2022-05-11, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Här är Hannas nyhetsbrev för den som vill läsa

Tommie-gate
2022-05-11, 00:18
Medlem
knuugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Jessica din ryggradslösa människa.
Bara feministnazister kan komma undan med det horeri du och Zombie-Hanna gör!
Alltid ha en ursäkt till sitt eget beteende men alla andra ska göra och säga rätt.
Fan, må livet straffa er två!
Tänk att två individer kan få tittarsiffrorna att sjunka.
Snabbspolas direkt när dessa två trynen kommer upp och deras jävla åsikter är på repeat!

Och nu börjar killarna vika sig också, fyfan för er "torka sig framifrån män" stå upp för Kung Tommie!

Ja dom två är två riktigt äckliga avskräden till människor!

Kräks bara man ser och hör dom, håller helt med dig, måtte karman träffa dom hårt på utsidan sen
2022-05-11, 00:19
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Den deltagaren som varit närvarande vittnar till Tommies fördel, att han inte sagt något rasistiskt mot någon. Men du tror såklart på Angela som snackat så mycket skit.

Vadå hela tiden kläcker ur sig skit? Du kläcker ur dig mycket skit just nu utan att be om ursäkt.

Hehe. Nice att se en fellow D. Schwartz troende ha samma åsikt.
2022-05-11, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isseboll
Haha läste artikel på Aftonbladet nu. Tror tyvärr inte en sekund på Angela. Förlorat ALL trovärdighet efter hon gått ihop med Shevin och ska avslöja bla joel för att vara rasist. Tror hon är en lättmanipulerad person som Shevin och Hayes har manipulerat sönder. Det var ju dom som övertalade henne att berätta för produktionen och dom som satte press på produktionen att ta ut Tommie från programmet (enligt min nära källa till produktionen). Inte Angela. Dom har ju tappat det helt
Tack för bekräftelse. Den teorin några av oss varit inne på, att Shevin är mastermind bakom detta drama.
2022-05-11, 00:22
Medlem
bombaccis avatar
Angående Tommies uteslutning. Det var enligt mig helt rätt att utesluta honom. Här är min motivering. Läs ej om du inte vill bli spoilad.
2022-05-11, 00:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
I 99% av världens länder tas det han sade som en komplimang. Men inte i Sverige, för här är folk så privilegierade att vi måste hitta på saker att bli kränkta över. Snacka om sandlåda. Åk ut och se dig om i världen så märker du att vi är unika. I Norge och Danmark och Finland är man inte alls så skitnödiga som i Sverige.
Försöker du skoja med mig?
Jag fnissade inte ens utan tycker att du skall ta dig en titt på västländer utanför Sverige.
2022-05-11, 00:28
Medlem
Fimbulramns avatar
Man känner sig smutsig varje gång man tittar på Robinson. Brukar inte titta på tv men gjorde undantag för Island och Robinson. Det är alltså en ren woke tävling nu? Vidrigt.

Tommy är nog den jag helst tillbringat tiden på ön med av killarna. Sa han neger? Ånej, klarar inte vuxna människor av det? Det beror väl ändå på vad man menar med det? Mycket tjafs var det. Att han tyckte (helt rätt) att Joel behövde en extramamma på ön reagerade ingen på. Ganska nedsättande skulle jag tycka. Joel reagerade inte alls.

Hanna är en extremt intolerant och illvillig person. Hon står för en riktigt toxisk kvinnlighet och klarar inte av att andra har egna åsikter. Vidrigt. Hennes utsikter som strandsatt på en öde ö i verkligheten hade varit dåliga. Hon har svårt att förstå vad andra menar och reagerar enbart på vad andra säger. Reflekterar gör hon aldrig.

Jag vill se mer av Tommy, gärna i ett eget program. Men inte på äckliga woke fyran. De andra klarar jag mig mycket bra utan.
Senast redigerad av Fimbulramn 2022-05-11 kl. 00:32.
2022-05-11, 00:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knuugen
Ja dom två är två riktigt äckliga avskräden till människor!

Kräks bara man ser och hör dom, håller helt med dig, måtte karman träffa dom hårt på utsidan sen
Vad har Jessica gjort för ont som jag missat? utöver att bara se förskräcklig ut
2022-05-11, 00:29
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donkmaggan
Så Angela var så knäckt att hon grät varje dag över att Tommy råkade säga negerhår. Hon ville hem pga det ,men trots detta fruktansvärda som hon menar att Tommy skulle ha utsatt henne för så röstade hon inte på honom på ö rådet. Nej att hon skulle tagit så illa vid sig är en efterhandskonstruktion . Mobbarkurden har sett sin chans och den äckliga tv produktion har sett sin chans att bli av med en deltagare som inte lärt sig att prata pk. Att tv produktionen inte vill säga rent ut vad det handlar är enbart för att dom är medvetna om att det handlar om en skitsak. Nu är det definitivt sluttittat på tv 4 för min del och jag hoppas att den vidriga snickaren inte dyker upp någon annanstans.
Håller med om mycket vad du skriver. Låter ju helt sinnessjukt att hon grät varje dag och ville hem bara för Tommie sagt negerhår. Det är såklart inte sant. Angela fyllde rutan av så mycket skitsnack och kallade Linn mfl för diverse saker. Dessutom påstod hon att Linn pratade skit om henne 24/7, trots alla andra intygade att det var fullständigt påhittat. Jag tyckte att Angelas aggressiva beteende mot Linn var obehagligt.
Och som du skriver varför röstade inte Angela på Tommie om hon nu grät hela tiden för det han har sagt.
Men jag är helt säker på att det är vidriga Shevin-mobbaren som ligger bakom att Angela anmälde detta. Hon ser sin chans.
Tycker det är skönt att slippa se Angela i rutan och hoppas även mobbaren får en biljett hem.
Med detta inlägg försvarar jag inte Tommies beteende. Men att Angela överreagerar och har en efterhandskonstruktion står mig helt klart.
2022-05-11, 00:29
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Måste ändå säga att Hannas armeniska hår är överlägset allt afrohår i världen. Här har du något att sätta tänderna i, Tommie.
https://www.instagram.com/p/Bjz3JX-lkAx/?taken-by=hannabergwall
Det var som fan - hon skäms för sin "bikinilinje" - trodde inte det var nåt för tvättäkta feminister att bry sig i utan precis tvärtom faktiskt.
2022-05-11, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Han sade lite mer än så 🙂
Johnny Depp: "Were you there?"
Senast redigerad av david-taxi 2022-05-11 kl. 01:05.
2022-05-11, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Angående Tommies uteslutning. Det var enligt mig helt rätt att utesluta honom. Här är min motivering. Läs ej om du inte vill bli spoilad.

Tror inte en sekund på Angela. Hon är en expert på att feltolka situationerna. Visades helt uppenbart under senaste ö-rådet när hon fick kritik för att koka krabbor i för låg temperatur.

Detta är ett ihopkok av Angela och mobbaren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in