2022-03-17, 21:09
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasstillvaro
Spydigheter vet jag inte. Det är bara fascinerade, förbluffande och, jag erkänner, jävligt irriterande hur någon kan låtsas tro så otvivelaktigt på detta bolag och aktie efter misslyckande på misslyckande på misslyckande.

Faktum är ju faktiskt är att man i stort sett kan välja ut vilket inlägg som helst i tråden undertecknat dig och sedan dess är det en fet förlust. Desto längre bak man går, desto värre blir det och det finns liksom inte en möjlighet att du kan ha gjort vinst på detta bolag. Är man långsiktigt i Anoto, vilket du alltid hävdar att du är, så kan man helt enkelt inte ha gjort vinst. Jag tog mig tiden att kolla dina inlägg ett par år bakåt där du vid flera tillfällen hävdat att du suttit fulltankad och sedan dess är kursen ned 90 % eller mer. Senast jag skrev detta till dig så började du snacka om att din fru tjackat en restaurang i Thailand. Liksom, va? Det är väl klart att det fascinerar?

Sorry Sedan tycker jag att det är så kul att du, av någon anledning, äger denna aktie men verkar tro minst lika lite på bolaget som jag (och alla andra).

Haters gonna hate! Ska man skriva skit om ett bolag så är det klädsamt om man också äger aktier i bolaget!

Det går tio haussare på en baissare, någon måste kyla haussarna och det är jag!

Kursgrafen visar att jag har rätt till 99,96% och att Alienfin har rätt till 00,04%, 00,04% är ganska lite....
Citera
2022-03-18, 04:53
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Haters gonna hate! Ska man skriva skit om ett bolag så är det klädsamt om man också äger aktier i bolaget!

Det går tio haussare på en baissare, någon måste kyla haussarna och det är jag!

Kursgrafen visar att jag har rätt till 99,96% och att Alienfin har rätt till 00,04%, 00,04% är ganska lite....

Ok,så jag är back en sådär 4-5 miljarder då 😅😅😅
Citera
2022-03-18, 04:57
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiero7.5
Suck att en Pajas får fortsätta ,med vinst när bolaget ligger typ 99,9% back över lag säger väl en del
Aktieforumets största pajas /Troll

Ligger jag på vinst också? Har jag inte påstått din pajas.. Chansen för det finns dock om KAIT börjar leverera 😘
Jag diskuterar vad bolaget förmedlar, ni är bara fulla av skit här hahahahaha
Senast redigerad av alienfin 2022-03-18 kl. 05:00.
Citera
2022-03-18, 04:58
Medlem
alienfins avatar
Härligt med lite liv igen i forumet, baissarna blir helt rabiata efter en liten uppgång. Oroliga att det går upp mer tro?🤣😂
Citera
2022-03-18, 08:46
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Ok,så jag är back en sådär 4-5 miljarder då 😅😅😅

Sannolikt ja! Men det ingår att haussare aldrig erkänner att de förlorat pengar.
Citera
2022-03-18, 09:15
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Sannolikt ja! Men det ingår att haussare aldrig erkänner att de förlorat pengar.

Precis, jag är back och haussar inte 😘😅😅😅
Får vi in KAIT ordrar så ska ni få se på hausse flickor 😂😂😂
Citera
2022-03-18, 09:27
Medlem
jack.danielss avatar
Kanske skulle följa exemplet några inlägg tidigare och köpa på mig några axier? Bara för att jag kan och vara med på spektaklet från insidan så att säga
Citera
2022-03-18, 12:16
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Stör inte den döda katten mitt i uppstudsen!

Bara 40% upp från din riktkurs för tillfället 🍻🤩😅
Citera
2022-03-18, 16:08
Medlem
alienfins avatar
Citat:

Urstark nu, inte ens flashbacks 20+cm expertpanel klarar av att baissa ner aktien idag 😂😂😂
Citera
2022-03-18, 16:15
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Urstark nu, inte ens flashbacks 20+cm expertpanel klarar av att baissa ner aktien idag 😂😂😂

2,5% upp är inte direkt urstarkt och trots allt så är kursen lägre idag än för en månad sedan vilket är ett tydligt tecken på att man inte kommer se kursen över kronan igen.
Citera
2022-03-18, 16:37
Medlem
alienfins avatar
Citat:
2,5% upp är inte direkt urstarkt och trots allt så är kursen lägre idag än för en månad sedan vilket är ett tydligt tecken på att man inte kommer se kursen över kronan igen.

Tänkte att den skulle ner under 50 öre igår 😛
Bryta igenom kronan lär vara minsta problemet om nån från Emiraterna öppnar kranen 😁
Försöker du med TA på Anoto, lycka till 🤣🤣🤣 Börsvärdet idag är helt åt skogen med tanke på marknaden man siktar på men men. Det lär bli korrigering om man lyckas ,det visar sig.
KAIT har redan värderats till några hundra msek el nått sånt av investerare två år sen el så, nu har man kommit mkt längre med produkten 😛
Jävla corona hahahahah
Senast redigerad av alienfin 2022-03-18 kl. 16:47.
Citera
2022-03-18, 16:44
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Tänkte att den skulle ner under 50 öre igår 😛
Bryta igenom kronan lär vara minsta problemet om nån från Emiraterna öppnar kranen 😁

Tänk om inte ”OM” fanns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in