2022-02-05, 20:11
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Hvordan politiet arbeider kan du lese i VG.
du tänker mycket du men det som presenteras i media är bara en liten del av det hela och att du inte kan se det säger mycket om dig och lite om vad den här tråden handlar om...
Citera
2022-02-05, 20:16
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Å det har RU glemt å nevne for politiet ? Er han blåst i hodet eller super intelligent ?

Vi vet ikke hva RU har nevnt for politiet utover det som er offentliggjort i media.
Men vi vet at forsvareren hans sier at RU har svart på alle spørsmål og samarbeidet med politiet.
Altså ganske motsatt av det TH har gjort.

Jeg kan nesten garantere at det RU har fortalt som måtte ha relevans for saken, ikke vil bli
gjort kjent for noen før det reises tiltale og saken kommer for retten.
Citera
2022-02-05, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Vi vet ikke hva RU har nevnt for politiet utover det som er offentliggjort i media.
Men vi vet at forsvareren hans sier at RU har svart på alle spørsmål og samarbeidet med politiet.
Altså ganske motsatt av det TH har gjort.

Jeg kan nesten garantere at det RU har fortalt som måtte ha relevans for saken, ikke vil bli
gjort kjent for noen før det reises tiltale og saken kommer for retten.
Ok, så du tror RU er personen som på Reddit spør hvor han kan kjøpe mest mulig Monero. For så videreformidle det til TH. Hvorfor gjorde han ikke det samme til Frank ? Som da i følge deg ville ha samme hjelp som TH. Nei, det der var et blindespor.

PS: RU har i løpet av et par år truffet to Hvaler, dvs: to personer som han har trodd skal invester mange millioner i kryptovaluta. Så dum kan han ganske enkelt ikke være, eller tror han virkelig at han er en finansmann som tiltrekker seg investorer ?
Senast redigerad av OleStoltenberg 2022-02-05 kl. 20:30.
Citera
2022-02-05, 20:52
Medlem
Citat:
Å det har RU glemt å nevne for politiet ? Er han blåst i hodet eller super intelligent ?

Det at RU gikk på den fiktive Barcode kryptogreia sier meg at han er blåst i huet.
Citera
2022-02-05, 20:58
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det at RU gikk på den fiktive Barcode kryptogreia sier meg at han er blåst i huet.

skulle man bli rik av att komma från ingenstans och samarbeta med människor som redan klarat det så går det inte att bara ha drömmar, man måste ha en touch av realism och där tycker jag att RU kämpar mycket, för mig verkar det som att hans drömmar är mycket större än hans realism...
Citera
2022-02-05, 21:03
Medlem
Citat:
Det er nesten så man får lyst til å kontakte ham på Facebook, å si at man vil investere 10 millioner kroner i Monero. Å så se hva han sier.
Citera
2022-02-05, 21:32
Medlem
Citat:

Og hva sier det om politiet?
Citera
2022-02-05, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Og hva sier det om politiet?

At de var mye smartere.
Citera
2022-02-05, 21:42
Medlem
Citat:
At de var mye smartere.

Vel, så smarte at de greide å lure en idiot - til ingen nytte.
Citera
2022-02-05, 21:49
Medlem
mars 2018 er RU av den oppfatning at TH er en Hval dvs. en person som skal kjøpe mye krypto valuta

april 2018 Bitcoin Over the Counter Trades (OTC): How the Whales Purchase Cryptocurrency

Hvorfor trodde RU at TH var en Hval ? Å var det derfor politiet introduserte en ny Hval for RU ?

Kan det være slik, at politiet ikke greide å skille mellom hva som var fantasi og virkelighet i RUs verden ? Det vil si at TH kun var en Hval i RUs fantasi, ikke i virkeligheten. Å at det var derfor den falske Hvalen Fred ikke ga noen resultat ?
Citera
2022-02-05, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Vel, så smarte at de greide å lure en idiot - til ingen nytte.

Vil heller si at idioten var så lur at han lurte seg selv.

Og at politiet fikk den infoen de var ute etter, men kanskje ikke den de håpet på
Citera
2022-02-05, 22:22
Medlem
Jeg synes ikke politiet var særlig smarte i sitt barcode prosjekt De måtte jo forstå at dersom RU hadde noe AEH saken å gjøre, så hadde han ikke gått på dette Ett helt meningsløst undercover prosjekt spør du meg. Så lenge RU allerede før dette var inne i saken i form av vitneavhør, så er jo dette hodeløst. Nå gir det mening at Harris ble tatt av saken. Dette fiasko prosjektet ble hans siste stunt i AEH saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in