2022-03-28, 21:50
Medlem
Hade han inte slagit till Chris Rock så hade skämtet varit bortglömt dagen efter, vem kollar på Oscars repriser?

Nu kommer det där skämtet att hänga kvar resten av livet för Will Smith.
Citera
2022-03-28, 21:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Håravfall är inte en sjukdom. Det är en naturlig del av åldrandet, dock vanligare hos män.
Nja, den här typen av Alopeci är en autoimmun sjukdom som kan drabba även ungdomar.
Men det är inget dödligt, drabbar bara håret.
Citera
2022-03-28, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TungPhung
Hur tänker du egentligen? Ser du verkligen ingen skillnad på att WS slog pga att komikern förnedrade hans fru med sjukdom jämfört med om det hade handlat om rasism endast?

Hur tror du det hade låtit om tex Brad Pitt gett negern en käftsmäll?
Citera
Medlem
Tlagnojs avatar
Ni som inte tror att detta var en beordrad reaktion från frugan, betänk följande:

Vad hade ni blivit argast av.

1. Någon sköt sin sats i din frus fitta och ansikte.

2. Någon skämtade om din frus hår.

Will Smith har skrattat bort en av dessa händelser och blivit våldsam av den andra.
Citera
Medlem
Will är en fegis som slår någon i ansiktet som har båda händerna bakom ryggen.
Citera
2022-03-28, 21:54
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLManInTheNews
Precis. Will har tagit mycket psykologisk skada fran sin cuckhold relation med en rabiat modern feminist.

Det finns oden varre an doden; i Will's fall skaffa barn och gifta sig med en feminist som skryter om hur hon ligger med andra BBC. Enda skillnaden mellan henne och en turkmadrass ar att suggan har smink och kosing.
Då kanske vi kan se fram emot någon slags ny variant av O.J. Simpson.
Citera
2022-03-28, 21:54
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nja, den här typen av Alopeci är en autoimmun sjukdom som kan drabba även ungdomar.
Men det är inget dödligt, drabbar bara håret.

Jag ser nu att jag hade fel om denna typ av Alopeci. Sorry.
Citera
2022-03-28, 21:55
Medlem
Citat:
Håravfall är inte en sjukdom. Det är en naturlig del av åldrandet, dock vanligare hos män.
Du har fel.
Alopecia areata är de facto en sjukdom där man tappar hår fläckvis. Har inget med ålder att göra och det är ingen helikopterplatta man får precis. Ser bokstavligen ut som att man slitit loss hårtussar från hela huvudet.
Citera
2022-03-28, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Ni som inte tror att detta var en beordrad reaktion från frugan, betänk följande:

Vad hade ni blivit argast av.

1. Någon sköt sin sats i din frus fitta och ansikte.

2. Någon skämtade om din frus hår.

Will Smith har skrattat bort en av dessa händelser och blivit våldsam av den andra.

Tänk på att bara en blev frun sur över.
Citera
2022-03-28, 21:57
Medlem
Citat:

Eller hur, kolla upp Alopeci är du snäll…. Det är en sjukdom. En väninna till mig drabbades av detta i 30-års åldern och förlorade sitt långa hår. Mådde givetvis väldigt dåligt över det😒
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Örfilen är fake/regisserad. Jag listar skäl till att jag är övertygad om det tidigare i mina inlägg.

Du skriver inget konkret, bara en massa teorier om att de är skådespelare, ingen stoppade Will Smith när han gick upp på scenen osv.

Var det fejk när Kanye West gick upp på scen och tog micken ifrån Taylor Swift också?

Kom med några vettiga bevis innan du förnedrar folk som tror att det är äkta.

En sak till, bara för att de är skådisar så betyder det inte att allt de gör är skådespeleri.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Jag ser nu att jag hade fel om denna typ av Alopeci. Sorry.
Lätt hänt. Med tanke på att en stor andel negresser ändå har peruk så känns det inte som något superallvarligt i det här fallet. Det är inte direkt så att hon försöker dölja det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in