2022-03-13, 22:34
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVobiscum
Har den?
Med alla 65 kunder inkluderade?

Nej utan med exakt samma innehåll som i början av tråden.
De x antal som valt strafföreläggande går väl inte att hitta FUP för
Citera
2022-03-14, 13:54
Medlem
mysigechriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Men i den lilla byn, hur kan kvinnan o hennes man haft sexturistande män på besök
övriga byinvänare borde märkt av och störts av
biltrafiken, kan inte tänka mig att sexköpararna
åkt buss och sedan+ vandrat fram till ladugården.
Den här sexsäljaren måste vara inflyttad till Varnhem ..märkligt ställe hon valde för sådan aktivitet
där låg det berämda klostret en gång i tiden.
Kvinnan kunde istället samarbetat med den där mulliga-Vara-kvinnan,
som ju också sexturistade runt om i landet.
.
Det är bra att dessa män åker dit, den där sexkvinnan får adelvat vård och medicinering, såna som hon passar in inte in i en liten bondby.
Sexköparna lär arbeta febrilt för att slippa bli identifierade här i tråden.
Småbarndspappor, läkare .. de borde inte ha valt köpa billigt sex i Varnhem.
Nu när syflis sprids igen..
Är hon fortfarande aktiv?
Citera
2022-03-14, 15:18
Medlem
MaxVobiscums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysigechris
Är hon fortfarande aktiv?
Frågar du åt en vän?

Synd att inte alla outades. De som erkänt strafföreläggande hamnar väl inte ens i Lexbase va?
Citera
2022-03-14, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Jag tycker nog att det är snäppet värre att barnens pappa skötte det ekonomiska och faktiskt sålde deras mammas kropp.
Eller är det bara hennes sambo och deras bonuspappa
Det upplever iaf jag än mer PINSAMT och tragiskt för barnen.

Jag antar att de av männen som valt strafföreläggande inte kommer bli offentliga på samma sätt.
Smidigt att köpa sig tystnad iofs.

FUP har redan delats i tråden bakåt och det verkar vara samma personer som lades upp nu häromdagen va?

Är kvinnan omyndigförklarad?
Om inte så borde hon kynna avgöra om hon vill sälja sig, punkt slut !
Inte ett lite sexistiskt inlägg, kvinnor är tydligen hjälplösa hjon i ditt huvud.
Citera
2022-03-14, 19:08
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Är kvinnan omyndigförklarad?
Om inte så borde hon kynna avgöra om hon vill sälja sig, punkt slut !
Inte ett lite sexistiskt inlägg, kvinnor är tydligen hjälplösa hjon i ditt huvud.

Nix.
Nu övertolkade du nog mitt inlägg. Jisses.
Jag syftade på att OM någon tycker det är pinsamt att ha en morsa som gör så, då borde rimligen hallicken/ekonomiska ansvariga sambons barn "skämmas" minst lika mycket.
(utifrån berättelsen bakåt om festen och bilder online etc)

Jag lägger ingen värdering i detta alls och tycker inte hon ska målas ut som ett offer utan en person som valde att sälja sig på egen hand och frivilligt - vilket inte alla har möjlighet att göra.
Senast redigerad av pixiewing 2022-03-14 kl. 19:42.
Citera
2022-03-22, 23:07
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virvelvindan
Sexköpare från Lidköping, Skara, Götene och Vara: ”Män med jobb och familj” säger spaningsledare vid polisen i Skaraborg.
I början av veckan genomförde polisen i Skaraborg en insats mot personer som misstänks för att ha köpt sexuella tjänster. Insatsen var ett led i en annan pågående utredning i Skaraborg gällande koppleri samt näringspenningtvätt.

Totalt har 28 män som är hemmahörande i Skaraborg förhörts misstänkta för köp av sexuell tjänst. Männen har köpt sex från ett tillfälle upp till cirka 15 tillfällen per person. De misstänkta männen är från cirka 20 år till cirka 65 år. Endast ett fåtal av sexköparna förekommer sedan tidigare i polisens register.

Nån som vet mer om detta?
Att köpa sex som 20åring är fan sorgligt deluxe.
Citera
2022-03-22, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Att köpa sex som 20åring är fan sorgligt deluxe.
Inte lika sorgligt som att gå igenom hela sin ungdom utan att få ligga, vilket är mycket vanligt nuförtiden. Denne kille blev åtminstone inte en av alla de män som gick miste om det.
Citera
2022-03-23, 21:43
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Inte lika sorgligt som att gå igenom hela sin ungdom utan att få ligga, vilket är mycket vanligt nuförtiden. Denne kille blev åtminstone inte en av alla de män som gick miste om det.
Fast att köpa en kvinna kan knappast likställas med att älska med en kvinna som kastar sig över dig.
Visst, det är samma grej på pappret, men milsvida skillnad på så många nivåer.
Citera
2022-03-23, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Fast att köpa en kvinna kan knappast likställas med att älska med en kvinna som kastar sig över dig.
Visst, det är samma grej på pappret, men milsvida skillnad på så många nivåer.
Nej, men en köpt kvinna är bättre än ingen kvinna alls. Och det kanske var dessa val killen hade att välja mellan.
Citera
2022-03-23, 21:52
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Nej, men en köpt kvinna är bättre än ingen kvinna alls. Och det kanske var dessa val killen hade att välja mellan.
Jag håller inte med.
Dessutom känns det relativt förhastat att anse att om man inte fått ligga vid 20 så måste man köpa en kvinna för att någonsin få ligga.

Man kan ju lägga 1-2 år på att träna på gym, då bör man kunna ligga med en kvinna om man inte är elak.
Citera
2022-03-24, 22:34
Medlem
Så jäkla wierd att dessa snubbar, flera i framträdande positioner, väljer att sätta allt på spel för att knulla en trasig medelålders prostituerad tant.

Fan, är det ingen av dem som hört talas om Paolo Roberto?
Citera
2022-03-25, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Varför då?
För det är det folk gör i den här forumdelen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in