2022-01-05, 11:46
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Ja rättigheterna till musik är det som mest sätter stopp för vad SVT kan göra med sina egna produktioner

Då hade de kunnat klippa ihop något som bara har med samtalen att göra. Musiken är mycket sparsamt förekommande i SPS. De hade även kunnat köpa temporära rättigheter och visat under en begränsad tid.

Jag tror att det är något annat skäl som gör att de inte vill visa de tidigare säsongerna.
Citera
2022-01-05, 13:32
Medlem
Måste hålla med om att årets uppställning inte är den starkaste. Sen är det nog en del som har tackat nej. Skulle vara kul att se Ingemar Stenmark, Björn Borg eller någon ABBA-medlem i programmet.
Citera
2022-01-07, 10:53
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Måste hålla med om att årets uppställning inte är den starkaste. Sen är det nog en del som har tackat nej. Skulle vara kul att se Ingemar Stenmark, Björn Borg eller någon ABBA-medlem i programmet.
Helt onödigt att ha med musiker i programmet när det redan finns ett annat program för det.
Citera
2022-01-07, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Helt onödigt att ha med musiker i programmet när det redan finns ett annat program för det.

Carola är ju med i årets omgång.
Citera
2022-01-07, 11:06
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Carola är ju med i årets omgång.
Jag tycker inte de borde ta med musiker i Stjärnorna på slottet dessutom har hon redan berättat allt som finns att berätta. De enda avsnittet jag har sätt var när Arja var med och de bastade. För när en finsk person är med så måste de alltid basta, det var likadant när Love Antell var med i Så mycket bättre.
Senast redigerad av The Beach boy 2022-01-07 kl. 11:09.
Citera
2022-01-07, 15:37
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Jag tycker inte de borde ta med musiker i Stjärnorna på slottet dessutom har hon redan berättat allt som finns att berätta.

Jag håller med dig där.
De har väl gått igenom alla skådespelare i Sverige som vill vara med kanske, och Bäst före datum är passerat, som någon sa?
Citera
2022-01-08, 16:11
Medlem
Snubchurps avatar
Blir nog lite märkligt att ta in sportstjärnor i programmet då det är anpassat för kulturpersonligheter. Hade kanske blivit en kul kombo men gissar på att många skulle tacka nej.

Skådespelare, konstnärer, musiker, författare och komiker är väl det man haft med hittils va?
Senast redigerad av Snubchurp 2022-01-08 kl. 16:14.
Citera
2022-01-08, 17:32
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Blir nog lite märkligt att ta in sportstjärnor i programmet då det är anpassat för kulturpersonligheter. Hade kanske blivit en kul kombo men gissar på att många skulle tacka nej.

Skådespelare, konstnärer, musiker, författare och komiker är väl det man haft med hittils va?
Ja. Detta är avsett för kulturfolk.
Citera
2022-01-08, 19:07
Medlem
kubuns avatar
Det kommer säkerligen bli tårfyllt ikväll och pandemignäll å så lite ljug om varför hon banga Let's Dance. Runar blir det nog så lite som möjligt av och så såklart en jävla massa tycka synd om Carola.

Såg nu i en trailer att hon ska bjuda på en chock - undrar vilken sorts
Senast redigerad av kubun 2022-01-08 kl. 19:32.
Citera
2022-01-08, 20:59
Medlem
Usch.. Hur kan denna människa ens få någon som helst mediatid?! Hon borde förpassats till evig glömska redan när hon kastade en blomma med blommjord ut över publiken..
Man förstår allt mer att just Carola och Runar fann varandra..
Citera
2022-01-08, 21:15
Medlem
Abelssuns avatar
Jag gissar att influensers som Jocke och Jonna eller kanske Gynning, snart lär medverka. Alla stjärnor är snart förbrukade.
Citera
2022-01-08, 22:42
Medlem
dialektikers avatar
Jag tycker Carola blivit mer avslappnad och inte så krystad (som hon var för ett par år sen) och det märktes i avsnittet.

Men tårar och bedrövelse provocerades fram naturligtvis. Går de i psykoanalys och hypnotiseras innan programmet?
"Nu ska du gräva i ditt svartaste mörker. Konstruera ett trauma för helvete, visst fan har du velat begå självmord! Tänk på att tittarna vill höra det, och att de medverkande i programmet ska bli gripna!"

Och när man gräver i sitt djupaste inre. Visst fan efterkonstruerar man då.

Det är ju inte direkt en merit att säga att man varit tillsammans med Runar Sögaard.
Men ja då, när hon tänker efter i efterhand så märkte hon att det var något fel på honom redan på bröllopsresan.
Bäst så.

Annars har ju Carola, som media hånade hårt förut för att hon deltog i en "dömande sekt" stigit i status hos mainstream pk-media, efter hennes engagemang med flyktingar och sånt.
Så hon har ju förvandlats från icke rumsren (då hon var med i Livets ord) till numera rumsren.

Jag vet inte om ni kommer ihåg det, men kändiskollegor tog henne med tång förut, för hon sågs som en knasig, helfrälst, tillgjord och inte heläkta djupt religiös sektmedlem förut.

Men nu är hon inne i värmen med ryggdunk igen.

Tvi vale det där "att man måste vara på ett visst sätt" i offentligheten för att få ryggdunk och bäras fram i sin karriär.

Då det gäller flyktingarna 2015 så tycker halva Sverige och även politiker nu
"Hm, det var inte så bra att vi hade öppna gränser 2015 till Sverige".
Men betänk att någon kring kändisbordet som yttrat kommentaren "att det blev fel med öppna gränser 2015, för Sverige".
Dess karriär hade varit slut. Finito!

Å, vad skönt att slippa delta i det där falska spelet, bland kändisryggdunkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in