skall stå för notan när en lönnfet dansk idiot skall hålla låda (om och när han ens vågar dyka upp) med bokbränning oavsett vad han nu bränner.

Den där usla boken han brände kostade väl ungefär noll kronor av dina skattepengar?

Förstörelsen, våldet, galenskaperna, mordförsöken och bränderna kostade förstås en jäkla massa, men det var ju inte Paludan skyldig till utan istället sinnesrubbade araber, turkar och afrikaner.
Citera
2022-05-11, 21:42
  #110
Medlem
Hetaste stället är Husby centrum 17:30 på Lördag. Han måste stoppas. Jag ska imorgon åka till Husby och dela ut papper om koranbränningen till boende i Husby.
Citera
2022-05-11, 22:02
  #111
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Muslimerna är som nickedockor som gör precis som Paludan vill att de ska göra. Att de inte fattar att de instrumenteras av danksjäveln.

Om muslimerna bara kunde låta idoten bränna koranen två tre gånger utan någon som helst uppståndelse, skulle idioten tröttna på att bränna koraner.
Det är ni Islamistkramare som är problemet
Citera
2022-05-11, 22:04
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emellie
Kommer det vara mer som ett "vanligt" valmöte eller ska det eldas också?

Om det inte eldas eller liknande så lär det inte bli fullt så allvarligt som det blev i påsk?

Det är helt klart allvarligt. I det här läget är det hets mot folkgrupp bl.a.. Hans parti har inga anhängare i Sverige och hans ideologi är helt klart främlingsfientlig. Sånt behöver vi inte mer av i något samhälle.
Religionsfrågan är en helt annan fråga. Jag kan personligen tycka att det är helt jävla stört att svenska staten betalar ut flera miljoner i stöd till trossamfund i Sverige idag. Så länge tillräckligt många tror på samma sak så kan man söka bidrag från staten. Galet!!
Citera
2022-05-11, 22:04
  #113
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proprioception
Borde inte herr Rasmus Paludan lära sig att prata svenska. Han har ju numer svenskt medborgarskap. Jag förstår inte ett ord han säger.
Han prata betydligt bättre svenska än de svenska islamister som en massa idioter här i tråden skyddar
Citera
2022-05-11, 22:36
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Han bär skyddsväst. Man får hoppas polisen har full koll på alla höghus och "öppna fönster" i området så ingen ligger med ett prickskyttegevär och försöker sig på ett head shot. Även om jag befarar att han är kontrollerad opposition så identifierar han ett av de problemen vi har i väst, nämligen att en enorm mängd invandrare inte är kompatibla att leva i ett öppet civiliserat demokratiskt samhälle.
Stämmer bra det !
Citera
2022-05-11, 22:41
  #115
Medlem
Porrstjarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Han är svensk medborgare och hans parti finns registrerat hos valmyndigheten.

Va det något mer du inte visste?

Båda fakta kända sen länge, blev godkänt av valmyndigheten så sent som 20 april 2022.

Visa mig partiets organisation, partistyrelse, ledamöter, allt annat som hör till ett seriöst politiskt parti i modern och sund demokrati

Det förändrar inget i sak, det betyder inte per automatik att vi med det här mongot som galjonsfigur skall kommendera ut kravallutrustad polis att skjuta blint in i folkmassor ute i förorterna och att jag skall bekosta dessa dumheter.

Det finns andra anledningar att ha tungt beväpnad polis som rensar både här och var ute i orten.
Och det skulle jag liksom de flesta hårt arbetande skattebetalare gladeligen betala för.

Frågor på det?
__________________
Senast redigerad av Porrstjarna 2022-05-11 kl. 22:44.
Citera
2022-05-11, 22:50
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Han bär skyddsväst. Man får hoppas polisen har full koll på alla höghus och "öppna fönster" i området så ingen ligger med ett prickskyttegevär och försöker sig på ett head shot. Även om jag befarar att han är kontrollerad opposition så identifierar han ett av de problemen vi har i väst, nämligen att en enorm mängd invandrare inte är kompatibla att leva i ett öppet civiliserat demokratiskt samhälle.
Varför skulle Västeråsare ha prickskyttar när ingen annan stad haft det ?

Larvigt. Hoppas att ingen går och att folk håller sina ungar hemma.

Tydligen har olika saker ställts in för att ungar inte ska vara ute (de kan bli skadade om folk börjar hitta på skit) så man får hoppas att föräldrarna tar föräldra-ansvsret till att också hålla dem i hemmet. Att umgås en dag och kväll med de egna barnen är inte för mycket begärt förhoppningsvis.
Citera
2022-05-11, 22:50
  #117
Medlem
-AIR-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Det är en skam att inte Sverige stoppar honom.
Det har varit en skam om de hade stoppat honom. Han är inte våldsam på något sätt, han gör inget olagligt, varför ska han då stoppas? För att andra människor inte ska göra något olagligt? Då är det bättre att stoppa dem istället. Paludan sätter fingret på de demografiska problem som nu råder i Sverige, han synliggör det som DN, SVD och SVT gör allt för att dölja. Man kan säga att Paludan är barnet som konstaterar att kejsaren är naken, vilket behövs då ingen annan i Sverige gör det. Och ingen normalt funtad svensk vill bli hatad av Sveriges alla muslimer.
Citera
2022-05-11, 23:02
  #118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proprioception
Det är en regel som inte bara borde, utan måste gälla. Mitt inlägg om herr Paludan var till för att få folk att tänka på saken. Borde inte herr Paludan föregå med gott exempel och faktiskt lära sig Svenska?

Du är medveten att han har en svensk farsa, så svenska torde inte vara några problem.
Men som boende i Danmark så är det mera logiskt med danska än svenska.
Citera
2022-05-11, 23:22
  #119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -AIR-
Det har varit en skam om de hade stoppat honom. Han är inte våldsam på något sätt, han gör inget olagligt, varför ska han då stoppas? För att andra människor inte ska göra något olagligt? Då är det bättre att stoppa dem istället. Paludan sätter fingret på de demografiska problem som nu råder i Sverige, han synliggör det som DN, SVD och SVT gör allt för att dölja. Man kan säga att Paludan är barnet som konstaterar att kejsaren är naken, vilket behövs då ingen annan i Sverige gör det. Och ingen normalt funtad svensk vill bli hatad av Sveriges alla muslimer.

Byter man ut namnet Paludan mot Adolf Hitler så stämmer också din analys, orsak och verkan.

Rasmus Paludan har redan visat sitt uppsåt med att bränna en Koran och genom ord förolämpa både Gud och de troende. Han behöver aldrig mer få tillstånd för något så provocerande och uppviglande, neka alla ansökningar från och med igår.!
Citera
2022-05-11, 23:23
  #120
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Det är helt klart allvarligt. I det här läget är det hets mot folkgrupp bl.a.. Hans parti har inga anhängare i Sverige och hans ideologi är helt klart främlingsfientlig. Sånt behöver vi inte mer av i något samhälle.
Religionsfrågan är en helt annan fråga. Jag kan personligen tycka att det är helt jävla stört att svenska staten betalar ut flera miljoner i stöd till trossamfund i Sverige idag. Så länge tillräckligt många tror på samma sak så kan man söka bidrag från staten. Galet!!

Hur är det hets mot folkgrupp? Att kritisera en religion är såvitt jag vet inte hets mot folkgrupp.

Slut lipa. Det handlar om papper, som människan skrivit påhittade figurer i om påhittade gudar och hokuspokus.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback