2022-01-18, 15:21
Medlem
RoyKeanes avatar
Fel.
Senast redigerad av RoyKeane 2022-01-18 kl. 15:23.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sassadassa
Jag känner mycket väl till honom, på ett sätt men inte i hans privata liv. Han höll på med dr0ger,o mycket annan skit. Det vet jag.
Men jag vet oxå många som råkat ut för honom i hans grupper o jag har skrivit här innan o hade en tråd för några veckor sen där även han skrev.
Går man emot honom , skapar en egen grupp på fb eller nåt annat som inte passar så var det många genom åren som fick ta emot hot, hot på familjer o blev tystade. De flesta så aldrig ifrån , men en kvinna gjorde nyligen o spekulationer ang hennes inblandning i detta är absurt!!!!!!
Han hade många ovänner, men blickade folk på löpande band så att inga sanningar kom fram, o hotade folk till tystnad. Jag har nästan 2000 objekt spårade på hans olika hot o psykopat grejer han gjort mot folk. Och mästare på att VÄNDA o VRIDA på ALLT!!!
Han utgav sej för att vara god, men jag har själv sett hans har. Hat mot handikappade, homosexuella osv. Men i lajvs o på FB pratade han tvärtom. En äkta psykopat o han mådde inte bra.
Ingen skall behöva dö, eller råka ut för detta, och hoppas han får frid. MEN anklaga inte J i detta, fett är mycket större än så.....
Och ni som hyllar han varsågoda. Men många får nu också lugn o ro o slipper vara rädda.

Tack för info, han verkade vara en riktig bottenskrapare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Svårt att se man är en fin människa om man blir skjuten.. Något jävla illa måste han ju gjort mot någon..

Oavsett vad så förtjänar man inte att bli skjuten.

För mig var han den finaste människan!!!!!!

Mitt hjärta blöder, för jag älskade honom.
Citera
2022-01-18, 15:23
Medlem
Soterns avatar
Är detta dödsskjutning nummer två i år?
Citera
2022-01-18, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Var det han som BO's bror planerade att mörda?

Ja, Khalil. Kärvevägen 5
Citera
2022-01-18, 15:27
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idfd
Ni som sitter o hyllar hans död, eran karma kommer och ni kommer hamna i helvetet.
Atte var en av det finaste människorna jag kände. Ställde alltid upp, hade ett så fint hjärta, hjälpte alla, tog alla under sina vingar.
Han ville aldrig någon skulle känna sig ensam i hans närhet och var en sån fantastisk människa. Ändå sitter folk här som inte ens kände honom och hånar hans död, ni är sjuka människor. Ha lite respekt för hans anhöriga och människor som stod han nära istället. Må ni brinna i helvetet
Stämmer det att han var fotbollstalang samt pluggade till läkare och vid sidan om delade ut soppa till hemlösa?
Citera
2022-01-18, 15:28
Medlem
Kunskapsbankens avatar
Den är inställd. Skulle börjat igår. Massa sjuka verkar det som. Börjar nog nästa vecka.

Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Jag är inne på samma linje som du. Rättegången mot brodern med flera startade kl nio idag i Helsingborgs tingsrätt. Lite svårt att tro att det slumpar sig så att han mördas en och en halv timme dessförinnan.

(FB) Norrköpingsnätverket förberedde mord i Skåne. Avslöjades genom encrochat.

(FB) Bilhandlare från Helsingborg åtalad för narkotikasmuggling, penningtvätt och mordplan
Citera
2022-01-18, 15:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Stämmer det att han var fotbollstalang samt pluggade till läkare och vid sidan om delade ut soppa till hemlösa?
Drömde om att starta restaurang.
Citera
2022-01-18, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Drömde om att starta restaurang.

Han älskade svensk husmanskost, och hade drömmar om att lära sig laga thaimat.

Och var den finaste människan mot mig i vart fall.
Citera
2022-01-18, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kunskapsbanken
Den är inställd. Skulle börjat igår. Massa sjuka verkar det som. Börjar nog nästa vecka.

Ser ut att börja på tisdag i nästa vecks
Citera
2022-01-18, 15:36
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullshiiit
Han älskade svensk husmanskost, och hade drömmar om att lära sig laga thaimat.

Och var den finaste människan mot mig i vart fall.

Många mördare har alltid varit fin emot någon.

De förtjänar ändå att dö.
Citera
2022-01-18, 15:38
Medlem
Verkar varit en bra person, tragiskt detta.

När blev han skjuten och när anlände de första poliserna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in