2022-01-30, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
K@FI @BDI IS3

Var han med i ngt gäng?
Citera
2022-01-30, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
vad fan spelar de för någon roll? tror du DP eller malmö glömmer mordet på Ato för de eller?
eller tror du Aye glömmer mordet på hans store bror? svara inte om du inte vet något, gissnigar och egna tankar kan man spara till sig själv, här kommer vi med fakta och vad vet du om inte hela konflikten mellan Aye och shottaz är påhittad som 99% av alla losas konflikter sdär aldrig någon dör sen vissar att man jobbat i de tysta på var sin sida för kunna samla mer info om sina fiender.
hela skjutningen mot honom kan va fejk också som de påstod att Hoodz gjorde

De klippte ayye bror 2018 november dp har andra fiender också o de flesta stora i dp sitter inne mekky som hjälpte dp med mordet i Danmark sitter häktad han kommer nog sitta ett tag de från Malmö som kan hämnas för atto har redan gjort det de flesta av dem sitter inne idag eller är döda. Ayye kommer försöka att klippa folk i dp men om han lyckas med det får man se
Ayye har ingen konflikt med shottaz han är inte med dem bara han hade en konflikt med några i flg de försökte klippa han men gunnen klickade o de misslyckades
Citera
2022-01-30, 20:56
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
Vilket skitsnack. Det bor invandrare överallt i Stockholm. Varenda villakvarter e fullt numera. Svenskar finns kvar men inte många. Somalier födda i Sverige pratar perfekt SVENSKA. Av alla i dotterns klass gick det dåligt för max 10 %. Resten har bra yrken. Tror du tillhör 10procentarna 😁 Looser

Ojojoj nu tar du i så du spricker.
Delar inte den erfarenheten du har utan har en helt annan bild av Somalier och deras studier. Det är inte många som pluggar på högskola och integrerar sig i samhället.
De vuxna jag möter har inte lärt sig svenska och har inte heller någon vision att göra det.

Jobb vad är det när ens barn kan sälja droger och få snabba pengar och bidrag.

Den här killen skriver själv på sin Facebook att han bor i Bromma men jobbar som entreprenör i Rinkeby. 18 år och har ett antal mål mot sig i registret.
Rolig kille
Hans kriminella bror något år äldre också han minst 4 mål mot sig anger att han är fotbollsspelare.
Verkar vara uppväxt söder om stan och har endast bott i Annedal något år.
Ja det finns hyresrätter där.

Vilka fina killar!

Ser att många från byn frågar vem BO är
Han verkar inte varit något namn men gjort något.
Senast redigerad av Krickedixan 2022-01-30 kl. 21:04.
Citera
2022-01-30, 20:57
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Perfekt svenska? Har du hört Jaffar Byn prata svenska nån gång?

Du måste vara helt bakom flötet om du tror att Jaffar Byn representerar alla andragenerations somalier. Jag är en somalier av den andra generationen själv och pratar utmärkt svenska. Jag är dessutom väldigt högutbildad. Vidga dina vyer.
Citera
2022-01-30, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
absolut inte men hur troligt är det att en polis säger till sin svåger att Jaffar byn är mördad när de inte ens är jaffar?

och varför ska han utrycka en lögn som kan kosta honom jobbet om han ändå ska dra en lögn för som polis får du inte säga vem de är rätt som fel och varför dra en lögn till sin svåger?
jag tror inte han mena att polisen inte gör fel tror han menar som mig varför ska en polis ljuga om en sån sak och säga att det är jaffar byn när det är en helt annan kille som är skjuten

Du är inte ute i 163 mannen tyst med dig. Poliser i byn och Tensta får uppgifter att rakt av ljuga och locka in grabbar i fällor. Sen arresterar dom folk. Vissa börjar gola. Grabbar som får betalt för att gola till och med. Ser flera grabbar som var lus panka helt plötsligt en hel ny parajumper.
Poliser gör mycket fula grejer i orten. Mycket av det är organiserat
Senast redigerad av Rismedbanan 2022-01-30 kl. 21:07.
Citera
2022-01-30, 21:10
Medlem
Han på Aktuellt flinade precis lite lätt när han nämnde att det varit en dödsskjutning i Rinkeby. SVT verkar svängt ordentligt....
Citera
2022-01-30, 21:22
Medlem
Såg bara en bild från början men såg 3 hål på en annan bild.
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname
Du kollar nog på fel bild. Det är 3 bilder och på den med de två teknikerna i vita rockar så är det med mycket stor sannolikhet minst två kulhål. Verkar som att det är utgångshål som vi ser så det är inget blod.
Citera
2022-01-30, 21:45
Citat:
Ursprungligen postat av NewJackKiller
Skulle nog säga att det är 100% bekräftat att detta är BO.

Bilder ifrån Facebook
https://imgbox.com/cbWmGkWr (Vänster)
https://imgbox.com/wR6MFi7z

BIG head Kamel med andra ord, han japp nån,nån japp han its how the story goes! Game Of Miseria☠️
Citera
2022-01-30, 21:47
Medlem
Han har ju såklart nån som e där i porten redan och öppnar.
Citat:
Ursprungligen postat av bottenpaflaskan
Kameror har dom säkert i närheten men en svartklädd maskerad gestalt som flyr på en elsparkcykel i mörkret är nog svår att identifiera ändå. Nu vet jag ju inte hur gm flydde eller var klädd men man kan ju gissa.. Vad gäller taggar eller portkod så tror jag inte det är något större problem för en gm med gängtillhörighet att ordna en till den port han behöver komma in i.
Citera
2022-01-30, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rismedbanan
Du är inte ute i 163 mannen tyst med dig. Poliser i byn och Tensta får uppgifter att rakt av ljuga och locka in grabbar i fällor. Sen arresterar dom folk. Vissa börjar gola. Grabbar som får betalt för att gola till och med. Ser flera grabbar som var lus panka helt plötsligt en hel ny parajumper.
Poliser gör mycket fula grejer i orten. Mycket av det är organiserat

hahaha jag är ute varje dag och jag bor i Tensta din träskalle.
hahahaha Polisen lockar inte in folk i fällor för bli skjutna om det är de du påstår?
men de händer att de erbjuder folk jobb som informarförer och jag lovar de köper inga parajumpers de sluta folk med 2017 i 163
Citera
2022-01-30, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetongLeijon
BIG head Kamel med andra ord, han japp nån,nån japp han its how the story goes! Game Of Miseria☠️

Vem japp han? Bara Flg kretsen som dött ju och denna kille tillhör eller var springis åt dem väl?
Citera
2022-01-30, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Vem japp han? Bara Flg kretsen som dött ju och denna kille tillhör eller var springis åt dem väl?

varför är hans vän lista bara dp på insta då som någon skrev här?
plus jag fick höra att han inte tillhär något av gängen men umgås med dps yngre å hans bror store bror med flgs äldre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in