2022-05-01, 11:25
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Jag anser inte att det är att ”ligga runt” att ha sex med EN person och bli gravid efter 2-3 månader.
Vi ser olika på begreppet helt enkelt, men är uppenbart överrens om det skeva i att skaffa barn så snabbt
Nu var det ju inte en person. Hon gjorde samma sak med både G och S och hann med minst en(som kanske hade vett att skydda sig) mellan. Hur många det var mellan Tindras pappa och G har jag ingen aning om.
Citera
2022-05-01, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Nu var det ju inte en person. Hon gjorde samma sak med både G och S och hann med minst en(som kanske hade vett att skydda sig) mellan. Hur många det var mellan Tindras pappa och G har jag ingen aning om.

Jag skulle som sagt inte kalla tillverkningen av barnen (Gabriel och Simon) som att ligga runt iaf, och enligt mig är det också det jag tolkar det som om någon skriver ”sära på benen”.
Men som sagt. Oavsett begrepp så är vi ju båda överrens om problemet med att skaffa barn med personer man inte känner
Citera
2022-05-01, 11:31
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Jag skulle som sagt inte kalla tillverkningen av barnen (Gabriel och Simon) som att ligga runt iaf, och enligt mig är det också det jag tolkar det som om någon skriver ”sära på benen”.
Men som sagt. Oavsett begrepp så är vi ju båda överrens om problemet med att skaffa barn med personer man inte känner
Som jag skrev - nej, generellt är lösaktighet inte lika med barnalstrande, men i Linns fall är det så. Och ja, problemet är att det skaffa barn i unga och osäkra relationer. Sjölva liggandet kan man möjligen störa sig på.
Citera
2022-05-01, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio

Mellan Marcus och Gabbe gick det 7 månader och då hann Linnsi med både Pelle Gris från Nässjö och Jesper med den smusiga snoppen från Dalarna (han gav henne urinvägsinfektion) så Linn verkar helt klart inte använda kondom. Hoppas att någon ansvarsfull person i hennnes närhet ser till att Linnsi testar sig regelbundet så hon inte föder barn med Hiv.
Citera
2022-05-01, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna
Mellan Marcus och Gabbe gick det 7 månader och då hann Linnsi med både Pelle Gris från Nässjö och Jesper med den smusiga snoppen från Dalarna (han gav henne urinvägsinfektion) så Linn verkar helt klart inte använda kondom. Hoppas att någon ansvarsfull person i hennnes närhet ser till att Linnsi testar sig regelbundet så hon inte föder barn med Hiv.

Alltså ingen kan väl påstå att Linn fått uvi av att ha sex? Och dessutom påstå att det varit utan kondom?
Uvi kan man ju få oavsett?
Citera
2022-05-01, 14:13
Medlem
Citat:
Fy fasen vad snuskig människa 🤮
Citera
2022-05-01, 14:18
Medlem
Citat:
Alltså ingen kan väl påstå att Linn fått uvi av att ha sex? Och dessutom påstå att det varit utan kondom?

Urinvägsinfektion kan kvinnor få ifall Mannen inte har tvättat sig ordentligt..I'am just saying
Citera
2022-05-01, 14:24
Medlem
Skall man verkligen vara ute sådär bland folk med en helt ny bebis? Först sponsor-event och sedan Kolmården.
Stackars barn behöver väl få landa lite.
Någon med auktoritet behöver gå in och smälla henne på näsan av bara helvete att nu räcker det. Vill du ut och lufta dig kan du göra en picnic och åka till en park och hålla distans. Bebisen går först inte ditt patetiska behov att synas och nyttja gratisgrejer. Ingen vill ändå se hennes taskiga naglar, ostrukna kläder och risiga löshår. Kan man se mer trailerpark-whitetrash ut eller?
Håller för övrigt helt med om att hon är lösaktig. Hon har ett uppenbart riskbeteende kring sex som en småbarnsmamma inte borde ha! Tar hem män hit och dit som kanske är ute efter att förgripa sig på hennes döttrar. Noll konsekvenstänk! Hon är så efter i huvudet oxå att hon inte har vett på att skämmas för det.
Döttrarna lär väl tyvärr gå samma väg till mötes med den sopan som främsta förebild. Förhoppningen är väl att deras pappor träffar vettiga tjejer.
Undra hur många ungar med olika pappor det kommer landa på till slut. Tvåsiffrigt är är inte omöjligt, hon började ju tidigt så att säga så det kan hinnas med med hennes takt i bebis fabriken.
Citera
2022-05-01, 14:29
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:

Bakterier från killen kan komma in i tjejens urinrör, det är ju därför man alltid ska Kissa efter sex.
Citera
2022-05-01, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Bakterier från killen kan komma in i tjejens urinrör, det är ju därför man alltid ska Kissa efter sex.

Ja absolut. Jag är fullt medveten om det. Men att Linn fått uvi i samband med att hon troligen hade sex med den killen säger ju ingenting om huruvida hon använde kondom och om det var sexet som orsakade urinvägsinfektionen.
Jag har ju haft uvi ett antal gånger utan att ha haft sex om man säger så…
Citera
2022-05-01, 14:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ja vem vet hur många könsjukdomar hon har haft genom åren…
Citera
2022-05-01, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi
Urinvägsinfektion kan kvinnor få ifall Mannen inte har tvättat sig ordentligt..I'am just saying

Ja. Och när Linn har uvi samtidigt som hon troligtvis haft sex med någon (där vi inte vet alls om hon hade kondom) så måste det alltså vara så att det kommer från den killen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in