Fantastiskt argument.
Det finns mängder med omskurna män som inte är judar eller ens religiösa. I USA där den mesta porren görs är 55% av pojkarna omskurna innan de lämnar sjukhuset.
Det finns rätt gott om färgade kvinnor i porren också. Och hur vet du vilka kvinnor och män som är eller inte är judiska?
Citat:
Porrbranchen går ut på att folk ska köpa porr. Innan internet var man tvungen att betala för den. Den ser precis likadan ut idag som då, med skillnaden att det finns mängder av gratismaterial. Men porren går naturligtvis ut på att folk vill bli upphetsade och folk som inte är rasister skiter så klart i om det är judar eller icke-judar som knullar.
Hela porrbranshen går ut på att judisks män ska förnedra kristna vita kvinnor, därför är 90% av alla manliga skådisar omskurna.
Det finns mängder med omskurna män som inte är judar eller ens religiösa. I USA där den mesta porren görs är 55% av pojkarna omskurna innan de lämnar sjukhuset.
Citat:
Att knulla unga tjejer på heltid är väl varje mans dröm i en viss ålder. Det är knappast för att Ron jeremy är jude som han hoppade på porryrket.
Ron Jeremy (jude) sa i en intervju om varför han började i porrbranshen
"****** frågade mig om jag ville börja knulla unga katolska tjejer på heltid, SJÄLVKLART svarade jag, det är ju varje judisk mans dröm"
Ett ungefärligt citat
"****** frågade mig om jag ville börja knulla unga katolska tjejer på heltid, SJÄLVKLART svarade jag, det är ju varje judisk mans dröm"
Ett ungefärligt citat
Citat:
Vem skulle tjäna på det? Om det nu var sant? Varför skulle vita män bli förnedrade av att judar knullar icke-judiska tjejer? Jag blir det inte iaf. Jag tror heller inte att icke judiska kvinnor känner sig förnedrade av att knullas av judar. De kan ju isf välja att avstå.
Det här är hela anledningen till att porrbranshen är så sjev, brutal och förnedrande emot kvinnor, det är ett krig som går ut på att förnedrade kvinnorna och bryta ner de vita männen.
Citat:
Varifrån kommer den siffran?
90% judiska män, men hur många judiska kvinnor?
Citat:
100% av jordens befolkning har sitt ursprung i Afrika.
6,5% av jordens befolkning är vita med ursprung ifrån europa, 20% är svarta med ursprung från afrika, mindre än 0,5% är av judisk börd. Varför så opproportioneligt många vita kvinnor och judiska män och näst intill helt frånvarande svarta?
Det finns rätt gott om färgade kvinnor i porren också. Och hur vet du vilka kvinnor och män som är eller inte är judiska?