Citat:
Ursprungligen postat av
Leaston
Exakt alla pratar om den annalkande wicken och hur dom ligger med sina ordrar redo att fånga den. Antingen kommer dippen, bara det att den fortsätter ner sedan, eller då kommer den inte alls. Majoriteten kan hur som helst inte ha rätt.
Vi borde ha flippat 44k till support. Hände inte. Vi gick mycket lägre, fick vi en stark reaktion och reclaimade support? Nej. Nu har priset accepterats tillfälligt runt 42k. Svag reaktion.
Do Kwon och Saylor öser pengar på spotmarknaden som dumpar ändå. Svaghetstecken. Valar exitar och dumpar på dessa 2 stackars nissar.
https://pbs.twimg.com/media/FP3i3waa...jpg&name=large
Högt Open Interest på stablecoin kontrakt. BTC/USD aggregated OI är 15% högre än toppen i November när priset var runt 65k.
S&P och Nasdaq boomer markets är shaky. Mycket av dessa boomers har även allokeringar i btc/eth numera, och går de risk off så säljer de rubbet.
Vi har inte haft en rejäl kaskadwick på länge. Folk har kunnat gå long ända sen 38k utan att bli "utmanade" i sina positioner.
Men har jag fel så har jag fel. Då köper jag mig in när jag ser att trenden tydligt vänt uppåt igen