Citat:
Ursprungligen postat av
cc_zero
Hon har kanske skyddad identitet.
Att man inte finns på Facebok betyder inte heller att man inte finns.
Det här är en helt vanlig svensk tjej med flera bilder och kan inte riktigt se att hon skulle ha skyddad identitet men vem vet.
Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
Att man inte hittas på Facebook betyder inte att man inte finns på Facebook. Många som maskar sina namn.
Grejen är att hon bor lite utanför stan och är inte jättemånga runt hennes ålder som bor just där hon bor så går hyfsat fort att kolla igenom på birthday & mrkoll och finns ingen med det namnet iaf. En del som bor där med andra namn hittas på Facebook med relativt ovanliga efternamn eller att de har pojkvän och man kan jämföra och alla med ickesvenska namn utesluts vilket leder till att det inte finns så många kvar och visst, någon av dem kan det ju vara som isf är "gömd". Dock, jag har för mig att man inte längre kan gömma sig där, har man en bild och ett namn på sig så hittas man!? Jag vet även att hon har sagt att hon har Facebook (vem fan har inte bild isf?) och att hon berättade att någon arbetskamrat hade gjort något där, bla, bla. Hon har även ett hyfsat ovanligt jobb där några få på hennes arbete har det jobbet utskrivet på Facebook men hon finns inte bland deras vänner. Funderar även på om hon bor inneboende och inte är skriven, dvs att man tar all post via Kivra men borde inte funka med skatteregler!? Aja, känns bara stört på något sätt!