Citat:
Nej det är inte sant! Wahlström är den sämste mittbacken i allsvenskan i modern tid! Da Graca är faktiskt bara tvåa. 
Och i ärlighetens namn så var du den enda Blåvita supportern vid sina sunda vätskor som inte avskydde honom Eaglesandshit.
frankk Jag gick in och kollade på eran trupp nu för att se vilka mittbackar ni faktiskt har i nuläget om om da Graca faktiskt skulle ha en chans att spela hos er. Har ni bara 5 försvarare totalt i truppen just nu!! Och vem var det som spelade bredvid Mathisen förra året? Minnet är sådär.
Sedan undrar jag om eran målvaktstränare Karim Fegrouch är han som fick hoppa in mellan stolparna mot oss för ett par år sedan? Han har inte åldrats väl i sådana fall.

Och i ärlighetens namn så var du den enda Blåvita supportern vid sina sunda vätskor som inte avskydde honom Eaglesandshit.
frankk Jag gick in och kollade på eran trupp nu för att se vilka mittbackar ni faktiskt har i nuläget om om da Graca faktiskt skulle ha en chans att spela hos er. Har ni bara 5 försvarare totalt i truppen just nu!! Och vem var det som spelade bredvid Mathisen förra året? Minnet är sådär.
Sedan undrar jag om eran målvaktstränare Karim Fegrouch är han som fick hoppa in mellan stolparna mot oss för ett par år sedan? Han har inte åldrats väl i sådana fall.
Sunda vätskor!?! Jag har gift i ådrorna.

Just nu har faktiskt det... varit covid-sjuk sedans i onsdags. Feberfri idag dock.

Kollade på ett avsnitt med Tony Robinson "worst jobs in history" där medeltida läkekonst var del av programmet, tur man inte levde då... hade det inte varit för att jag höll på att hosta ihjäl mig när jag skrattar så hade jag nog skrattat ihjäl mig.
Åderlåtning var ju något som bet på allt enligt den tidens "expertis", dvs släng på en drös med blodiglar("Worms with character") som får suga blodet ur dig... sedan är du grön.

En entusiastisk experimentell arkeolog som "lajvade" barber-surgeon... var det riktigt illa körde man in en järntratt 15 cm i röven och matade patienterna på det sättet... "It didn't work, but they did it anyway!" Vilken lirare.
Citat:
Jag har inte superkoll heller, men försöker följa alla blåvita i någon mån, idag avgjorde Hasse matchen mot Gent förresten, han får spela mycket, laget ligger 2a.
Eredivisie har tappat rätt mycket de senaste 10-15 åren gentemot de största ligorna.
Skall man sälja till Holland är det såklart Ajax som är mest intressant om man vill få ut så mycket som möjligt ifrån en eventuell vfk, sedan har vi då PSV och Feyenoord något hack ner och ytterligare något steg ner har vi AZ, och sedan kommer dom andra som inte är särskilt intressanta i det hänseendet. Ajax har sådan status så att dom kan köpa värsta rivalens(Feyenoord) lagkapten och komma undan med det.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2022-01-30 kl. 19:39.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2022-01-30 kl. 19:39.