2022-05-10, 11:42
Medlem
Jessica din ryggradslösa människa.
Bara feministnazister kan komma undan med det horeri du och Zombie-Hanna gör!
Alltid ha en ursäkt till sitt eget beteende men alla andra ska göra och säga rätt.
Fan, må livet straffa er två!
Tänk att två individer kan få tittarsiffrorna att sjunka.
Snabbspolas direkt när dessa två trynen kommer upp och deras jävla åsikter är på repeat!

Och nu börjar killarna vika sig också, fyfan för er "torka sig framifrån män" stå upp för Kung Tommie!
2022-05-10, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Ja, men TV4 har alltid klippt bort allt som visar kvinnlig nakenhet. Däremot har vi under åren som gått fått se en hel del mansarslen och snoppar. Minns året då Hjaltmyr var med 2011, då började första avsnittet med att alla manliga deltagare blev av med sina kläder och var tvungna att springa typ 100 meter längs med stranden helnäck för att få tillbaka sina kläder. TV4 visade allt då, det var full frontal male nudity. Riktigt förnedrande mot de männen men det var ingen som brydde sig om det förstås. Ni kan ju föreställa er vilket jävla liv det hade blivit om TV4 utsatt alla kvinnliga deltagare det året för samma grej.

Jag vill minnas att TV4 i årets säsong visat Filip helnäck bakifrån när han går ner och tar sig ett kvällsdopp. Så produktionen är fortfarande helt okej med att objektifiera och visa nakna män, men med kvinnor? Åh nej, det vore ju sexistiskt.

Det håller jag med om att det varit mycket sådant i Robinson något år fick dom manliga deltagarna springa utan kläder i inledningen av programmet dock inte dom kvinnliga. Vill inte avslöja kvällens avsnitt. Tycker att Robinson mer och mer får en femenist prägel. Som någon sa det är allihopa människor. Om man ska behandla kvinnor så annorlunda så blir det ändå inte jämställt. När kvinnor gör samma sak som männen händer ingenting. Högre tolerans nivå mot kvinnor. Jag tycker att alla människor skulle ha samma tolerans nivå om det skulle vara rättvist. Om nu Hanna sprungit naken på stranden vem tar bort henne från programmet.
2022-05-10, 11:57
Medlem
Robinson Tv4 2022 nudiststrand inget nytt problem nej det fanns förut i SVT också samma problem. Kvinnorna gjorde samma sak som Martin och då var det inget problem.
Så fort det är en Kvinna som Hanna nu eller Subeide förut. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/ddwbGj/martin-gick-runt-naken-i-lagret
2022-05-10, 12:14
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Samt och jag och Jonipoon säger ungefär samma historia, fast jag nämnde aldrig vad samtalet handlade om. Visst, jag är inte 100% säker. Men det är vad jag fått höra.
Nja, att du och Jonipoon skrivit i stort sett samma sak gör väl egentligen bara dig till en mindre pålitlig källa, eftersom att Jonipoon gissade 10:28 vad som hade hänt, samtidigt som du skriver i princip samma sak i den andra tråden 10:37. Det enda som talar för att det du sagt har substans är ditt inlägg från igår:

Hur som, tacksam för att du delade med dig!
2022-05-10, 12:15
Medlem
CS128s avatar
Dagens avsnitt

Robinson:

Gränslandet:
2022-05-10, 12:18
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
De borde göra en äkta variant. Lämna 20 pers på en öde ö med en nödtelefon om det blir kris eller någon vill åka hem. Den som är kvar längst vinner.
Skit i pakter, tävlingar och utröstning utan det är den psykiskt och fysiskt starkaste som vinner.

Jag vill gå ett steg längre, där tilltvingad sex & fysiskt våld är tillåtet. Ingen censur. Både glädje & sorg ska filmas. Där paktandet inte är till för att ta sig själv till vinst utan för att överleva.

Ett robinson där ingen hänsyn visas till varken veganer eller djurvänner utan där inhemska djur måste dödas & slaktas för överlevnad. Annars får man svälta.

Ett robinson där stark bestämmer & svag förnedras. Där alla medel är tillåtna (inte mord) för att bibehålla maktposition. Där man inte kan åka hem hur som helst utan via kontrakt är bundna till, låt oss säga 3 dagars uppsägning. Under dessa dagar (innan hemfärd) ska deltagare ses som paria. Ngn som alla kan utnyttja, jaga & slå efter behag. Ni förstår grejen. Vad tycker ni?

Jag vill se söta Shevin, Hayes & skelett-Hanna i en sådan såpa. Kanske oxå Tommie, mattias & Joel. Det som händer i robinson stannar i robinson liksom. Hehe.
Senast redigerad av Adonis. 2022-05-10 kl. 12:22.
2022-05-10, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

2022-05-10, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Helvete vad ni spoilar, schysst mot dom som inte sett avsnittet än.
Håller med. Det kan inte vara några stora tänkare, eftersom dom håller till i fel tråd. Den här tråden ska väl kunna läsas av folk som behöver sova och jobba.
2022-05-10, 12:28
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

2022-05-10, 12:29
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

OP = Original post - ursprungskällan, dvs Screem
2022-05-10, 12:30
Avslutad
Men en sak är säker, deltagarna har i alla fall tur med vädret
2022-05-10, 12:39
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Dagens avsnitt

Robinson:

Jag tror Linn passat bättre i Survivor, känns som hon försöker spela mer socialt och verkar helt okey i tävlingar. Självklart så försöker väl alla spela socialt, men känns som de flesta bara försöker flyta med och fokusera på tävlingarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in