2022-05-11, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Du är nog en som han har knullat med annars kalla man inte folk man träffat 1 gång för intelligent dumb ass

Det var ju inte bara en träff som jag bygger uppfattningen på, utan även det polisiära arbetet som finns på honom. Men du verkar ju inte vara den mest intelligenta så inte konstigt att du inte förstod, jävla dräng.[/quote]
Vet du vårda ditt språk innan du blir avstängd från Flashback din inavel, har inte dina turkiska föräldrar uppfostrat dig, din kulu bonde
Citera
2022-05-11, 21:50
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cikana1
Du snackar bajs!!! Enligt din källa enligt din ’ källa’ lever du i en mytoman värld! Allt du skriver är orealistiskt, hur ska din vän ge information när dom har sekretets inom sjukvården!

Du tror på fullaste allvar att de inom sjukvården inte pratar om sina patienter, oavsett om det finns sekretess? Du är ju uppenbarligen en jävla idiot, citera gärna vad jag sagt som är lögner, utöver att jag blandade ihop uppgiften om 120 miljoner kronor.
Citera
2022-05-11, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Okej men hur kan sixtys lilebror som är 18 år sen och dessutom misstänkt i dehär INTE sitta häktad.

Han kom dessutom sent till rättegång idag.

Okashe och hans vän dök upp också.

Är du på plats?

https://www.expressen.se/nyheter/kri...-dit-for-sent/

Veckans text i Krimrummet handlar om en färgstark rättegångsdag där:

✓ 18-åringen kom för sent till sin egen mordrättegång.

✓ Domstolen meddelade att polisen ”torde” ha brutit mot Europakonventionen.

✓ Gängmannen ”Svensken” ville visa upp en film från när han låg skjuten i huvudet – men fick avslag.
Citera
2022-05-11, 21:51
Medlem
Citat:
Tar tillbaka om mitt påstående om 120 miljoner, tydligen var det gängets inkomst som främst ska komma från bedrägerierna, N1now och Svensken. Vet inte exakta summan, men killen spenderade 100k på bara kläder i månaden under en viss period.

Möjligtvis är det mammans konto som används vid pengartvätt? Svensken har ingen legal inkomst man kan flöda in med, han har däremot samtalat med sin farbror om att skicka en miljon till en bankman i Kulu som ska sköta pengarna. Jag själv är Turk och vet hur dessa så kallade "bankmän" fungerar, han ska tvätta in de i systemet i Turkiet och skicka de till Sverige, hur inkomsten tas in kommer bankmannen lösa i Turkiet. Vet inte exakt hur det fungerar men det är något i den stilen.

Hur mycket han respektive de lurade till sig vet jag inte men det svensken ursprungligen åtalades för var 5,2 miljoner. Inte så illa skattefritt. Eller tvärtom, väldigt illa.
Citera
2022-05-11, 21:52
Medlem
Citat:
Du tror på fullaste allvar att de inom sjukvården inte pratar om sina patienter, oavsett om det finns sekretess? Du är ju uppenbarligen en jävla idiot, citera gärna vad jag sagt som är lögner, utöver att jag blandade ihop uppgiften om 120 miljoner kronor.
Förklara hur ska din ” vän ”ge information om någon som ligger på sjukhuset, jobbar själv inom sjukvården det finns ngt som heter patient lag
Citera
2022-05-11, 21:53
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Det var ju inte bara en träff som jag bygger uppfattningen på, utan även det polisiära arbetet som finns på honom. Men du verkar ju inte vara den mest intelligenta så inte konstigt att du inte förstod, jävla dräng.
Vet du vårda ditt språk innan du blir avstängd från Flashback din inavel, har inte dina turkiska föräldrar uppfostrat dig, din kulu bonde[/quote]

Brinn din kuksugare, du talar som en fyraåring och du kallar mig inavel? Du är väl någon jävla kurd som precis tagit sig ut från någon håla bland bergen, gå och knulla en get istället för att posta här.
Citera
2022-05-11, 21:54
Medlem
Citat:
Vet du vårda ditt språk innan du blir avstängd från Flashback din inavel, har inte dina turkiska föräldrar uppfostrat dig, din kulu bonde

Brinn din kuksugare, du talar som en fyraåring och du kallar mig inavel? Du är väl någon jävla kurd som precis tagit sig ut från någon håla bland bergen, gå och knulla en get istället för att posta här.[/quote]
Hahahaha skål chhheeeers
Citera
2022-05-11, 21:55
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Förklara hur ska din ” vän ”ge information om någon som ligger på sjukhuset, jobbar själv inom sjukvården det finns ngt som heter patient lag

Vad finns det att förklara? Kallas för ett lagbrott, återigen bevisar du för mig att du är en jävla idiot. Bara för att det finns lagar så tror du alltså att de inte kan brytas? Det är ett tjänstefel som min källa utförde, sådant som händer varenda jävla dag i den svenska sjukvården, men du ska få se efter rättegången. Killen har inge större ärr.
Citera
2022-05-11, 21:56
Medlem
Brinn din kuksugare, du talar som en fyraåring och du kallar mig inavel? Du är väl någon jävla kurd som precis tagit sig ut från någon håla bland bergen, gå och knulla en get istället för att posta här.[/quote]
Svar på din fråga kulu bonde uuusch! Åk hem till ditt land
Citera
2022-05-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Är du på plats?

https://www.expressen.se/nyheter/kri...-dit-for-sent/

Veckans text i Krimrummet handlar om en färgstark rättegångsdag där:

✓ 18-åringen kom för sent till sin egen mordrättegång.

Domstolen meddelade att polisen ”torde” ha brutit mot Europakonventionen.

✓ Gängmannen ”Svensken” ville visa upp en film från när han låg skjuten i huvudet – men fick avslag.

Det fetade: handlade det om förhöret med svensken där han låg med hål i huvudet?
Citera
2022-05-11, 21:58
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Hur mycket han respektive de lurade till sig vet jag inte men det svensken ursprungligen åtalades för var 5,2 miljoner. Inte så illa skattefritt. Eller tvärtom, väldigt illa.

Det är inte en liten summa, räkna in all annan okänd brottslighet som han begått och hur mycket det kan vara så är inte 12 miljoner en orealistisk summa.
Citera
2022-05-11, 21:58
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Det fetade: handlade det om förhöret med svensken där han låg med hål i huvudet?

Ja, exakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in