2022-04-05, 04:36
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Detta är helt klart fejk från början till slut. Det är globalisternas avsikt att få folk att tro att vaccinerna är totalt ofarliga genom att skapa denna fejktysk som är frisk som en nötkärna efter ca 90 doser. Sanslöst.
Ja det är absolut fejk
Citera
2022-04-05, 05:12
Avstängd
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Du kan knappast ha undgått dem på det här forumet och om du inte klarade att läsa artikeln så tog han inte en spruta.

Jo det måste jag ha missat. Att man ska dö av första sprutan och det skriver folk på Flashback.

För att förtydliga. Inlägget jag svarade på skrev att det var märkligt att mannen kan ha tagit så många sprutor eftersom att enligt Flashback så dör man direkt av en spruta.

Det är det som jag vill ha belägg för. Det har inte jag läst på Flashback.
Senast redigerad av UndeadNinja 2022-04-05 kl. 05:16.
Citera
2022-04-05, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Detta är helt klart fejk från början till slut. Det är globalisternas avsikt att få folk att tro att vaccinerna är totalt ofarliga genom att skapa denna fejktysk som är frisk som en nötkärna efter ca 90 doser. Sanslöst.

Hahhaa exakt så. Fyfan va lätt att manipulera folk. Folk går bet hela tiden
Citera
2022-04-05, 08:16
Medlem
wwrs avatar
Extrema lägen skapar extrema metoder. Denne italienske tandläkare försökte bli vaccinerad i en falsk lösarm men han infångades och har nu vaccinerats. Han har också blivit "informerad". Numera anser han att vaccin är det bästa skydd som finns.
Citat:
Italian who presented fake arm for Covid jab ‘has since been vaccinated’

Dr Guido Russo says stunt was protest against vaccine mandates and jab is ‘best weapon we have’ against virus
https://www.theguardian.com/world/20...een-vaccinated

Fömodligen kommer även de som utnyttjat 60-åringens tjänster att fångas in och vaccineras.
Senast redigerad av wwr 2022-04-05 kl. 08:47.
Citera
2022-04-05, 09:46
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Hur fuskar man med sådant i Tyskland? Går knappast här.

Nej i princip omöjligt om man inte är utlänning med flera identiteter. Tyskland saknar alltså ett vaccinationsregiseter eller att man inte behöver legetimera sig.

Men knasigt låter det.
Citera
2022-04-05, 10:56
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Låter riktigt sjukt. Men luktar fake.
Citera
2022-04-05, 11:18
Medlem
HipToBeSquares avatar
Inte en chans att han har tagit 90 doser, det klarar inte kroppen inte ens efter en tids uppehåll. Det är säkert frågan om att man "missat" med nålen.
Citera
2022-04-05, 11:19
Medlem
wwrs avatar
Antivaxxers är många. Mörkertalet för denna typ av brott kan vara enormt. Kanske han delade betalningen med sköterskan som bara "tittade snabbt" på ID och sedan sprutade ut vaccinet i slasken. Men det är bara en teori. Men det skulle kunna ligga bakom fler vågor av den svåra sjukdomen.
Senast redigerad av wwr 2022-04-05 kl. 11:21.
Citera
2022-04-05, 11:22
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Det intressanta för mig är inte hur han mår efter 90 sprutor, utan det är ifall han ändå går och får Corona efter detta
Citera
2022-04-05, 11:37
Medlem
Undrar om det finns någonting alls i de har vaccinerna eller om det bara är koksaltlösning. Folk får ju Corona fast man har tre doser och dosen man får är ju bara 0,3 ml , troligen ett sätt att kontrolera befolkningen.
Citera
2022-04-05, 11:37
Medlem
wwrs avatar
Förmodligen ligger ID-bluff bakom. Han delade betalningen med de som kontrollerade ID och han vaccinerades aldrig.

Jag gillar Ukraina som är ett bra land. Men jag försökte bli vaccinerad där förra året fast de vaccinerade inte utlänningar ens mot betalning. Lokalbefolkningen köpte bara vaccinationscertifikaten om de ville.

En kinesisk kompis fick inte ut sin lärarexamen om hon inte klarade längdhopp längre än ett visst värde! Men bara de långa tjejerna i klassen kunde hoppa så långt. Så de långa tjejerna registrerade alla tjejernas ID i den automatiska maskinen som mätte hoppen med laserstrålar och gjorde ett hopp för varje tjej. "Överheten har regler, folket har lösningar" säger kineserna.

Allt som EU:s förtryck ökar kommer vi också att automatiskt lära oss att fuska och smita medan samhället faller sönder allt mer.

Jämför bara med personer från de forna öststaterna. De har ett helt annat tänkande och blir inte alls lika lätt blåsta som vi. De ifrågasätter myndigheterna.

Den här killen har säkert hittat en lucka i systemet.
Citera
2022-04-05, 11:39
Medlem
Kammadajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Det intressanta för mig är inte hur han mår efter 90 sprutor, utan det är ifall han ändå går och får Corona efter detta

Det tror jag väl knappast, gubben är väl så stenhårt skyddad med all boost på boost sprutor som han redan tagit och dessutom verkan han ju inte alls fått några biverkning som det dillas om att man skulle få redan på första och andra sprutan.
Intressant vore väl en uppföljning av de som han tagit sprutan för och om de har fått Corona. Det vore väl ironiskt om de får Corona för att de inte vill ta sprutan och sedan får denna gubbe inte ens biverkningar av sprutorna för alla de där dussinet personer som han täckt upp för.
Man kan ju också undra hur folk tänker när man liksom utnyttjar en gammal gubbe som tydligen är i behov av pengar för att ta sprutan för dem istället. Det måste väl vem som helst som anlitat honom fattat att han tagit ett antal sprutor mer än vad som är rekommenderat och att det inte är bra oavsett vad att ta mer en rekommendationerna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback