2022-01-18, 01:25
Medlem
Så va vi kan gå på med andra ord torpeden i artikeln är från Bredäng han sitter så borde inte va svårt att ta reda på vem det är
Citera
2022-01-18, 01:26
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm4h
Ni som kan söder. Visst är det möjligt att fly från Sjöstaden via upp för berget och sedan ner mot Hammarbyhöjden och skogsområdet / Fotbollsplan ? Mindre risk för kameror och annat folk också om man ska ta sig från Sjöstaden med vapen på sig skulle jag gissa.
Enligt vittnesuppgifter så gick flykten mot bron över till Skanstull, polisen har gått ut med det och sökt vittnen längs den vägen.
Citera
2022-01-18, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirianen
Rätt Scar är den ena skytten, men de syftar på Rashidi.

Klippa svennen på hemma plan de e körda polisen stannar inte tills nån inte får fängelse
Citera
2022-01-18, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Jag tycker det kändes som att Sebbe hade en stark poäng i att säga det där. Alltså inte bara som en generell grej som i efterhand är obetydlig, utan snarare som ett sätt att få sagt att hade Nisse lyssnat hade det här inte hänt.
Alltså ett sätt att säga något utan att säga något.
Man märker att Sebbe vet mer än han visar upp.
Jag kan inte sluta förvånad av sebbes dubbelmoral i det hela. Han säger : om du säger i dina låtar att du är världens gangster så kommer dem som anser sig vara världens gangsters att fråga vem fsn e du” gjorde inte Sebbe exakt samma sak när han rappade? Påstod att han var nån slags Tony Montana fast han egentligen inte alls var särskilt farlig?
Citera
2022-01-18, 03:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Jag kan inte sluta förvånad av sebbes dubbelmoral i det hela. Han säger : om du säger i dina låtar att du är världens gangster så kommer dem som anser sig vara världens gangsters att fråga vem fsn e du” gjorde inte Sebbe exakt samma sak när han rappade? Påstod att han var nån slags Tony Montana fast han egentligen inte alls var särskilt farlig?

Ja det gjorde han. Sen växte han upp, mognade, la det livet bakom sig och försökte hindra Einar från att begå samma misstag som han gjorde när han var yngre.

Ser ingen dubbelmoral i det. Folk begår misstag och ibland lär sig av dom.
Citera
2022-01-18, 04:42
Medlem
Slipsluders avatar
När släpptes Scar? För han satt väl inne i somras?
Citera
2022-01-18, 05:09
Medlem
darkSkyes avatar
Så Rashidi är skytten från Bredäng & den andre spekuleras det är Scar? Men Scar är väl inte HH.. Såg att Pontus hade skrivit att andra skytten är HH.

Vem kan det vara? Vilka är shooters i HH?
Citera
2022-01-18, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirianen
Ni har nog inte fattat mina frågor, jag vet vem som sköt och är torpeden. Jag trodde ngn skulle koppla när jag skrev ”vem tror ni sköt”. Har vetat det hela tiden (Rashidi). Ingen har trott mig, jag sa även att nätverk gick ihop men ingen trodde mig.
Det är Rashidi. Sen får ni tro vad ni vill.

😂😂😂😂 Ja du har ändrat dig hela tiden
Citera
2022-01-18, 06:26
Medlem
Så enligt den här tråden har nätverk från Vårby, Rissne, Dödspatrullen, Skarpnäck, Dalen, Shottaz och Bredäng gått ihop för att mörda Nisse.
Citera
2022-01-18, 07:35
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontus666
Kan ge er en ledtråd som stämmer 200% torpeden i artikeln är en kille från Bredäng

skulle kunna stämma med tidigare (beskydds) vänner blev fiender...

Namn?

Dock verkar aftonbladet gått mycket på senaste modet i tråden som vanligt i deras text och det behöver ju inte vara mer rätt än tidigare...
Citera
2022-01-18, 07:40
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23

Jo men han kom ju till insikt sedan också och lämnat det bakom sig hade intervjun varit inspelad 2013- 2014 så hade det ju varit ett skämt men inte idag ...
Citera
2022-01-18, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
😂😂😂😂 Ja du har ändrat dig hela tiden
Jag har skrivit att de 2 är skyttarna hela tiden så nej de har jag inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in