2022-05-06, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Men jag såg avsnitt igår där Simon säger att det är hans jobb? Hockey ?
Både han o Linn kallar det för hans jobb? Är det inte det?

Var det inte någon här i tråden som skrev att man endast fick typ 3 lax i månaden i den hockeydivisionen om jag inte minns fel...det låter väl flashigt att vara en s.k. "spelarfru" och det snackade väl mycket om det i början när de träffades då L antagligen trodde att han var en hockeytalang som håvar in storkovan jag 😂🙈
Citera
2022-05-06, 09:37
Medlem
Och nu visar hon vilken ställning som användes vid tillverkningen av Belle i augusti, när de flyttade in i radhuset.
Citera
2022-05-06, 09:46
Medlem
Men alltså USCH! Varför i hela fridens namn lägga upp den bilden? Vad exakt vill individen uppnå med det? Vad har den med flytten att göra? Kan hon inte lägga upp en bild på flyttlådor som normala människor gör?
Nej just det, för Linn är varken normal eller människa, så var det ja🙈
Citera
2022-05-06, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Men jag såg avsnitt igår där Simon säger att det är hans jobb? Hockey ?
Både han o Linn kallar det för hans jobb? Är det inte det?
Googlade bara på kul hur det det ut med lönerna och fick fram ett snitt på 121000 om året för en spelare i hockeyettan..just Simons lag hade det krisat ekonomiskt att de inte betalar någon månadslön vissa perioder och fokus ligger på stt höja standarden på resor till matcherna...knappast så man kan försörja sig på det..
https://www.svenskalag.se/lindlovenalag/nyheter/1511058/pm-spelare-och-tranare-avsager-sig-manadslon

Läser man Linns blogg från den 28 /6 så är Simon köpt av ett lag etc..låter som om det handlar om miljonbelopp😂
https://tiingelinn.se/2021/06/28/simon/
Citera
2022-05-06, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Och nu visar hon vilken ställning som användes vid tillverkningen av Belle i augusti, när de flyttade in i radhuset.

Ironiskt med tanke på att Simon inte alls skulle flytta in i radhuset med dem till en början..
Citera
2022-05-06, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Läser man Linns blogg från den 28 /6 så är Simon köpt av ett lag etc..låter som om det handlar om miljonbelopp😂
https://tiingelinn.se/2021/06/28/simon/

Det verkar ju så här i efterhand som att Simon ljög något oerhört för Linn, eller så missförstod hon mycket och byggde upp ett rejält luftslott. Kanske såg hon framför sig hur hon skulle ta revansch mot alla som sa att hon skulle sluta som ensamstående 3-4 barnsmamma i en hyresrätt.

Nu skulle hon kunna köpa det där stora fristående huset på landet, en lantlig idyll helt i vitt som en madrasserad cell på en sluten anstalt. Där skulle hon kunna gå bananas med sina palettblad och erövra jorden, ett land i taget.

Men nu blev det ju inte riktigt så..
Citera
2022-05-06, 10:28
Medlem
Jag förstod inte riktigt vad Linn menade med att många glömmer varningstriangeln..när jag har besiktat bilen så är varningstriangeln det första de kollar att man har med. Är det annorlunda i Örebro?
Citera
2022-05-06, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi
Jag förstod inte riktigt vad Linn menade med att många glömmer varningstriangeln..när jag har besiktat bilen så är varningstriangeln det första de kollar att man har med. Är det annorlunda i Örebro?

L kanske har en privat besiktare. Triangeln ska läggas synligt i bilen.
Citera
2022-05-06, 11:16
Medlem
Är det någon som vet när de blev ett par? Läste någonstans att der var den 24 juni eller liknande men stämmer det..med tanke på att hyllningsinlägget är skrivet den 28 juni och blombuketten där det i väldigt fin handstil står att Linn är världens finaste tjej är skickat på midsommarafton dvs den 25 juni 2021..låter lite konstigt att man är aktuell hos kronofogden och struntat i sina pizzafakturor me skickar en dyr bukett till ett tinderragg man precis träffat 😂🤭
Citera
2022-05-06, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Är det någon som vet när de blev ett par? Läste någonstans att der var den 24 juni eller liknande men stämmer det..med tanke på att hyllningsinlägget är skrivet den 28 juni och blombuketten där det i väldigt fin handstil står att Linn är världens finaste tjej är skickat på midsommarafton dvs den 25 juni 2021..låter lite konstigt att man är aktuell hos kronofogden och struntat i sina pizzafakturor me skickar en dyr bukett till ett tinderragg man precis träffat 😂🤭

Jag undrar även vem som har skrivit nämnda lapp på den blombuketten. Jag har skickat blombud med text några gånger och även mottagit och då är det alltid dataskrivet. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om det är linsan själv.
Citera
2022-05-06, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
Jag undrar även vem som har skrivit nämnda lapp på den blombuketten. Jag har skickat blombud med text några gånger och även mottagit och då är det alltid dataskrivet. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om det är linsan själv.

kanske har Linn gått in i en blomsterbutik och helt enkelt inhandlat en bukett 😂😂
Citera
2022-05-06, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte

hon brukar väl göra liknande hjärtan om jag inte minns fel😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in