2022-02-23, 18:21
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Tamt och faktalöst.

Du som inbiten NS hur ställer du dig själv till Putins antagonistiska inställning till extremhögern generellt och NS, speciellt de NS gruppering som ändå härjar i Ukraina?

Jag är en pragmatiker och ser inte Putin som min ”kompis”. I alla lägen stödjer jag aktörer om de gynnar vår sak oavsett vilka de är. Det är min enda parameter. Några krav på att dessa aktörer ska vara ”perfekta” har jag inte.
Citera
2022-02-23, 18:25
Medlem
baggebo1s avatar
På tal om Spencer så skrev Jan Olof Bengtsson ett par tweets om dennes utveckling. JOB har ju sina sidor, men geopolitiskt så har han oftast haft rätt, i sak som i analyser över alternativhögerns eller SD:s svagheter.

https://twitter.com/JOBengtsson/status/1495305945513144322
Citera
2022-02-24, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Tamt och faktalöst.

Du som inbiten NS hur ställer du dig själv till Putins antagonistiska inställning till extremhögern generellt och NS, speciellt de NS gruppering som ändå härjar i Ukraina?

"NS-grupperingar" som sponsras av judiska oligarker och leds av israeliska agenter och som i praktiken och de facto kämpar för judisk makt och homosexrörelsens framsteg.

"Ukraina" som egentligen aldrig har existerat som nation eller självständig entitet innan 1991 och alltid har styrts av vikingar(som skapade hela skiten av ett sammelsurium av slaver, finnar och balter), mongoler, polacker, ryssar, turkar m.fl, med en kort period av kossackstyre på 1600-talet med den judekrossande hjälten Bogdan i spetsen som enda undantag (kosacker som för övrigt hade katoliker, polacker och judar som främsta hatobjekt och fiende, eftersom det var de polska förtryckarna som tvingade folket i västra Ukraina att bli katoliker i deras egenpåhittade "grekisk-katolska" kyrka) är ju en clownverksamhet utan dess like. Trots en av världens bästa förutsättningar för jordbruk och en ganska omfattande industriell och teknologisk kapacitet är det fortfarande Europas fattigaste land. De fejk-katolska dårarna i västra änden av Ukraina (ca 1/10 av befolkningen) har med decenniers stöd från CIA och stor "grekisk-katolsk" diaspora och lobby i USA, Kanada m.fl.länder abetat för skapandetav dagens jude-fars till land. Efter CIA-kuppen och regimbytet 2014 så togs alla maktpositioner över av judar och till sist så tyckte de vita negrerna att det vore bra med en judisk TV-gycklare som president och pride-parader.

Godnatt. Ridå. Eller nåt.

Vi fåtaliga sansade människor med lite koll får väl mest vänta och se vad som händer nu. Mycket kan hända. Det är inte alls säkert att detta försvagar ZOG och gynnar europeiska folk på det sätt man skulle kunna tro.
Citera
2022-02-24, 13:03
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
"NS-grupperingar" som sponsras av judiska oligarker och leds av israeliska agenter och som i praktiken och de facto kämpar för judisk makt och homosexrörelsens framsteg.

"Ukraina" som egentligen aldrig har existerat som nation eller självständig entitet innan 1991 och alltid har styrts av vikingar(som skapade hela skiten av ett sammelsurium av slaver, finnar och balter), mongoler, polacker, ryssar, turkar m.fl, med en kort period av kossackstyre på 1600-talet med den judekrossande hjälten Bogdan i spetsen som enda undantag (kosacker som för övrigt hade katoliker, polacker och judar som främsta hatobjekt och fiende, eftersom det var de polska förtryckarna som tvingade folket i västra Ukraina att bli katoliker i deras egenpåhittade "grekisk-katolska" kyrka) är ju en clownverksamhet utan dess like. Trots en av världens bästa förutsättningar för jordbruk och en ganska omfattande industriell och teknologisk kapacitet är det fortfarande Europas fattigaste land. De fejk-katolska dårarna i västra änden av Ukraina (ca 1/10 av befolkningen) har med decenniers stöd från CIA och stor "grekisk-katolsk" diaspora och lobby i USA, Kanada m.fl.länder abetat för skapandetav dagens jude-fars till land. Efter CIA-kuppen och regimbytet 2014 så togs alla maktpositioner över av judar och till sist så tyckte de vita negrerna att det vore bra med en judisk TV-gycklare som president och pride-parader.

Godnatt. Ridå. Eller nåt.

Vi fåtaliga sansade människor med lite koll får väl mest vänta och se vad som händer nu. Mycket kan hända. Det är inte alls säkert att detta försvagar ZOG och gynnar europeiska folk på det sätt man skulle kunna tro.

Ja, när Putin kritiserar ass-off bataljonen och andra kiss-och bajs ”nazister” i Ukraina så är det snarare förtäckt kritik mot judar. Som NS i Sverige tar jag då rakt inte vid mig av Putins kritik mot dessa inpiskade ZOG-hejdukar.
Citera
2022-02-24, 13:45
Medlem
Nu kommer rapporter om ryska styrkor i närheten av Kiev, panik och massflykt. Jag trodde (obs ironi) att "Ukraina" var fyllt av fanatiska patrioter och en stor, stark och kompetent krigsmakt. Trots många, många, miljarder dollar av västerländska skattepengar och snart åtta års utbildning, rådgivning och beväpning från USA och NATO så tippar jag på att det judiska, fejk-katolska och kiss- och bajsnazistiska korthuset rasar ungefär på samma sätt och lika fort som "regeringen" i Afghanistan kollapsade och gick upp i rök, så fort amerikanskt militärt stöd drogs tillbaka.

De hjärntvättade dårhushjonen i västra Ukraina kanske gör lite motstånd och raskt förvandlar sig till martyrer för världsjudenheten och fejk-katolicismen, men resten kommer nog bara stanna hemma eller svärma över gränsen till Polen. Judarna som har styrt hela härket åt CIA sedan 2014 försöker väl proppa några flygfarkoster fulla med pengar och fly till London, Paris och Tel Aviv, i den mån de inte redan har gjort det förstås.
Citera
2022-02-24, 15:03
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Alternativ för Sverige fördömer Rysslands invasion av Ukraina, precis som vi fördömer Nato-ledda invasioner av suveräna länder. Ukraina måste lämnas ifred av världens stormakter.
https://pbs.twimg.com/media/FMW7jPnWQAMOKww?format=jpg&name=large

https://twitter.com/AfS_riks/status/1496808671468298252
Citera
2022-02-24, 15:07
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda

Tumidanda Nu kommer rapporter om ryska styrkor i närheten av Kiev, panik och massflykt. Jag trodde (obs ironi) att "Ukraina" var fyllt av fanatiska patrioter och en stor, stark och kompetent krigsmakt. Trots många, många, miljarder dollar av västerländska skattepengar och snart åtta års utbildning, rådgivning och beväpning från USA och NATO så tippar jag på att det judiska, fejk-katolska och kiss- och bajsnazistiska korthuset rasar ungefär på samma sätt och lika fort som "regeringen" i Afghanistan kollapsade och gick upp i rök, så fort amerikanskt militärt stöd drogs tillbaka.

De hjärntvättade dårhushjonen i västra Ukraina kanske gör lite motstånd och raskt förvandlar sig till martyrer för världsjudenheten och fejk-katolicismen, men resten kommer nog bara stanna hemma eller svärma över gränsen till Polen. Judarna som har styrt hela härket åt CIA sedan 2014 försöker väl proppa några flygfarkoster fulla med pengar och fly till London, Paris och Tel Aviv, i den mån de inte redan har gjort det förstås.

Så kan det vara, Zelensky är judisk och även hans företrädare Poroshenko. Men tyvärr så kan det vara så att även Putin är judiskkontrollerad och att allt är teater där goyim dör på båda sidor.
Citera
2022-02-24, 15:09
Medlem
Guillounisms avatar
Greg Johnson anklagar ryssar för brott som judar begått:

Citat:
Greg Johnson @Counter-Currents
3h
·
Western nationalists to Ukrainians: Those people who brought you the Holodomor and the Gulag are back to save you from Drag Queen Story Hour.

https://gab.com/Counter-Currents/posts/107852612854579150

Senast redigerad av Guillounism 2022-02-24 kl. 15:19.
Citera
2022-02-24, 15:11
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism

Där åkte AfS rakt ned i min soptunna för gott. Geopolitiska analyser á la svenne banan komplett med kålsuperi är jag allergisk emot.
Citera
2022-02-24, 15:14
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Så kan det vara, Zelensky är judisk och även hans företrädare Poroshenko. Men tyvärr så kan det vara så att även Putin är judiskkontrollerad och att allt är teater där goyim dör på båda sidor.

Sluta nu. Återvänd till förnuftets sfär istället för att trampa ned dig ytterligare i foliehattsträsket.
Citera
2022-02-24, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism

Ett väldigt onödigt och obehövligt uttalande.
Citera
2022-02-24, 15:26
Medlem
FranzMarcs avatar
Finns någon av de frivilliga kvar i Ukraina? Jag misstänker att alla åkt hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in