Citat:
Ursprungligen postat av
G.a.n.y.m.e.d.e.s
Jag menade filmen han vann en oscar för (som systrarna Williams pappa). Fick 50m , men gav bort ganska mycket till sina motspelare.
Jaha, det har jag ingen koll på. Slutade följa Wills karriär efter Suicide Squad i princip men har sneglat in hans Youtube kanal någon gång om året. Hans nyare grejer tilltalar inte mig.. En biopic om några tennistjejer är inte riktigt min kopp te men det tar inte bort hans förmågor för det.
Jag vet bara att han
producerar jävligt mycket, mer än vad jag hade en aning om (andra sitcoms också under hans storhetstid likaså) så det är vanligt att få dubbla löner i ett sådant läge: Producent och skådespelare. Kan se honom ha fingrarna i ännu mer i just den produktionen som lätt ökar på hans gage ytterligare. Att axla så mycket i en produktion är en bedrift bara det som är helt sinnessjuk.
Har svårt att se att han skulle få några 50M bara för rollen i sig dock men om så är fallet så all heder till honom. Det är dock fortfarande ingen blockbuster och 100% fokus kan inte vara på honom utan måste ju vara systrarna ändå, något annat vore ju skumt.