2022-01-04, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Menar du Dara?

Haha nej! Dara/Haval har absolut INGENTING med detta att göra. Menar så klart BO i tråden
Citera
2022-01-04, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enbruntomat
Haha nej! Dara/Haval har absolut INGENTING med detta att göra. Menar så klart BO i tråden

Haha, sorry! Kom på det efter jag skrev...
Citera
2022-01-04, 00:29
Medlem
Citat:
Hej, jag är helt ny på Flashback men har läst hela tråden. Har info från person som fanns på platsen under dådet. Hur ska jag gå vidare för att få ut det men hålla mig själv anonym?

Du är redan anonym med ditt användarnamn? Du kan annars PM:a någon aktiv här som kan vidarebefordra i tråden.
Citera
2022-01-04, 00:30
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Bland annat ja.

Har olika gäng som vanligtvis inte skulle samarbeta gått ihop om det här för allas skull?
Citera
2022-01-04, 00:30
Medlem
Citat:
Bland annat ja.

Utebliven betalning och att E anspelar på att han fixade Hs bror är vad jag tror ligger i grund.. därför dalen killar är inblandade?
Citera
2022-01-04, 00:31
Medlem
Citat:
Nej N&C var inte inblandat i det hela vad jag fått berättat. Mer en tillfällighet

Frågan är varför media gått ut så hårt med att hotbilden ökade då, fokuslistan och det?
Citera
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Du är redan anonym med ditt användarnamn? Du kan annars PM:a någon aktiv här som kan vidarebefordra i tråden.

Men ställ frågor istället så svarar han, det ser du väl de två senaste sidorna..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream

Jag skriver i tråden men är för dålig på att skriva en lång text där ja berättar om allt dagarna innan och själva dagen för att göra det. Därför jag tänkte ifall någon ville göra på det viset men vi kan göra det via frågor också
Citera
2022-01-04, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Kidnappningen skedde ju efter att han lämnat SSTV, så den kan mycket väl vara en hämnd för att han lämnade. Sen kan jag tänka mig att 3 mille var en fix summa, men att man tänkte sig att få en viss % på framtida inkomster efter kidnappningen. SSTV hade 40% om jag inte missminner mig.

Att han inte hade egen studio berodde nog snarare på att han inte kunde skriva musik. Alla hans bakgrunder är ju skrivna av hans producenter. Vad jag vet kunde han inte spela nåt instrument eller hantera datorer/synthar för att skapa bakgrunder. Har man sedan ett dödshot på sig, är det väl inte så smart att äga ett ställe där fienden vet vart man är.

Jag tänkte mer att det kan ha varit en hämnd från SSTVs sida att kidnappa honom då många här skriver att han "portades" från Dalen.
Citera
2022-01-04, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Frågan är varför media gått ut så hårt med att hotbilden ökade då, fokuslistan och det?

Einar har haft en hotbild mot sig sedan länge. Bara under senaste 1,5 åren så har det varit flera rån/utpressningsförsök som folk inte vet om. Därav att han blivit "paranoid" och sökt sig till nytt "beskydd"
Citera
2022-01-04, 00:34
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:

Vad har Dumle fått ut på att han goa?
Var det 1mill på Einar?
Citera
2022-01-04, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Har olika gäng som vanligtvis inte skulle samarbeta gått ihop om det här för allas skull?

Nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in