2022-05-03, 02:35
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperBo
Hayes är Kung. Längesen man såg en sån mes som Mattias i Robinson. Får de hur hans lilla vapendragare Linn klarar sig nu.

Tippar på att Mattias åker hem självmant och Linn är i Gränslandet inom kort.

Ni som stryker Mattias medhårs kan jag bara beklaga, snacka om att vara en hal och ful spelare.
Äntligen en normal människa som ser hur mesig och falsk Mattias är. En feg skit som paktar och röstar ut folk ihop med skatan Linn. Tycker Hayes har stort tålamod med Mattias som ljuger och gnäller konstant. Han är säker på att Hayes ska mörda honom... Ja, det vore kul att se och Robinsons tittarsiffror skulle nog öka efter detta..
2022-05-03, 02:41
Medlem
ziggarillens avatar
Appropå Tommy så var han med i ett annat TV-program för en tid sedan och då knullade han med träden. Outsiders tror jag programmet hette. Han ser ut som en äkta häxa och det är bara kvasten och som fattas. En seg djävel som dom säkert kommer få problem med att få ut. Ska bli intressant att se om han börjar berätta om sin påsättning av träd och buskar..
2022-05-03, 02:54
Medlem
Kellywomans avatar
Alltså Tommie
2022-05-03, 02:55
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Lite konstigt att de accepterade nakenhet hos lag Syd medan de klippte bort det i programmet.

Värst vad du tjatar om de där bortklippta nakna scenerna. Om nakenhet är så viktigt för dig så finns både Google och andra program att kolla på.
2022-05-03, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Appropå Tommy så var han med i ett annat TV-program för en tid sedan och då knullade han med träden. Outsiders tror jag programmet hette. Han ser ut som en äkta häxa och det är bara kvasten och som fattas. En seg djävel som dom säkert kommer få problem med att få ut. Ska bli intressant att se om han börjar berätta om sin påsättning av träd och buskar..

Fel person, inte han.
2022-05-03, 03:31
Medlem
Jag har inte sett så långt ännu men fan vad elaka dom är mot Joel. Speciellt hon chevin eller vad hon hette.
Varför i helvete ska man va med i Robinson och sen mobba folk?
Joel är bra och stark som stod emot.
2022-05-03, 03:38
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruler12
Jag har inte sett så långt ännu men fan vad elaka dom är mot Joel. Speciellt hon chevin eller vad hon hette.
Varför i helvete ska man va med i Robinson och sen mobba folk?
Joel är bra och stark som stod emot.
Ja hon är en vidrig, elak mobbare
2022-05-03, 04:00
Medlem
MrsEjPKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Alltså Tommie

Ja du...bra fråga,man häpnar...
2022-05-03, 04:31
Medlem
Dopys avatar
Har Linn ensam rätt till den där hängmattan eller? verkar ju som att hon ligger i den 24/7, jag fattar att det är skönt att ligga i den efter att sovit några veckor på marken, men det tycker nog de andra deltagarna också...
Linn verkar så egoistisk och lat. Och hon verkar totalt överskatta sin egen förmåga i tävlingarna...
2022-05-03, 04:45
Medlem
Linn tuggar på nåt jämt, mer än någon annan i lägret.
Gillar hennes uttal om att "halv vifta" kanske nytt begrepp i Sverige.

Skönt knullrufs på Linn Lund från Ytterån
https://sverigesradio.se/artikel/linn-fran-ytteran-far-chans-till-revansch-i-robinson-ofta-hungern-som-tar-en
Senast redigerad av BOLS 2022-05-03 kl. 05:22.
2022-05-03, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOLS
Linn tuggar på nåt jämt, mer än någon annan i lägret.
Gillar hennes uttal om att "halv vifta" kanske nytt begrepp i Sverige.

Skönt knullrufs på Linn Lund från Ytterån
https://sverigesradio.se/artikel/linn-fran-ytteran-far-chans-till-revansch-i-robinson-ofta-hungern-som-tar-en
Typisk tjej som bara har killkompisar och inga tjejkompisar.
2022-05-03, 07:13
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Har Linn ensam rätt till den där hängmattan eller? verkar ju som att hon ligger i den 24/7, jag fattar att det är skönt att ligga i den efter att sovit några veckor på marken, men det tycker nog de andra deltagarna också...
Linn verkar så egoistisk och lat. Och hon verkar totalt överskatta sin egen förmåga i tävlingarna...

Det är ett lakan, och var hennes personliga sak.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in