2022-02-03, 07:52
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zhaam
Den syns från utsidan men inte så den hänger, utan mer att den buktar ut från själva ringen. Typ som att ett av "vecken" som utgör själva rövhålet består av fått en hudförhöjning.

Det är lite svårt att tänka sig exakt hur det ser ut, men det låter inte alls som något konstigt.

Detta hade inte varit något problem i samband med anal penetration med din förra kille?
Citera
2022-02-03, 09:05
Medlem
Clay Allisons avatar
Äckligt ord dock, analflik.
Citera
2022-02-03, 09:46
Medlem
som mitt ordinarie ordspråk jag själv lever efter 33år.

KBK=kör bare kör

vad är det värsta som kan hända?

Antingen bryr sig folk hur man ser ut och vad man gör men fuck dom och gå vidare,
världen kretsar inte bara just en person utan det finns hur många personer som helst att utforska likväl som det finns saker att se, göra och uppleva.
Citera
2022-02-03, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det är lite svårt att tänka sig exakt hur det ser ut, men det låter inte alls som något konstigt.

Detta hade inte varit något problem i samband med anal penetration med din förra kille?

Nej det var aldrig något problem. Men det är inte så att anledningen att detta stör mig är för att jag så gärna vill bli påsatt i röven, det spelar ingen roll faktiskt, inte min cup of tea ändå. Det är mer att det känns som det ser fult ut.
Citera
2022-02-03, 11:21
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Nej det var aldrig något problem.

Då är det ju inget "fysiskt hinder" heller. Angående ordet "analflik" så låter det ju som en liten lucka som behöver vikas undan innan man kommer åt.

Citat:
Men det är inte så att anledningen att detta stör mig är för att jag så gärna vill bli påsatt i röven, det spelar ingen roll faktiskt, inte min cup of tea ändå. Det är mer att det känns som det ser fult ut.

Det lät ju som att du var inställd på att ha just analsex med den nya/kommande killen?
Citera
2022-02-03, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Då är det ju inget "fysiskt hinder" heller. Angående ordet "analflik" så låter det ju som en liten lucka som behöver vikas undan innan man kommer åt.

Det lät ju som att du var inställd på att ha just analsex med den nya/kommande killen?

Nej det är inget fysiskt hinder, mer estetiskt störande. Den går inte att vika in nånstans då den inte är hängande nog.
Jo visst, det kommer säkert ske iochmed att han diggar det så mycket! Men som sagt, problemet i sig var inte om jag KAN ha analsex eller inte, problemet är ju att jag skäms över den. Iochmed att vi garanterat kommer ha sex så vet jag ju att han kommer se den, analsex eller inte
Citera
2022-02-03, 12:05
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Jo visst, det kommer säkert ske iochmed att han diggar det så mycket! Men som sagt, problemet i sig var inte om jag KAN ha analsex eller inte, problemet är ju att jag skäms över den. Iochmed att vi garanterat kommer ha sex så vet jag ju att han kommer se den, analsex eller inte

Det är helt säkert inte något problem, och får han ta din rumpa borde han vara nöjd oavsett.
Citera
2022-02-03, 13:05
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ja, hur fan inleder man en topic om nåt sånt här på ett snyggt sätt...

Jag har en analflik som jag haft i ca 4 år. Det började med en analfissur (spricka i ändtarmen) och när sprickan läkte blev det då som en liten hudflik kvar. Denna hudflik är varierande i storlek, som störst kanske som en liten ärta. Den hänger inte ut ur analen eller liknande, utan är som inväxt i ändtarmsringen, och är egentligen mer som en upphöjd hudbit än en flik. Mitt ex brydde sig aldrig om denna och jag visste inte ens om den innan han nämnde att den fanns. Jag har kört med alla receptfria krämer som finns och även receptbelagda. Den verkar vilja hänga med ändå. Operation är inget alternativ då den nog är för liten samt att läkaren på HC sa att man sällan åtgärdar sånt där om det inte besvärar mer än estetiskt (det var dock via tfn så hon såg aldrig det hela).

Nu har jag och mitt ex gjort slut sedan länge och jag ska ut i dejtingvärlden. Har haft några enstaka sexuella relationer sedan uppbrottet med mitt ex, har inte fått känslan av att någon av grabbarna brytt sig om hudfliken, men samtidigt vem skulle ens nämna det även om man gjorde det? Några av killarna jag träffat och haft sex med har velat fortsätta träffa en efter, nån annan inte. Tolka vad man vill i det.

Nu har jag träffat en fantastisk kille som jag haft kontakt med i flera månader. Vi har aldrig setts då vi bor i olika städer, men ska ses nu i Februari. Av nån anledning har den här jävla hudfliken börjat spöka i mitt huvud... Jag är rädd att han ska tycka den är äcklig. Min fråga är därför: bör jag berätta om denna innan han tar sig tid att åka och hälsa på mig? Det är ju rätt givet att vi kommer att ha sex (vet även om att han gillar analsex väldigt mycket så kommer knappast gå att dölja), Eller ska jag låtsas som ingenting och bara hoppas han inte bryr sig? Det känns så jävla skämmigt detta. På ett sätt känns det skumt att berätta i förväg, men bara tanken av att märka när han väl är här att han blir äcklad får mig att må så jävla dåligt. Känner mig verkligen uppgiven över den här hudfliken och är rädd att det här kommer sätta käppar i hjulet för mitt sexliv framöver. Är liksom 27 bast så känns så jävla tråkigt.

Så min fråga är väl: hur hade ni killar reagerat om ni träffat en tjej som har en sådan hudflik? Hade ni blivit äcklade, eller hade ni bara ryckt på axlarna?

Backar killen ur pga av den hade han ändå backat ur inom kort . Dvs då gillar han inte hela dig och är inget att ha ändå ..
Citera
2022-02-03, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timmervargen
Det bästa tror jag är att du är ärlig och tar upp det direkt när ni träffas. Säg det öga mot öga så blir det inga överraskningar och pinsamheter senare.

Helt rätt!

Det är bara att TS lägger in det direkt i Tinder-profilen, inga överraskningar!
Citera
2022-02-03, 15:33
Medlem
Citat:
Ja, hur fan inleder man en topic om nåt sånt här på ett snyggt sätt...

Jag har en analflik som jag haft i ca 4 år. Det började med en analfissur (spricka i ändtarmen) och när sprickan läkte blev det då som en liten hudflik kvar. Denna hudflik är varierande i storlek, som störst kanske som en liten ärta. Den hänger inte ut ur analen eller liknande, utan är som inväxt i ändtarmsringen, och är egentligen mer som en upphöjd hudbit än en flik. Mitt ex brydde sig aldrig om denna och jag visste inte ens om den innan han nämnde att den fanns. Jag har kört med alla receptfria krämer som finns och även receptbelagda. Den verkar vilja hänga med ändå. Operation är inget alternativ då den nog är för liten samt att läkaren på HC sa att man sällan åtgärdar sånt där om det inte besvärar mer än estetiskt (det var dock via tfn så hon såg aldrig det hela).

Nu har jag och mitt ex gjort slut sedan länge och jag ska ut i dejtingvärlden. Har haft några enstaka sexuella relationer sedan uppbrottet med mitt ex, har inte fått känslan av att någon av grabbarna brytt sig om hudfliken, men samtidigt vem skulle ens nämna det även om man gjorde det? Några av killarna jag träffat och haft sex med har velat fortsätta träffa en efter, nån annan inte. Tolka vad man vill i det.

Nu har jag träffat en fantastisk kille som jag haft kontakt med i flera månader. Vi har aldrig setts då vi bor i olika städer, men ska ses nu i Februari. Av nån anledning har den här jävla hudfliken börjat spöka i mitt huvud... Jag är rädd att han ska tycka den är äcklig. Min fråga är därför: bör jag berätta om denna innan han tar sig tid att åka och hälsa på mig? Det är ju rätt givet att vi kommer att ha sex (vet även om att han gillar analsex väldigt mycket så kommer knappast gå att dölja), Eller ska jag låtsas som ingenting och bara hoppas han inte bryr sig? Det känns så jävla skämmigt detta. På ett sätt känns det skumt att berätta i förväg, men bara tanken av att märka när han väl är här att han blir äcklad får mig att må så jävla dåligt. Känner mig verkligen uppgiven över den här hudfliken och är rädd att det här kommer sätta käppar i hjulet för mitt sexliv framöver. Är liksom 27 bast så känns så jävla tråkigt.

Så min fråga är väl: hur hade ni killar reagerat om ni träffat en tjej som har en sådan hudflik? Hade ni blivit äcklade, eller hade ni bara ryckt på axlarna?

Du duger som du är - analflik eller inte. Skulle någon reagera (vilken jag verkligen INTE tror) så sätt en stövel där han kanske - eller kanske inte - har en egen analflik!

Lycka till!
Citera
2022-02-03, 15:36
Har du möjlighet att göra en anustatuering som snyggar upp det litet grand?
Citera
2022-02-03, 22:22
Medlem
Nope, hade inte ens brytt mig alls det minsta lilla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här