2022-03-03, 07:57
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Haha det var ju i början..

Det var det bästa som hänt den här säsongen. Levi oxh isabella borde portas från att vara med i tv och stenas på gatorna. Fan vilka hemska människor.

Men märkte det direkt. Levi började snacka skit om folk som inte var med i hans Lata gäng direkt. Fan vilken dålig människa han verkat vara. Hundförare ? Vad för hundar klarar han att hantera? Lathundar ?

Keisha borde också dras i grus, fan vad hon tjattrar och snackar.
Att Helene är en Size Queen, var ju underbart att höra. Vore fint att se hennes tighta kropp spetsas ordentligt
Senast redigerad av ChiCoLa 2022-03-03 kl. 07:59.
Citera
2022-03-03, 09:07
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Att Helene är en Size Queen, var ju underbart att höra. Vore fint att se hennes tighta kropp spetsas ordentligt
Lite oväntat att hon gängar med Jonas då, han utstrålar ju inte storkukslugn direkt.
Citera
2022-03-03, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Helene tycker att Arlind inte är någon vinnare av farmen, för att han inte är äkta.
Samtidigt kom hon på den briljanta idén att plugga och bränna upp papprerna så inte Arlind kan plugga. Intressant....

Ja, elller hur. Förlorade helt respekten för henne då jag såg hennes porriga bild med uppknäppta jeans. Hur lågt kan tjejer sänka sig för att bli ”kända”?
Citera
2022-03-03, 09:54
Medlem
Det är många man stör sig på men det finns ingen jag stör mig på så mycket som på Helene. Falskare människa får man leta efter, hon är en riktig orm. Iallafall utifrån det man ser i rutan, usch!
Citera
2022-03-03, 10:04
Medlem
Jaha, nu satt de med baddräkter på i bastun också. Stärker bara min tidigare tes om att nymoralism och sexualskräck breder ut sig i samhället. Friskt påhejat av TV4 som genom att försöka vara politiskt korrekt istället springer radikala religionstolkares ärenden. Dessutom är det ju för fan direkt ohygieniskt. Riktigt dåligt!

Brutalt hur Helené "friend-zonade" Röd Prince förresten. Finns inget så snöpande för en man som att bli räknad som "en av tjejerna" (jag vet av egen erfarenhet). Hoppas att Röd Prince ger igen genom att vinna hela tävlingen.

Fast allra mest drömmer jag om att Farmen avgörs efter en tvekamp mellan Victoria och Helené. I gyttjebrottning. I grispölen. Nakna!
Citera
2022-03-03, 10:45
Medlem
Varför har Helene en stor elefant på benet? Kan va det fulaste och mest malplacerade jag sett.
Citera
2022-03-03, 10:58
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Varför har Helene en stor elefant på benet? Kan va det fulaste och mest malplacerade jag sett.

Kanske någon slags hommage till sina rötter?
Hon ser ju ut att ha indiskt påbrå = Asiatisk (indisk) elefant
Citera
2022-03-03, 14:28
Medlem
XtraXs avatar
Kvällens avsnitt.

Besviken att de inte filmade
Citera
2022-03-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kvällens avsnitt.

Besviken att de inte filmade
Citera
2022-03-03, 16:45
Medlem
ziggarillens avatar
Undrar om Wincent har problem med flaskan? Verkar som han inte ens förstår vad sitt uppdrag innebär. Det har väl aldrig varit så mycket läckerheter och gulligull som denna säsong. Har knappt sett dom jobba mer än enstaka tillfällen och uppdragen består mest av pyssel. Troligen tar Wincent hem allt till sig och därför blir det rena beställningsjobben. Mer långdraget program är svårt att finna. Den där halvtimmen känns som en evighet och det är bara skönt när det är över. Noll spänning, noll intressanta människor. Nästan så jag hoppas att Bea vinner för att reta upp dom andra nördarna.
Citera
2022-03-03, 18:50
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde

Citera
2022-03-03, 19:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Victoria låg alltså & runka i en timme, kunde inte killarna åtm fått titta på med händerna i byxfickorna?
Victorias svällkroppar har växt anser Prins istället för att det var han som skulle växa!

Hon pratar om energier i kroppen? wtf
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-03 kl. 19:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in