Förresten var det någon som skrev på instagram att Shevin gett sig på juristen men att juristen sa ifrån snabbt och Shevin höll tyst sen. Är det sant? För jag har missat det helt isåfall i Robinson.
Senast redigerad av chaga 2022-04-29 kl. 18:14.
Förresten var det någon som skrev på instagram att Shevin gett sig på juristen men att juristen sa ifrån snabbt och Shevin höll tyst sen. Är det sant? För jag har missat det helt isåfall i Robinson.
Vilken av juristerna? Hanna eller han Gorm som redan åkt ut?
Shevin gav sig på Hanna (juristen) efter att dom förlorade första ronden i senaste ödestävlingen. Det var uppenbart att Shevin menade att det var Hannas fel att Shevins boll föll av. Då sa Hanna "nu ska vi inte lägga skulden på någon".
Senast redigerad av david-taxi 2022-04-29 kl. 20:58.
Har vi haft några potentiella fuckbuddies, utöver den mytomspunna gången Raymond sägs ha dunkat på Nina i buskaget? Enligt en gammal intervju med Clara Henry får deltagarna tillgång till kondom.
Pascal & Nicoline?
Anna & Sebastian?
Peter & Shevin?
...Hayes & Anna?
Det mest troliga är nog ändå att det, på sin höjd, blir en handtralla i biktbåset.
Jag är tveksam. Vis av erfarenhet från min egen ungdom vet jag att tristess och att den andra är tjej ibland kan räcka för att det ska bli åka av.
Fortfarande osannolikt, speciellt efter följande uttalande från Filip själv:
Citat:
– Jag har inte den problematiken. Det här låter konstigt, men jag förbereder mig alltid innan jag åker iväg på sådana här större äventyr. Jag distanserar mig från sexuella begär.