2022-01-08, 01:57
Medlem
FS4? är det inte achetyp som gäller för svenskar? Luffaren skriver att de flesta vendors från fs3 är på achetyp?
Citera
2022-01-08, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PontusVonPluring
FS4? är det inte achetyp som gäller för svenskar? Luffaren skriver att de flesta vendors från fs3 är på achetyp?

Ja de bra säljarna från fs3 är på den tyska sidan (även dåliga säljare såklart) men de flesta säljarna säljer utanför så slipper ni vara beroende av att sidan ska vara uppe eller inte och så brukar det bli lite billigare eftersom de slipper ge % men se iallafall till att ha kontakt uppgifter till de du har med att göra för sidorna kommer ju försvinna för eller senare (pratar om de få säljarna man kan lita på).
Citera
2022-01-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Är det någon här som "vunnit" en dispyt på FS4?
Ja, jag fick tillbaka mina pengar på en utebliven leverans. Den vendor hade försvunnit från fs4 efter att jag la min beställning. Och nu har jag lyckats plocka ut mina bitcoin från gs4 också vilket jag inte trodde skulle fungera.

1 av 4 beställningar på fs4 har kommit fram för mig. Testade 4 olika vendors. Alla beställningar 17 december. Bara den vendor som saknade tidigare kundomdöme skickade något. För dåligt för att jag ska fortsätta fs4.
Citera
2022-01-08, 22:09
Medlem
Kan meddela att av alla fyra dosbeställningar som jag gjorde på FS4 för ett litet tag sedan så kom samtliga fram inom en vecka. 3 säljare är sådana jag varit stammis hos på FS3 och 1 var en för mej nu säljare. Så för mej är sidan grön 😊
Citera
2022-01-09, 12:09
Medlem
Sidan fungerar fin fint, men helvete vad problem det är med säljarna på denna sida varå varannan order blir dispyt. Adminsen måste verkligen rensa ut dem rötäggen som gör selektiva scams. har 20g 3an nu sosm inte kommit på 2 veckor :/
Citera
2022-01-09, 14:13
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northw3st
Sidan fungerar fin fint, men helvete vad problem det är med säljarna på denna sida varå varannan order blir dispyt. Adminsen måste verkligen rensa ut dem rötäggen som gör selektiva scams. har 20g 3an nu sosm inte kommit på 2 veckor :/

Hmm har problem med en nu ordern blev mottagen. I fredags sen svarar dom ej på mailen heller, dom har bra betyg och allt vet ej om man för skriva namnet här?
Citera
2022-01-09, 14:49
Medlem
Mrallknowings avatar
Är rookie på FS men hur eskalerar man en dispyt då säljaren ej svarar på dispyten heller?
Citera
2022-01-09, 15:37
Medlem
Motorola80s avatar
Är det nåt ställe som är VÄL VÄRT att tala om så är det archetype, ser bara en massa dravel om "FS4 på DARKNET", det tuggar ju som ett gammalt tröstverk, sen drivs det av en känd scammer, skärp er nu, börja bete er.....
Senast redigerad av Motorola80 2022-01-09 kl. 16:06. Anledning: .
Citera
2022-01-10, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
Är det nåt ställe som är VÄL VÄRT att tala om så är det archetype, ser bara en massa dravel om "FS4 på DARKNET", det tuggar ju som ett gammalt tröstverk, sen drivs det av en känd scammer, skärp er nu, börja bete er.....

Låt dom vara på fs4, de dåliga säljarna är på fs4 och som du nämnde så är det en väl en säljare från fs3 man inte ville handla av som startade fs4 men har de inte fattat det så låt dom vara kvar på fs4.
Citera
2022-01-10, 13:42
Medlem
behöver säljare inte lägga deponi på fs4 eftersom det scammas så mycket där?
Citera
2022-01-10, 23:10
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontusVonPluring
behöver säljare inte lägga deponi på fs4 eftersom det scammas så mycket där?
Hur vet du att det scammas så mycket där? Eller är det enbart fakta från FBs trollfabrik som du grundar det i?
Archtyp är för fan inte ens uppe men FS4 scammar. Jag tror du snackar en massa skit.
Citera
2022-01-10, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Hur vet du att det scammas så mycket där? Eller är det enbart fakta från FBs trollfabrik som du grundar det i?
Archtyp är för fan inte ens uppe men FS4 scammar. Jag tror du snackar en massa skit.

Massor säger ju det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in