2022-02-19, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
Vem hade kunnat ana att Flashbackhögern plötsligt blivit positiv till invandring?

För övrigt har vi släppt in ukrainare till sverige sedan Putin belägrade östra ukraina för ca 8år sen.

har inga problem med invandare så länge de sköter sig , är laglydiga , respekterar svenska människor regler/lagar traditioner samt inte kräver att deras religion ska gå sveriges lagar /människor.

har inga problem med muslimer heller och skiter fullständigt i hudfärg också.

men tycker att regeringen är ett gäng hycklare i dagsläget.
Citera
2022-02-19, 22:05
Medlem
Gavins-Friends avatar
Ukraina har ju kris på riktigt. Skicka tillbaka alla som lever här för att få pengar men drar på semester till sitt sk. "krigshärjade" land, så tar vi hit de från Ukraina istället

Folk från Ukraina är bra folk. Hellre 99999999999 från Ukraina än 2 från MENA.
Citera
Medlem
Nejnejnej Sossarna vill bara ha bruna flyktingar. Vita vill de inte ta emot.
Citera
Medlem
Inga Ukrainare till Sverige tack - grov kriminalitet har vi nog av i vårt avlånga land än att ta in det där korrupta gänget
Citera
2022-02-19, 22:09
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dembotronen-2.0
Inga Ukrainare till Sverige tack - grov kriminalitet har vi nog av i vårt avlånga land än att ta in det där korrupta gänget
Ukrainare skulle nog snarare hjälpa till med att få bort kriminaliteten från MENA-folk mer än knyter handen i fickan-svensken.
Citera
2022-02-19, 22:09
Medlem
Förstår att Sossarna gör så. Blir svårt att kalla svensken för rasist om det är vita flyktingar.

Folk nära ska vi inte hjälpa, men folk från andra sidan jordklotet med helt andra kulturer och värderingar ska vi släppa in och ge enorma pengar och frihet.

Tragiskt!
Citera
2022-02-19, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Ukrainare skulle nog snarare hjälpa till med att få bort kriminaliteten från MENA-folk mer än knyter handen i fickan-svensken.
Lets agree to disagree
Citera
2022-02-19, 22:14
Medlem
Hellre ukrainare...
Citera
2022-02-19, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Regimen har dock inga som helst problem med att låta Herculesplanen gå i skytteltrafik till/från Afghanistan i syfte att hämta hem s-röster.
Jag har svårt att tro att afghanska flyktingar går o röstar.
https://www.migrationsinfo.se/demokrati/valdeltagande/

överlag verkar det vara 17% lägre röstdeltagande bland utrikesfödda.

Nästan lika mycket som SD:s stolar i riksdagen.
Citera
2022-02-19, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Skillnad på invandrare och invandrare kanske. Jag har inget emot ingenjörer från Indien som kommer bidra till vårt system och samhälle. Däremot har jag problem med analfabeter från somalien.
Sant. Jag gillar invandrare som betalar in mer till välfärden än vad de konsumerar.
Sen är det rätt givet att en Indisk ingenjör inte kommer att bli långvarig här när Silicon Valley betalar 3 ggr mer i lön.

De enda som söker sig till sverige är nog asylsökande som vill ha ett EU-pass omgående och är villiga att skippa länder som tyskland,österike,belgien,norge,danmark,nederlände rna, därför att Sverige lockar med anhöriginvandring,Ett rött pass,och låga krav på försörjningsstöd
Citera
2022-02-19, 22:17
Medlem
vitvalens avatar
Min hållning är densamma som tidigare. Låt kvinnor och barn (inte skäggbarn) komma hit inte männen. Jag skiter i om det är Ukraina eller Afghanistan vill inte ha hit deras män oavsett.
Citera
2022-02-19, 22:21
Medlem
Lägg av, bara för att de är vita betyder inte att de är smarta. Ryssar och öststatare är lika mongoloida som stäppnegrerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in