2022-05-10, 11:13
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det handlar bara om att det är helt fel människor som blir castade. De borde få frågan när de intervjuas vad de tycker om att pakta. Gillar man inte det så blir man inte antagen.

Håller med till 80%, men det känns som vi tittarna också ogillar paktandet.

Jag tänker så här:
Produktionen vill tjäna pengar och vill sälja Tv. Ifall tittarna vill se pakter, så skulle de casta personer som gillar det.

Fast bråk och drama kanske säljer mer?
2022-05-10, 11:13
Medlem
Hat det någonsin funnits värre människor i Robinson än Shevin och Hanna?
2022-05-10, 11:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo han steg i aktning. Hanna skönk som en sten. Sådan jobbig typ. Verkade lite skön i början men jösses gå och påpeka det här för Tommie och leka genuspolis. Trodde det var 18-års gräns att komma med i Robinson.

Desiree var ju med där på feminazis tåget men tror hon mest spelade med. Som man ska göra i Robinson i samtal men en som Hanna.

Elin bland kvinnorna tillsammans med Linn känns som favoriterna. Angela är kul men fan vad det måste vara störigt att spela med henne. I botten Shevin och Hanna.

Bland männen då Tommie i topp. Sedan Henrik dock med reservation för man inte sett eller hört honom så mycket. I botten Peter.
Blir Henrik för mig nu pga hans Donatello keps!
2022-05-10, 11:14
Medlem
Jonipoons avatar
Jag kan tycka att det är löjligt att skicka hem någon bara pga
2022-05-10, 11:18
Medlem
Helt ärligt säger Hanna. Jag, Isabella, Per och Filip gick konstant omkring spritt språngande nakna", skriver hon vidare. Om det är någonting som tittarna kommer att få skymta – det återstår att se. Tyvärr har Tv4 klippt bort allt sexuella trakasserier om något. Dom måste gjort så hela tiden innan sammanslagningen och Covid 19. Det är iallafall ett antal program svagt av Tv4 att klippa bort. Deltagarna själva är besvikna att nudiststranden klippts bort. Deltagarna har ju utsatts för saker som ingen vill uppleva. Kvinnor som hatar män.
2022-05-10, 11:18
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Jag kan tycka att det är löjligt att skicka hem någon bara pga

Att jag och Jonipoon delar samma bild om hur det ungefär har gått till är väl "beviset" att det stämmer angående anledningen till att

Jag glömmer vilken tråd jag skriver i...
Senast redigerad av Screem 2022-05-10 kl. 11:22.
2022-05-10, 11:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers

2022-05-10, 11:24
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Samt och jag och Jonipoon säger ungefär samma historia, fast jag nämnde aldrig vad samtalet handlade om. Visst, jag är inte 100% säker. Men det är vad jag fått höra.
2022-05-10, 11:26
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Helt ärligt säger Hanna. Jag, Isabella, Per och Filip gick konstant omkring spritt språngande nakna", skriver hon vidare. Om det är någonting som tittarna kommer att få skymta – det återstår att se. Tyvärr har Tv4 klippt bort allt sexuella trakasserier om något. Dom måste gjort så hela tiden innan sammanslagningen och Covid 19. Det är iallafall ett antal program svagt av Tv4 att klippa bort. Deltagarna själva är besvikna att nudiststranden klippts bort. Deltagarna har ju utsatts för saker som ingen vill uppleva. Kvinnor som hatar män.
Ja, men TV4 har alltid klippt bort allt som visar kvinnlig nakenhet. Däremot har vi under åren som gått fått se en hel del mansarslen och snoppar. Minns året då Hjaltmyr var med 2011, då började första avsnittet med att alla manliga deltagare blev av med sina kläder och var tvungna att springa typ 100 meter längs med stranden helnäck för att få tillbaka sina kläder. TV4 visade allt då, det var full frontal male nudity. Riktigt förnedrande mot de männen men det var ingen som brydde sig om det förstås. Ni kan ju föreställa er vilket jävla liv det hade blivit om TV4 utsatt alla kvinnliga deltagare det året för samma grej.

Jag vill minnas att TV4 i årets säsong visat Filip helnäck bakifrån när han går ner och tar sig ett kvällsdopp. Så produktionen är fortfarande helt okej med att objektifiera och visa nakna män, men med kvinnor? Åh nej, det vore ju sexistiskt.
2022-05-10, 11:29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
2022-05-10, 11:31
Medlem
Starkaste spelaren åker ut, för att han råkat
Senast redigerad av Reytracer 2022-05-10 kl. 11:54.
2022-05-10, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Jag ska inte göra något åt någons utseende, därför tänker jag inte klanka ned på någons utsida. Vad hade du själv tänkt att göra?

Så subjektivt är det inte. Är du modell? Om inte ser du antagligen ut ungefär som Hanna. Det är inget fel med det.
Om jag inte är modell så ser jag ut som Hanna? Haha ok.
Här snackar vi om Robinson-deltagarna, inte om vad Flashback-användare har för utseende.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in