2022-05-10, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Skämmer man ut sig för att någon gubbe tycker att man är ful på tv?
Jag tycker att man bör se sig själv först innan man kommenterar någon annan, spelar ingen roll om man är på tv eller ej.

Många har ju kommenterar om vilken dålig självbild Shevin har och även Angela nu. Ska samma personer gå på någon annan utseende (vissa har gått på väldigt hårt också) får man väl tro att de verkligen är snygga med modellkontrakt.
Hahah det räcker nu. Är du Hanna eller? Man behöver inte vara en man för att tycka att Hanna är ful. Nu har hon till och med själv använt smeknamnet för att beskriva sig själv som flera skrivit här: ZOMBIE!

Vi har fattat att du inte tycker man ska kommentera folks utseende om man inte är "snygg" själv, men hur ska man kunna fastställa det på Flashback? Ska alla som kommenterar någons utseende länka till sin egna profilbild på Facebook eller? Det är ett anonymt forum. Acceptera. Gå vidare.
2022-05-10, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
titta på egen risk
https://anonfiles.com/pbacy9eby8/hanna_png
Hon kanske smörjer armarna med testosteron?
2022-05-10, 13:11
Medlem
Årets sämsta deltagare:

Hayes (macho narcissist, lider av aggressionsproblem)
Shevin (manipulativ narcissist, saknar självinsikt)
Angela (samma IQ som en fiskmås, låter typ likadant)
Hanna (vänsterextremist/feminist, en hycklare som inte respekterar andras värderingar/åsikter)
2022-05-10, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Årets sämsta deltagare:

Hayes (macho narcissist, lider av aggressionsproblem)
Shevin (manipulativ narcissist, saknar självinsikt)
Angela (samma IQ som en fiskmås, låter typ likadant)
Hanna (vänsterextremist/feminist, en hycklare som inte respekterar andras värderingar/åsikter)

100% Rätt,

2022-05-10, 13:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Hon kanske smörjer armarna med testosteron?

Kunde inte se vad som skulle visas via länk men gissar på att ni sett att Hanna har gasbinda fasttejpat i armhålorna? Om det var det som dryftas så såg jag en artikel i Hänt om att hon har Svinkoppor och att det blossade upp när deltagarna inte kunde hålla sig riktigt rena utan tvål och i saltvatten. Svett som man inte får bort kan bli riktigt frätande för huden.
2022-05-10, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Varfört kalla Joel för en satans pussio, bara för att han är en mjukare kille? Jag tycker att Joel är jättefin, jag gillar inte alls aggressiva män eller kvinnor som hävdar sig på andras bekostnad och trycker ner andra, som i detta fallet, på grund av att en kille skulle vara tjejig, alltså mjukare. Jag tycker inte heller att han är feg och konflikträdd, han stod upp mot mobbarna Peter, Shevin och Jessica även om sorgen tog över. Tror att det är väldigt utvecklande för honom att vara med i Robinson, även om det är smärtsamt. Han är ju dessutom ögongodis, så himla fin, snyggast av alla killar. Och han är godhjärtad. Ett kap för den som får honom vid sin sida. Mjukare män är ofta mer förstående män. Samma sak med kvinnor.
2022-05-10, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Seriöst så känner jag inte Hanna men jag tror inte att hon hatar honom. Hon vill så gärna att han förstår hennes synsätt på hans ord och handling. Nu har hon insett att det inte går att få honom att förstå så hon har gett upp och även sagt det till honom. Då borde han väl också släppa det hela tycker jag. Det ÄR en tävling och inte ett relationsprogram i egentlig mening även om Robinson även går ut på att kunna hantera det sociala och kommunikation.
Varför måste han förstå hennes "synsätt"? Varför är det så viktigt? Han har inget behov av att hon förstår honom. Det tror hon redan att hon gör 100%. Det är så patetiskt. Det är som att försöka konvertera någon från kristen till muslim, eller tvärtom. Det är hon som inte kan släppa det, inte Tommie.
2022-05-10, 13:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Varför måste han förstå hennes "synsätt"? Varför är det så viktigt? Han har inget behov av att hon förstår honom. Det tror hon redan att hon gör 100%. Det är så patetiskt. Det är som att försöka konvertera någon från kristen till muslim, eller tvärtom. Det är hon som inte kan släppa det, inte Tommie.

Jag tycker detsamma. Skrev bara vad jag tror att hon tänker. Det är egentligen enbart hon som vet.
2022-05-10, 13:42
Avslutad
Backa Hanna, hon tar diskussionen på ett moget sätt och försöker förstå varför det han säger blir fel, inte fördöma hela hans existens
2022-05-10, 13:45
Medlem
Citat:
Kunde inte se vad som skulle visas via länk men gissar på att ni sett att Hanna har gasbinda fasttejpat i armhålorna? Om det var det som dryftas så såg jag en artikel i Hänt om att hon har Svinkoppor och att det blossade upp när deltagarna inte kunde hålla sig riktigt rena utan tvål och i saltvatten. Svett som man inte får bort kan bli riktigt frätande för huden.
Det växte ett stort svart hårstrå i hennes vårta över läpparna.
2022-05-10, 13:46
Medlem
Citat:
Jag tycker detsamma. Skrev bara vad jag tror att hon tänker. Det är egentligen enbart hon som vet.
Okej, missuppfattade dig isf. Sorry!
2022-05-10, 13:47
Avslutad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in