2022-03-17, 12:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Källa: Hänt, 21:a okt 2021 kl. 14:06.
"Det var väl långt ifrån vad jag drömt om. Men allting blir vad man gör det till..."

Citerar bara Linns officiella ord inför denna graviditet.
Hon ville inte ha ett till barn då eller?
Citera
2022-03-17, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hon ville inte ha ett till barn då eller?

Hon menar nog att hon inte fick den kärnfamilj hon drömt om, och att ha 3 olika pappor till sina barn. Men barn ville hon ha till varje pris!
Citera
2022-03-17, 17:09
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Hon menar nog att hon inte fick den kärnfamilj hon drömt om, och att ha 3 olika pappor till sina barn. Men barn ville hon ha till varje pris!
Det är jue barnen som är hennes inkomst.
Citera
2022-03-17, 17:22
Medlem
Lam jävla frågestund som vanligt, varför har hon ens dessa fattiga frågestunder när hon bara svarar på samma tråkiga frågor som förmodligen ingen ens har frågat
Citera
2022-03-17, 18:22
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Lam jävla frågestund som vanligt, varför har hon ens dessa fattiga frågestunder när hon bara svarar på samma tråkiga frågor som förmodligen ingen ens har frågat
Hon är jue inte den mest "skålformade skeden".
Citera
2022-03-17, 18:26
Medlem
XtraXs avatar
Hoppas hon aldrig föder vet inte hur jag kommer kunna leva utan hennes magbilder. Den där hon fick till skuggan av blommor hade passat på Louvren.
Citera
2022-03-17, 20:41
Medlem
MissTrisstesss avatar
"Gud ser har jag verkligen inte"
Från stories.
Människan måste vara lite underutvecklad.
Citera
2022-03-17, 20:53
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
"Gud ser har jag verkligen inte"
Från stories.
Människan måste vara lite underutvecklad.

Fattar inte ens vad hon menar, frågan var ju om hon har några städtips.
Citera
2022-03-17, 21:00
Medlem
Bidragsgivarens avatar
För länge sen hörde jag Alexander Schulman säga att de första åren av sin karriär började han varje morgon med att googla på sitt namn för att se vad som dykt upp. Han läste ALLT, bra, dåligt what ever bara det handlade om honom.

Som narcissist så googlar man sitt egna namn varje dag. Linn gör det också och läser garanterat denna tråden.

Hon kommer köra slut på Simon och skylla på att "kärleken tog slut" när Simon inte orkar mer. Det är det enda hon baserar sina relationer på. Nyförälskelsefasen.

Skaffar unge med vem som helst bara för att hon är kär och kåt
Precis som om ingen annan i hela världen blir det i början på en ny relation men bara hon är så trög att hon tror att det är bevis på att man ska bli gravid.
För i början är allt jättebra, liken i garderoben kryper fram senare och det är då smarta personer tar sina livsbeslut. Inte 1 månad in i relationen med benen runt nåns höfter som Linn gör.

Det är så uppenbart att narcisisten tror att hennes känslor, upplevelser och drömmar är unika och att ingen annan kan förståååååå henne. Det är patetiskt och har tyvärr blivit ett vardagsnöje för mig att gå in och kolla på spektaklet.

Jag bara väntar på att Simon ska tröttna och hur hon kommer bedyra sin livslånga kärlek till ännu nån ny snubbe som "hon aaaaaaaldrig varit så kär i nån förut" "den häääääär gången är annorluuuuunda" och
"han ser barnen som sina egna så nu har jag miiiiiin familj igen" joo tjena

Stackars barnen, innerst inne är de nog förvirrade. "vem är pappa egentligen".
Citera
2022-03-17, 21:02
Medlem
Tycker det är mer roligt att hon säger hon bara cravear sallad när hon äter godis typ varje dag 🙈. Och har sagt att hon fått såååånt sug på sura godisar. Inget fel med det! Men hon försöker typ låta ”hälsosam” och ”fin”.

Också roligt att man är en bra förälder om man älskar sina barn, det liksom räcker. Finns många föräldrar som älskar sina barn som verkligen inte är bra föräldrar. Men det är ju hennes sätt att få det att se okej ut att skaffa barn med varenda hon träffar, och inte ger barnet bra förutsättningar med en trygg grund (aka känner partnern tillräckligt bra för att det ska hålla). För det räcker ju att man ääääälskar sina barn <3.
Citera
2022-03-17, 22:04
Medlem
Och nu ljuger hon igen?! ”Tindra gick vid 8 månader”. Nej det gjorde hon inte 🤣 15.7.2018 har hon tagit sina första två steg enligt hennes blogginlägg. Då var hon 10,5 månader. SUCK!
Citera
2022-03-17, 22:05
Medlem
klimpos avatar
Lite komiskt att hon har solbrillor på huvudet när det är kolsvart ute.

Jag gillar även hur hon rufsar till Juvelias hår och påstår att hon har såå lockigt hår. En bit in i nya videon har hon inte en lock i håret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in