Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-01-04, 20:16
  #1
Medlem
https://www.sydsvenskan.se/2022-01-0...-pa-kungsgatan

Vid 19.25 får polisens ledningscentral in flera samtal om ett bråk på Kungsgatan i Malmö.
Där ska flera personer ha bråkat med varandra. Det har också hörts en hög smäll.

Men innan polisen hann fram hade personerna lämnat platsen.

Polisen har satt upp en avspärrning och och kontrollerar platsen där bråket uppstått.

Det finns i nuläget inga uppgifter om skadade personer.
Citera
2022-01-04, 20:17
  #2
Medlem
Ingen verkar skadad.
Citera
2022-01-04, 20:53
  #3
Medlem
Rörsjöparken Kungsgatan nära värnhem mycket fylle slag och narkotika handel.
Citera
2022-01-04, 21:20
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Rörsjöparken Kungsgatan nära värnhem mycket fylle slag och narkotika handel.


Inte förvånad att det händer i den parken. Alkolister och narkomaner hänger där ständigt och gjort så i flera år. Trots allt det är mitt emot polishuset..
Citera
2022-01-04, 21:36
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Inte förvånad att det händer i den parken. Alkolister och narkomaner hänger där ständigt och gjort så i flera år. Trots allt det är mitt emot polishuset..

Det var vid Värnhemstorget, korsningen Kungsgatan/Ehrensvärdsgatan. Två grå bilar och en vit bil inblandade.
Citera
2022-01-04, 21:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av windrewind
Det var vid Värnhemstorget, korsningen Kungsgatan/Ehrensvärdsgatan. Två grå bilar och en vit bil inblandade.


Gick förbi nyss. Polisen höll ta bort avspärrningarna som gick från Kungsgatan och upp längs norra Ehrensvärdsgatan.

Bor bredvid och hörde inget.
Citera
2022-01-04, 21:51
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobotKeso
Gick förbi nyss. Polisen höll ta bort avspärrningarna som gick från Kungsgatan och upp längs norra Ehrensvärdsgatan.

Bor bredvid och hörde inget.

Jag hörde och tittade på när de stack. Typiska gängkillar.
Citera
2022-01-04, 22:17
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av windrewind
Det var vid Värnhemstorget, korsningen Kungsgatan/Ehrensvärdsgatan. Två grå bilar och en vit bil inblandade.


Ja där nere i vändplatsen brukar vara skumt folk..
Citera
2022-01-04, 23:32
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Ja där nere i vändplatsen brukar vara skumt folk..

Precis, de brukar sälja knark där. Är troligtvis samma killar, men har svårt att se skillnad på den typen. De ser likadana ut.
Citera
2022-01-05, 01:52
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Inte förvånad att det händer i den parken. Alkolister och narkomaner hänger där ständigt och gjort så i flera år. Trots allt det är mitt emot polishuset..
Alkoholister och narkomaner kan vi utesluta helt i med att det handlar om skjutvapen inblandad i händelsen. Skulle mer tro på ziggenarbabbar. Värnhem är ett ställe där dem finns mycket av. Och hur hela scenariot hänt, bråk och skott, utan några personer med skottskador brukar påminna om tattare. Mycket skrik lite verkstad.
Citera
2022-01-05, 06:00
  #11
Medlem
Det är väldigt nära där man sköt in i ett fönster nyligen.
Citera
2022-01-05, 08:42
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Ja där nere i vändplatsen brukar vara skumt folk..


Skrev helt fel. Inte norra delen som jag sade först utan sen södra delen.

Ingenting vid vändplatsen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback