2022-02-03, 17:58
Medlem
Offerviljas avatar
Den 27 januari bedrev NMR i städerna Stockholm, Borlänge och Jönköping aktivism för att upplysa det svenska folket om förintelsebluffen:
Citat:
Den 27 januari är systemets årliga kampanjdag för att genom lögnen om förintelsen hjärntvätta och skuldbelägga alla vita människor till att tro att den vita rasen och värnandet om dess intressen är roten till all världens ondska.
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2022/01/30/aktivivism-i-flera-stader-pa-forintelsens-minnesdag/

Vad tycker ni om deras aktioner?
Citera
2022-02-03, 18:02
Medlem
Straminskys avatar
Respektlöst.
Citera
2022-02-03, 18:04
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Respektlöst.

Lögner skall inte respekteras
Citera
2022-02-03, 18:04
Medlem
quts avatar
Osmakligt, ynkligt.
Citera
2022-02-03, 18:12
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Den 27 januari bedrev NMR i städerna Stockholm, Borlänge och Jönköping aktivism för att upplysa det svenska folket om förintelsebluffen:

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2022/01/30/aktivivism-i-flera-stader-pa-forintelsens-minnesdag/

Vad tycker ni om deras aktioner?

Ruttet och motbjudande.
Citera
2022-02-03, 18:17
Medlem
Quid pro quos avatar
Om judar eller andra har invändningar mot att någon grupp svenskar uttrycker åsikter i sitt eget land så är de välkomna att lämna.
Som alla andra påstådda fakta ifrån andra världskriget så är förintelsen i stort behov av en objektiv granskning.
Citera
2022-02-03, 18:31
Medlem
Riddarhusets avatar
Haha, nu fick de lite uppmärksamhet.
Tänk så små de är dessa människor i NMR.
Ett pack i samhällets lägre skick.
Ett pack med en svans som drogar, kvinnomisshandlar, är småkriminella, arbetslösa och saknar fantasi beträffande sin egen personliga utveckling.
Hitler hade använt dem direkt som kanonmat i främsta ledet.
Citera
2022-02-03, 18:34
Medlem
Clay Allisons avatar
Kanske sparkar in öppna dörrar nu, men varför försöka tona ner förintelsen? Det måste ju vara det största nazismen har åstadkommit, med tanke på deras tankar om judar och allt judiskt.

Måste kännas trist att förneka det.
Citera
2022-02-03, 19:05
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Smaklöst. Precis vad man kan förvänta sig av WT-nassar.
Citera
2022-02-09, 16:50
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Smaklöst. Precis vad man kan förvänta sig av WT-nassar.
Jag kollade in din Flashback-historik och fick se att du verkar vara ganska kritisk mot massinvandringen och mycket annat sjukt i dagens Sverige. Vad är det som får dig att kalla NMR:arna för "WT-nassar"? Enligt mig så framstår de som mycket mer bildade och intelligenta än vad genomsnittssvensken gör. Har du någonsin lyssnat på deras poddar Ledarperspektiv och Radio Nordfront?
Citera
2022-02-09, 18:50
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag kollade in din Flashback-historik och fick se att du verkar vara ganska kritisk mot massinvandringen och mycket annat sjukt i dagens Sverige. Vad är det som får dig att kalla NMR:arna för "WT-nassar"? Enligt mig så framstår de som mycket mer bildade och intelligenta än vad genomsnittssvensken gör. Har du någonsin lyssnat på deras poddar Ledarperspektiv och Radio Nordfront?
Nej, NS är nog inget för mig - jag tror att förintelsen har hänt och tycker det är sjukt att bedriva motaktivism på minnesdagen. Alla som är emot massinvandring är inte tilltalade av NS - snarare bara ett fåtal som dras åt det hållet.
Citera
2022-02-09, 20:11
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Kanske sparkar in öppna dörrar nu, men varför försöka tona ner förintelsen? Det måste ju vara det största nazismen har åstadkommit, med tanke på deras tankar om judar och allt judiskt.

Måste kännas trist att förneka det.

Den gamla "nazister borde vara stolta"-tropen. Spelar det någon roll om man "borde vara stolt" eller inte, när händelsen inte ens ägt rum och helt saknar en trovärdig historiografisk botten? Om man inte ens anser att händelsen är på riktigt finns det ingenting att vara stolt över, även om vi accepterar den vansinniga föreställningen att nazister "borde vara stolta" över massmord.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in