Citat:
Ursprungligen postat av
WatchItNow
Det är exakt tvärtom och ett mycket känt faktum att värstingar ofta växt upp med ensamma mammor. Som är ständigt toleranta mot sin lilla gosse. medans pappor sätter gränser som hindrar brott.
Själv var jag, man, hemma halvtid med alla mina barn. Din fördomsfulla ignorant.
Det är som att påstå att polisen och lagar inte behövs. Får vi fler eller färre skurkar då?
Man borde ha krav i tråden att alla som påstår smörja eller fördomar skickar med en faktalänk. För det går ju inte och då slipper vi deras fördomar och de slipper bli uthängda för sin inkompetens.
Haha, skicka gärna med faktalänk själv då tomte.
Naturligtvis ska ungar inte enbart daltas med, gränser behövs. Visst finns det kriminella som växt upp utan pappa, men det finns ju ett jävla antal som gjort detsamma och inte blivit kriminella. Jag snackar inte om ensamstående förortsmorsor som låter ungarna leka gängkrig och inte bryr sig det minsta. De är ju minoritet om man ser till det stora hela.
Alla mammor är naturligtvis inte bra, precis som jag skrev att det finns bra pappor! Jag snackar generellt, vilket såklart är det enda rimliga i diskussionen.