2022-02-03, 07:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ännu mer drama!
https://i.postimg.cc/J7jCNFd8/C9-B6-...3040-FF0-D.jpg
Ändå ingen dum idé ifall hon vill tjäna lite extra cash. Fast å andra sidan vem skulle vilja se Anna fläka ut sig? 🤢
Citera
2022-02-03, 07:50
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ändå ingen dum idé ifall hon vill tjäna lite extra cash. Fast å andra sidan vem skulle vilja se Anna fläka ut sig? 🤢

Det finns folk till allt, testa googla ”feeders” (på eget ansvar dock..) .

Tänker man efter angående hur mycket runt henne som kretsar om mat, mat och mat och sex (hon är som en egen planet med omloppsbana snart om hon fortsätter såhär) så var OF ingen dum idé ..

Finns garanterat dom skulle skulle hosta upp en slant bara för att se henne hugga in på ex gårdagens rester!

Jag menar, hon gör allt detta redan gratis, på OF har hon ju möjligheten att faktiskt ta betalt för det, och voilà en ny karriär för Tooken inleds!
Citera
2022-02-03, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Det finns folk till allt, testa googla ”feeders” (på eget ansvar dock..) .

Tänker man efter angående hur mycket runt henne som kretsar om mat, mat och mat och sex (hon är som en egen planet med omloppsbana snart om hon fortsätter såhär) så var OF ingen dum idé ..

Finns garanterat dom skulle skulle hosta upp en slant bara för att se henne hugga in på ex gårdagens rester!

Jag menar, hon gör allt detta redan gratis, på OF har hon ju möjligheten att faktiskt ta betalt för det, och voilà en ny karriär för Tooken inleds!

Hur många visningar har klippet där hon slafsar melon? Jag tror banne mig att hon skulle kunna tjäna storkovan på att äta, röra med guldsugrör i en grå latte och att bli matad. (Över 79000 visningar)
Senast redigerad av Fugtgivende 2022-02-03 kl. 08:34.
Citera
2022-02-03, 08:38
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Hur många visningar har klippet där hon slafsar melon? Jag tror banne mig att hon skulle kunna tjäna storkovan på att äta, röra med guldsugrör i en grå latte och att bli matad. (Över 79000 visningar)

Bra tips! Anna, starta en mukbang-kanal på Youtube!
Citera
2022-02-03, 08:45
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Inte första gången hon blir förbannad för att bli kallad hemmafru. Hon är en hemmafru, och arbetslös om hon nu vill jobba. Men hon väljer väl hellre att kalla sig för Hollywoodfru eller jag menar Sigtunafru...
Snart upphör restriktionerna. Vilket drömbesked för Anna. Äntligen kan hon åka på turné igen! Det ser jag fram emot att få se!
Citera
2022-02-03, 09:45
Medlem
Citat:

Hehe jag kollade melonvideon nyss.
Helt underbart när hon på slutet nämner självständiga 18 åringar som försörjer sig själva och har eget boende o.s.v.
Den haklöse och Flisan har ju varit väldigt självständiga och självförsörjande 🙄
Citera
2022-02-03, 09:47
Medlem
DayNites avatar
fan vad hon äter hela tiden, tråkigt att COVID satte stopp för hennes stora karriär
vi får hoppas hon får sjunga ABC på en finlandsfärja nära dig
måste vara jobbigt att aldrig leverera något av värde sedan man var 16
Citera
2022-02-03, 09:50
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Snart upphör restriktionerna. Vilket drömbesked för Anna. Äntligen kan hon åka på turné igen! Det ser jag fram emot att få se!

Vi borde starta en insamling så att vi i tråden kan boka Anna att sjunga alla sina fantastiska hits som ABC, Samba Sambero och ABC (remix)
Citera
2022-02-03, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ännu mer drama!
https://i.postimg.cc/J7jCNFd8/C9-B6-...3040-FF0-D.jpg

Snygg fråga I like
Citera
2022-02-03, 10:06
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Vi borde starta en insamling så att vi i tråden kan boka Anna att sjunga alla sina fantastiska hits som ABC, Samba Sambero och ABC (remix)
nu är det äntligen tid för en world tour av ABC remix och den alltid så stora hitten ABC och kansken Corona Version Techno ABC remaster
Citera
2022-02-03, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Hehe jag kollade melonvideon nyss.
Helt underbart när hon på slutet nämner självständiga 18 åringar som försörjer sig själva och har eget boende o.s.v.
Den haklöse och Flisan har ju varit väldigt självständiga och självförsörjande 🙄

Jag klarar inte av att se den. Usch för människor som smaskar och slafsar med mat. Men tänk en matshow med Anna och provocerande gäster. Tittarsuccé och kom ihåg vem som skrev det först 😆
Citera
2022-02-03, 10:38
Medlem
Citat:
Jag klarar inte av att se den. Usch för människor som smaskar och slafsar med mat. Men tänk en matshow med Anna och provocerande gäster. Tittarsuccé och kom ihåg vem som skrev det först 😆
Ja melon videon är fruktansvärt äcklig kollade nån minut o stängde av fyy 🤮🤮🤮🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in