Sitter och spanar lite efter en potentiell första motorcykel att köpa men har svårt att navigera mig bland alla de sidor som finns där ute. Hamnar oftast på butikers sidor som säljer mycket nytt eller nästan nytt, och då är priserna därefter. Blocket känns lite samma, är väldigt mycket annonser från firmor som säljer och upplever att det är rätt lite privatpersoner. Så vart lägger privatpersoner ut sina begagnade hojar till försäljning nuförtiden?
Under vintern är det inte många privatpersoner som annonser sina cyklar. Blocket är det som gäller, de allra flesta som ska sälja har annons på blocket.
Under vintern är det inte många privatpersoner som annonser sina cyklar. Blocket är det som gäller, de allra flesta som ska sälja har annons på blocket.
Okej tack för svar. Antar att de flesta annonserar vid hösten efter säsongen?
Sitter och spanar lite efter en potentiell första motorcykel att köpa men har svårt att navigera mig bland alla de sidor som finns där ute. Hamnar oftast på butikers sidor som säljer mycket nytt eller nästan nytt, och då är priserna därefter. Blocket känns lite samma, är väldigt mycket annonser från firmor som säljer och upplever att det är rätt lite privatpersoner. Så vart lägger privatpersoner ut sina begagnade hojar till försäljning nuförtiden?
Något i stil med Kawasaki z650, z800, Er6f, Yamaha mt 07, Honda cb600f eller cb900f. Vill gärna ha abs och det får kosta runt 50k.
Det börja lossa nu med annonserandet (19/3) men du får nog vänta till april innan det händer nåt på allvar. 50´har du mycket att välja på, gäller det första hoj så satsa på nåt billigare eftersom det tar ett tag innan man vet vad man gillar och vill ha. Spara pengarna till du vet detta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!