2022-04-03, 19:44
Medlem
Kämpendahls avatar
Har Natascha förlåtit Cissi Wallin än för att hon gjorde en orosanmälan till soc angående Nataschas barn? Barnen verkar hon ha kvar i alla fall
Citera
2022-04-03, 19:48
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Snubblade över en artikel om denna LD som jag inte sett tidigare. Gick in på hennes Insta och hennes feministiska åsikter lämnar jag därhän då dom flesta vid det här laget vet att det bara är ett uttryck för dom allra osäkraste och i regel fula fruntimmerna

Det jag måste ta upp är det här med bröstförminskningen. Hur i helvete kan man förminska brösten?? Det enda som kan göra en fläskpadda lite attraktiv är ju om dom på köpet får/har ett par rejäla juver. LD har ju inget ansikte eller kropp i övrigt att skriva hem om men hon hade ett par någorlunda skapliga pattar. Hur fan kan man komma på tanken att ta bort dom? Dom flesta vill väl ändå i nån mån attrahera personer av motsatta könet?

Föreställ er en snubbe med fult ansikte utan en muskel på kroppen men med en rejäl dick. Han skulle väl fan aldrig komma på tanken att vilja förminska den för att den är ”i vägen” när han ska springa??

Ta Mia Parnevik till exempel. Gammal och överviktig men rätt sexig kropp på nått vis tack vare pattarna. Ta bort dom och hela kroppsproportionerna faller i småbitar.

Helt jävla obegripligt att tro att man som fläskpropp blir sexigare av att ta bort brösten.
Jösses! Jag gissar att du är en incel eller i vart fall en man med extremt låg utbildning. Stora bröst kan vara tungt att bära och vara i vägen eller ge ryggont. Det är en föga tröst att sådana som du drömmer om att få slicka på dem.
Citera
2022-04-03, 21:15
Medlem
Czarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Har Natascha förlåtit Cissi Wallin än för att hon gjorde en orosanmälan till soc angående Nataschas barn? Barnen verkar hon ha kvar i alla fall

99% av orosanmälningar leder inte till att barnen omhändertas.
Citera
2022-04-03, 21:19
Avslutad
Citat:
Jösses! Jag gissar att du är en incel eller i vart fall en man med extremt låg utbildning. Stora bröst kan vara tungt att bära och vara i vägen eller ge ryggont. Det är en föga tröst att sådana som du drömmer om att få slicka på dem.

Hon är 45 också, även om man tycker om stora pattar så hängde de nog rätt mycket också

Mvh Farbror Bo
Citera
2022-04-04, 05:55
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Verkar så, de tycks vara vänner igen, eller iaf vänskapliga.
Fattar inte varför, jag trodde att LD för en gångs skull fattat att CW är en psyksjuk narcissist.
Citera
2022-04-04, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Fattar inte varför, jag trodde att LD för en gångs skull fattat att CW är en psyksjuk narcissist.
'

Har för mig att hon skrivit att hon kommer att försöka hålla det hövligt mellan henne och CW för att hon vill inte att resten av familjen ska påverkas negativt av deras bråk. Tror detta var efter att hela soc-grejen uppdagades. Kan väl tänka mig att det är lugnast att göra så när man har en fullblodsnarcissist i familjen.
Citera
2022-04-04, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
'

Har för mig att hon skrivit att hon kommer att försöka hålla det hövligt mellan henne och CW för att hon vill inte att resten av familjen ska påverkas negativt av deras bråk. Tror detta var efter att hela soc-grejen uppdagades. Kan väl tänka mig att det är lugnast att göra så när man har en fullblodsnarcissist i familjen.

Fast nu har ju LD separerat från Blomberg och är inte längre familj. Barnen är ju dock fortfarande kusiner.
Citera
2022-04-04, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Fast nu har ju LD separerat från Blomberg och är inte längre familj. Barnen är ju dock fortfarande kusiner.

När hon skrev det var hon inte separerad. Kan väl oavsett tänka mig att hon vill hålla sig hövlig med sina barns kusiners mamma, som dessutom är fullblodsnarcissist. Kan mkt väl tänka mig att CW kan dra in barnen i deras konflikter ifall tillfälle ges.
Citera
2022-04-04, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter

Vänskapliga, vad baserar du det på?
Citera
2022-04-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina

Trådsanning?
Citera
2022-04-04, 19:08
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CandyWarhol
Vänskapliga, vad baserar du det på?
Läste nånstans, tror det var på Instagram som LD länkade till något Cissi gjort eller ngt sånt. Var någon vecka sen. Det hade LD inte gjort förut när de var osams
Citera
2022-04-04, 19:09
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CandyWarhol
Trådsanning?
Nej, de har gjort slut och ska separera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in