2022-03-28, 21:23
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt
Det spelar ingen roll om det är uppgjort eller inte. Will Smith är fortfarande en jävla pajas som tycker det är ok att hans fru går och får kuk av yngre män. Det kanske också är ett skämt? Han skrattade säkert lika mycket när han fick reda på det.

Dom hade ett öppet förjållande förr, så will har nog fått en del yngre fittor

Dock jobbigare för en kille att veta att hon fått stock än tvärtom
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
I Oscarsgalans fall är all publicitet inte bra publicitet. Oscarsgalan vill stå över alla andra galor i klass och etik. Jag trodde också det var uppgjort till en början men inte nu när eftermälet ser ut som det gör. Krismöten efter krismöten och en Will Smith som uppenbart är helt förstörd.

Allt är inte en konspiration, ibland är verkligheten så idiotisk som den ser ut.
Ja, kanske. I så fall visade det sig att en trevlig afroamerikansk rollmodell från 90-talet trots allt bara var en nigger.

Har någon kollat vad Bill Cosby tycker om saken?
Citera
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polispotatis
Dom har haft ett öppet förhållande har jag för mig.

Om inte annat så hade hon ett öppet förhållande. Oklart om Will var med på det.
Citera
2022-03-28, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.a.n.y.m.e.d.e.s
Jag menade filmen han vann en oscar för (som systrarna Williams pappa). Fick 50m , men gav bort ganska mycket till sina motspelare.

Jaha, det har jag ingen koll på. Slutade följa Wills karriär efter Suicide Squad i princip men har sneglat in hans Youtube kanal någon gång om året. Hans nyare grejer tilltalar inte mig.. En biopic om några tennistjejer är inte riktigt min kopp te men det tar inte bort hans förmågor för det.

Jag vet bara att han producerar jävligt mycket, mer än vad jag hade en aning om (andra sitcoms också under hans storhetstid likaså) så det är vanligt att få dubbla löner i ett sådant läge: Producent och skådespelare. Kan se honom ha fingrarna i ännu mer i just den produktionen som lätt ökar på hans gage ytterligare. Att axla så mycket i en produktion är en bedrift bara det som är helt sinnessjuk.

Har svårt att se att han skulle få några 50M bara för rollen i sig dock men om så är fallet så all heder till honom. Det är dock fortfarande ingen blockbuster och 100% fokus kan inte vara på honom utan måste ju vara systrarna ändå, något annat vore ju skumt.
Citera
2022-03-28, 21:25
Medlem
Japhys avatar
Såg videon. Jag säger fake. Will Smith vill visa att han står upp för sin otrogna fru. Han vill säga till världen att den ska sluta snacka om att hon får ligga runt.

Det bästa är att ha stod och grät strax efter. En trasig man.
Citera
2022-03-28, 21:26
Medlem
BavarianBeetles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Skrattet är ett inlärt betéende i många människor och är socialt snarare än att allt hosten säger är direkt roligt. Det är så man betér sig på en Oscarsgala där hosten småskämtar hela tiden. Dom flesta skrattar och applåderar med utan att reflektera över vad som sägs. Detsamma gjorde Will tills han fick för sig att han och hans fru blev kränkta.

Fast det var ju inte frågan om det. Den jag skrev till menar att händelseförloppet var påhittat. Rätt sätt att göra det på är att klippa till Will Smith som ser sur ut och sen går upp och slår honom.
Citera
2022-03-28, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Han knullar nog runt rätt friskt själv.

Du förstår väl att "öppet förhållande" var en efterhandskonstruktion för att Will skulle kunna rädda ansiktet och samtidigt fortsätta bli hunsad av henne? Det stod väldigt klart när det begav sig. Det är knappast så att han ville att hon skulle bli påsatt av män i tjugoårsåldern, i vilket fall är det inte jätterelevant- vad som däremot är anmärkningsvärt är att en person kan gå upp och slå till någon och få applåder för det, hade jag gjort samma sak när någon sagt någonting jag inte gillar så hade det blivit polisvistelse.
Senast redigerad av Periodic 2022-03-28 kl. 21:31.
Citera
2022-03-28, 21:29
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0urce
Allt annat säger annorlunda.

Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Du är så hävla svagbegåvad att duvunge fattar att det är du som är byfånen här

Citat:
Ursprungligen postat av Leonheart
En del personer med diverse bokstavskombinationer har ofta svårt att korrekt läsa av människors kroppsspråk.

Will och Chris kroppsspråk är extremt tydligt. Det är på riktigt.
Tror ni på jultomten också!?

Det gör ni antagligen inte. Men någon gång gjorde de flesta det. Och till slut fattar man att det är fejk. För somliga tar det bara längre tid. De klamrar sig fast vid sina villfarelser, eftersom det är påfrestande att medge att man blivit lurad.
Citera
2022-03-28, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Hade varit kul att höra BLM dårarna gå bananas om det varit en vit man som gett en örfil.

Hur tänker du egentligen? Ser du verkligen ingen skillnad på att WS slog pga att komikern förnedrade hans fru med sjukdom jämfört med om det hade handlat om rasism endast?
Citera
2022-03-28, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Såg videon. Jag säger fake. Will Smith vill visa att han står upp för sin otrogna fru. Han vill säga till världen att den ska sluta snacka om att hon får ligga runt.

Det bästa är att ha stod och grät strax efter. En trasig man.

Definitivt en trasig man men jag antar på att du syftar att reaktionen från WS var fake (överdriven från hans sida) och inte själva örfilen?
Citera
2022-03-28, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Tror ni på jultomten också!?

Det gör ni antagligen inte. Men någon gång gjorde de flesta det. Och till slut fattar man att det är fejk. För somliga tar det bara längre tid. De klamrar sig fast vid sina villfarelser, eftersom det är påfrestande att medge att man blivit lurad.

Vad exakt är det som är fake och varför tror du det?
Citera
2022-03-28, 21:33
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Det är fejk. Tror ni verkligen att Will Smith hade gått upp och slagit till Chris Rock om det hade varit på riktigt?

Tror du verkligen att Will Smith skulle låta sin fru hänga ut honom som hanrej i en intervju och med gråten i halsen hävda att han är helt okej med det? För den skiten hände på riktigt.

Det är inte som att det är första gången han offentligt hävdar att han tycker som sin fru, trots att hans kroppsspråk motsäger det. Han garvade åt skämtet, hans fru gjorde det inte och såg ut att vända sig mot honom, sedan försvann de ur bild och kort senare ska Will Smith upp och veva som en skolflicka för ett skämt som han till synes garvade åt, men som hans fru ogillade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in