För länge sen hörde jag Alexander Schulman säga att de första åren av sin karriär började han varje morgon med att googla på sitt namn för att se vad som dykt upp. Han läste ALLT, bra, dåligt what ever bara det handlade om honom.
Som narcissist så googlar man sitt egna namn varje dag. Linn gör det också och läser garanterat denna tråden.
Hon kommer köra slut på Simon och skylla på att "kärleken tog slut" när Simon inte orkar mer. Det är det enda hon baserar sina relationer på.
Nyförälskelsefasen.
Skaffar unge med vem som helst bara för att hon är kär och kåt
Precis som om ingen annan i hela världen blir det i början på en ny relation men bara hon är så trög att hon tror att det är bevis på att man ska bli gravid.
För i början är allt jättebra, liken i garderoben kryper fram senare och det är då smarta personer tar sina livsbeslut. Inte 1 månad in i relationen med benen runt nåns höfter som Linn gör.
Det är så uppenbart att narcisisten tror att hennes känslor, upplevelser och drömmar är unika och att ingen annan kan förståååååå henne. Det är patetiskt och har tyvärr blivit ett vardagsnöje för mig att gå in och kolla på spektaklet.
Jag bara väntar på att Simon ska tröttna och hur hon kommer bedyra sin livslånga kärlek till ännu nån ny snubbe som "hon aaaaaaaldrig varit så kär i nån förut" "den häääääär gången är annorluuuuunda" och
"han ser barnen som sina egna så nu har jag miiiiiin familj igen" joo tjena
Stackars barnen, innerst inne är de nog förvirrade. "vem är pappa egentligen".