Citat:
Ursprungligen postat av
Silverkula
Har spanat in några andra titlar som verkar vara värda att köpa, tex Elden Ring, Demons Souls, Kena - Bridge if spirits och Tales of Arise. (Möjligtvis att jag funderar på Ghost of Tsushima, Returnal och Deaths Door med fast de verkar inte lika tilltalande). Har ni koll på spelen jag nämner? Eller finns det andra titlar som jag har missat?
Spelat alla utom Elden ring, Returnal och Deaths door. Och tycker alla spelen du nämner är värda en genomkörning. Om jag skulle ranka dom i prioritet.
(Elden Ring)
Kena
Ghost of Tsushima
Tales of Arise
Demons souls
Lägger in Elden Ring som etta inom parantes då jag visserligen inte spelat det men spelat deras andra spel och dom levererar alltid, och just detta har blivit enormt hyllat. Men listan är såklart subjektiv så beror väl på vad du gillar för genrer och vad som ser roligast ut. Sen har både Returnal och Deaths door fått bra mottagande så säkert värda en genomspelning även dom även om genren inte riktigt är för mig.
Det du eventuellt missat är kanske Ratchet and Clank. Men du gillar kanske inte plattformspel? Sen släpptes nyligen Ghostwire som är next gen/Konsol exklusivt. Kan vara värt att kika in och se om det ser intressant ut.