Roxana är väl den snyggaste ever, Dr Åsa var inte så pjåkig hon heller.
Såg inte Roxana-säsongen. Gjorde en snabb googling och det första som kommer upp är en artikel om att ”Roxana röstades ut för att hon var för snygg”. Så du kanske har rätt!
Var Mattias en sådan Challenge Beast i förra säsongen han var med?
Jag trodde han var bara lång och smal.
Han måste väl träna väldigt mycket för han är ju överlägset bäst i tävlingarna av alla!
Han var ju helt oberörd på den senaste tävlingen.
Han måste väl träna väldigt mycket för han är ju överlägset bäst i tävlingarna av alla!
Gissar att han inte väger så mycket. Men verkar stark
Hur förklarar du då att man ser Tommie (?) komma gåendes på stranden i Gränslandet?
Nu var du ju inte han som kom gåendes.
Vad har hänt med Mattias, snacka om att toppa formen och han lär dessutom ha Angela, Joel och Linn som trogna resten av Robinson.
Får se om Elin kommer klicka med Anna och Hayes. Nog hade hon säkert klickat med Shevin och Peter, som är i hennes ålder, så det var bra röstat av Mattiaspakt.
Det verkar inte som att Hanna trivs i nya laget.
Tänk om Peter blir tvungen att åka hem vid nästa tävling, han tar ju ut sig hårt. Men nu fick de ju mat..
Han var ganska bra i säsongen han var med i också. Vann maktensboning ett par gånger.
Fan, vad jag stör mig på dvärgen Linn. Kass på det mesta och så ovärdigt att vara kvar. När hon säger (med 8 ciggpaket/dag rösten) att hon först röstar ut alla som är starkare än henne så är det ju tamefan alla.