2022-01-15, 20:52
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
NATO krigsfartyget L800 (Rotterdam) har sänkt farten så den börjar väl närma sig sin slutdestination f.n. Hade varit intressant var de ryska krigsfartygen fanns om de inte var så lömska och körde med transponders avslagna.

Kraftfull plattform

HNLMS Rotterdam (Dutch: Zr.Ms. Rotterdam) is a Landing Platform Dock (LPD) amphibious warfare ship of the Royal Netherlands Navy.
90 armoured personnel carriers or 32 main battle tanks
Troop: 611 marines
Crew 128

https://en.wikipedia.org/wiki/HNLMS_Rotterdam_(L800)
2022-01-15, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Symbolisk måste NATO rimligen visa att de är starka, så inte Putin tror att Miljöpartiet regerar även NATO. DÅ hade det blivit farligt. Allt Miljöpartiet eller Vänster regerar blir farligt.

Det börjar bli farligt för dom har fått bestämma för mycket med sossarnas goda vilja på slutet, senaste 7 åren.
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Nederländska landstigningsfartyg HNLMS Rotterdam har precis seglat in på Östersjön:
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:225671/zoom:10

Med trådskaparens logik, Nederländerna kommer alltså invadera Sverige?

Den har kurs mot Kaliningrad…
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuluser
Fundera istället över vad jag skrev, du är redan rövknullad av USA utan vaselin, är det skönt?

Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Ditt dumma helvete.

Ryssarna står för värdekonservativa idéer..

Sverige står för trans och gay. Å hata svenska mannen 100 procent.

Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Är sjuttiotalist och fick barn sent…

Kommer dra till Creta så fort jag kan få ut min tjänstepension. (Om 7 år)

Jag har gjort allt för mitt land.

Att det ser ut nu som det gör, gör mig jävligt beklämd.

Era fega jävlar!

Ja Sverige är kört i botten av regnbåge-folket och 7klövern MEN det behöver ju inte förbli så.
Vi kan ändra på det.

Jag bor inte i Sverige men om ryssen tar Gotland eller annan del av Sverige så reser jag hem och slåss.
Ryssen har inget i Sverige att göra.
Medlem
Joakwims avatar
Fan vad många landsförrädare det finns in denna tråden som hoppas att ryssen invaderar. Ni är helt jävla obegripliga. Sånt jävla tunnelseende att motivera rysk invasion med att vi har för många invandrare och att maggan & annie är dåliga. Ni har ingen jävla aning vilken misär som väntar om ryssen kommer. Ni som håller på sådär kan väl ta erat pack och flytta till Ryssland. Är tämligen säker på att ni använt liknande retorik gentemot landets muslimer.
2022-01-15, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness

Inlägget var sarkastiskt.
2022-01-15, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rysk-pravda
Stressa inte så. Jag skojar
Jag tror iofs ni gör rätt. Svensk media är långt mer kompetent än de patetiska kalsongmördarna på GRU. Kan inte få mycket vettigt ur dem?
Så går det när man inte har en meritbaserad rekrytering utan förlitar sig på svågrar till gamla kommunistpampar.
2022-01-15, 20:59
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness

Är inte det lite kaxigt?
2022-01-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Era fega jävlar!

Ja Sverige är kört i botten av regnbåge-folket och 7klövern MEN det behöver ju inte förbli så.
Vi kan ändra på det.

Jag bor inte i Sverige men om ryssen tar Gotland eller annan del av Sverige så reser jag hem och slåss.
Ryssen har inget i Sverige att göra.

Kanske ska hålla tillbaka på att kalla andra för fega? "Vi" kan ändra på det? Vilka "Vi"? Du har ju dragit och kommer inte tillbaka förrän vi förlorat Gotland, vilket du inte kommer göra ens då.
2022-01-15, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joakwim
Fan vad många landsförrädare det finns in denna tråden som hoppas att ryssen invaderar. Ni är helt jävla obegripliga. Sånt jävla tunnelseende att motivera rysk invasion med att vi har för många invandrare och att maggan & annie är dåliga. Ni har ingen jävla aning vilken misär som väntar om ryssen kommer. Ni som håller på sådär kan väl ta erat pack och flytta till Ryssland. Är tämligen säker på att ni använt liknande retorik gentemot landets muslimer.
Kanske skulle ta och fundera lite på vad det är för filurer som sitter och sprider denna desinformation samt återkommande försök att skapa splittring på en av Sveriges största websajter? Vad är syftet?
2022-01-15, 21:01
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Fortuna är ryskt. Blandar du ihop flaggorna?

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:4677206/mmsi:273395690/imo:8674156/vessel:FORTUNA

Dessutom ligger det brevid det ryska fartyget Katun.
Okej det kom från NL, men är iaf inget militärfartyg utan bruksfartyg.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2022-01-15 kl. 21:05.
2022-01-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joakwim
Inte värt att slösa saliv på kräken. Om nån kliver över gränsen så kommer landsförrädarna lika oförklarligt som plötsligt spika upp sig själva på ladugårdsväggar runt om i landet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in