2022-04-28, 19:17
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Är programledaren lika grinig som i andra program?

Snickarn är extremt basic. Är övertygad om att precis vem som helst (t.o.m du) skulle göra ett precis lika bra jobb som honom. Det enda han gör är att är säga 3-3 förbestämda frågor inför tävlingar, samt upprepa frågor han får i öronsnäckan från produktionen på örådet.
2022-04-28, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunturken
Alla ni som tror på horJoel om att Shevin säger ”egoist” är ju döva. Hon säger ”what a waste”. Han är bara en rädd liten pojke som inte vet vad han har mammas tutte. Och glöm fan inte att alla säsonger av såna här program innehar klippningar som tar fram personer som vi ska tycka mycket om. ”Den roliga”, ”sexistiska”, ”snygga”, ”tröga”, ”lipiga” och massa fler fina epitet. Kul på ett sätt men absolut mobbigt ja.
Även om Joel kan framstå som offer/nördig så har det ingen betydelse så länge han inte framstår som elak mot någon annan. Shevin är horungen, inte Joel. Folk som stör sig på autistiska personer, dom med lägre social kompetens eller fysisk styrka tillhör samma liga som Shevin. Grattis.
2022-04-28, 19:32
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Även om Joel kan framstå som offer/nördig så har det ingen betydelse så länge han inte framstår som elak mot någon annan. Shevin är horungen, inte Joel. Folk som stör sig på autistiska personer, dom med lägre social kompetens eller fysisk styrka tillhör samma liga som Shevin. Grattis.
Väl talat!
2022-04-28, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Håller med, under Robinson historia har jag nog aldrig så genuint ogillat ett helt lag.
Filip och Hanna har väl bara dåligt omdöme, men ändå.

För mig finns det ett annat lag som toppar listan och det var förra året med laget Johanna och Ludwig var i (dock fanns två bra personer i laget vilka var Wrenkler och Alex). Det var faktiskt värre mobbning då än i år. Mobbning är dock aldrig okej.
Senast redigerad av chaga 2022-04-28 kl. 19:37.
2022-04-28, 19:35
Medlem
picapicans avatar
Desirée har verkligen två myggbett till "bröst".
2022-04-28, 19:47
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Desirée har verkligen två myggbett till "bröst".
Japp men i övrigt snyggast ansikte och snyggast kropp av tjejerna, och har man sådana muskler så minskar ju dessvärre dom i vanliga fall viktiga lökarna i utbyte
2022-04-28, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
För mig finns det ett annat lag som toppar listan och det var förra året med laget Johanna och Ludwig var i (dock fanns två bra personer i laget vilka var Wrenkler och Alex). Det var faktiskt värre mobbning då än i år. Mobbning är dock aldrig okej.

Är det någon som minns hur det var året då det var nån person med som kallades "Valpen"? För rätt länge sen. Borde vara 2009. Jag var ett barn då, så minns riktigt dåligt, men har för mig att han också blev mobbad. Minns dock inte till vilken grad. Om jag nu inte minns riktigt fel som sagt. Han blev sjuk också har jag för mig.
2022-04-28, 19:50
Medlem
Tror tyvärr det är Mattias som kommer ryka nu, sjukt tråkigt ..
2022-04-28, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturninus
Hon säger absolut Egoist, kollat 3ggr precis när Joel reser sig upp för att hämta, anar en viss rädsla hos henne därav sitt som vanliga elaka sätt att vara.
Hate to say it, men jag har laddat ner avsnittet och spelat upp den lilla sekvensen 20 gånger. Hon säger "waste". Det räcker med att titta på hennes läppar så ser man det.
2022-04-28, 19:51
Medlem
Jonipoons avatar
Oerhört tragiskt ifall någon av Peter, Shevin eller Desirée går till final. De 3 måste ut till varje pris, sedan kan det enligt mig kvitta vem som vinner.
2022-04-28, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Är det någon som minns hur det var året då det var nån person med som kallades "Valpen"? För rätt länge sen. Borde vara 2009. Jag var ett barn då, så minns riktigt dåligt, men har för mig att han också blev mobbad. Minns dock inte till vilken grad. Om jag nu inte minns riktigt fel som sagt. Han blev sjuk också har jag för mig.
Vet att Raymond har kallat en person valpen och det var inte många år sen. Han har ju elak mot personer. Ett tag var han på en, sen en annan, sen en tredje tror jag. Var ändå "bra" att han bytte lite då och då så inte en person fick ta allt. Majoriteten av gänget tyckte ju inte om honom så de hade varandra.
2022-04-28, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Tror tyvärr det är Mattias som kommer ryka nu, sjukt tråkigt ..
Ja verkligen sjukt dåligt. Han är den som spelat bäst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in