Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-06, 21:42
Medlem
entangleements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandsskidor
Går ju att blockera kontot och även andra nya konton som användaren skapar.
Det kan instagram säkert göra, men inte användare tror jag.
Citera
2022-01-06, 23:28
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandsskidor
Hur funkar det. Har blivit blockerad av en person på instagram. Som även valt att blockera andra konton som jag skapar. Hur funkar det. Jag har ett privat konto samt ett jobb konto sedan tidigare. På jobbkontot kan jag fortfarande se sidan. Men när jag skapade ett helt nytt konto på en annan telefon så syns ej sidan jag söker. Går de att kringå det. Så att jag med de nya kontot skapat på en annan telefon kan se de tidigare blockerade kontot. Vad styr de hela. Kan man byta ip nummer. El hur funkar de ?
Instagram är ju från första början ett satans samfund, precis som Facebook, så du bör istället glädjas åt friheten från detta alltigenom idiotiska frivilliga slaveri.

OnT: Man kan "byta IP-nummer" genom VPN. Finns otaliga trådar om detta. Det hjälper naturligtvis inte att logga in på befintliga konton genom VPN utan ett nytt konto måste skapas i VPN-läget. Men låt exet va', som nån sa.
Citera
2022-01-08, 19:49
Medlem
någon annan som har strul att komma in på instagram på webben? Använder Chrome och får bara:

Citat:
Det gick inte att ansluta till Instagram. Se till att du är ansluten till internet och försök igen.

Självklart har jag internet nån med samma?
Citera
2022-01-09, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
någon annan som har strul att komma in på instagram på webben? Använder Chrome och får bara:

Självklart har jag internet nån med samma?

Jag testade och logga in på google chrome incognito och då funkade det, men inte på vanliga google så säga. Vad kan vara felet tror och hur fixar jag det.
Citera
2022-02-01, 12:49
Medlem
swebarbs avatar
kommer heller inte in på insta nu ,vad är fel ?

Blockerad sida

Ett fel uppstod under anslutning till www.instagram.com.

har telia...
Citera
2022-02-02, 14:31
Medlem
Kolla vad som finns på privat Instagram profiler?

Hej.
Finns det något sätt på vilket man han se bilder och storys på privata Instagram profiler utan att följa dom?
Citera
2022-02-02, 14:46
Medlem
seranoskinkans avatar
Gör ett fake konto och följ med det
Citera
2022-02-02, 20:10
Medlem
knark-kungens avatar
Någon som vet hur man tar bort kopplade konton?

Hittar bara funktionen ta bort mitt main konto.
Citera
2022-02-02, 23:05
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skd71
Hej.
Finns det något sätt på vilket man han se bilder och storys på privata Instagram profiler utan att följa dom?

Är det indexerat så kan en sökmotor vara till hjälp.

Testa att göra en bildsökning med profilens namn. Kammar den noll så testa med en annan sökmotor.

Kan hjälpa om du lägger till wildcardet index som prefix. Alltså typ "index @profilnamn"

Om den tidigare inte var privat kan du antagligen hitta den på waybackmachine.

Finns även sidor som säger sig visa privata profiler, funkar ibland.

https://privatephotoviewer.com/
Citera
2022-02-03, 15:37
Medlem
Tyvärr så funkar inget av dom här sätten. Och jag kan inte följa personen me fake konto för han acceptera inte
Citera
2022-02-15, 22:04
Medlem
Masingas avatar
Varför kan jag inte länge hitta mina "gillade inlägg"? Har ju alltid varit inställningar/konto/gillade inlägg men jag kan inte se det längre
Citera
2022-02-15, 22:11
Medlem
flashbackkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Varför kan jag inte länge hitta mina "gillade inlägg"? Har ju alltid varit inställningar/konto/gillade inlägg men jag kan inte se det längre
Känner inte alls igen den funktionen, fanns det verkligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in