2022-01-03, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Eller hur. Som om den videon inte skulle finns överallt då & inte minst hos polisen.. Wtf Abbe 😂 Tröttnat på tråden?

Abbe?
Citera
2022-01-03, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Kidnappningen skedde ju efter att han lämnat SSTV, så den kan mycket väl vara en hämnd för att han lämnade. Sen kan jag tänka mig att 3 mille var en fix summa, men att man tänkte sig att få en viss % på framtida inkomster efter kidnappningen. SSTV hade 40% om jag inte missminner mig.

Att han inte hade egen studio berodde nog snarare på att han inte kunde skriva musik. Alla hans bakgrunder är ju skrivna av hans producenter. Vad jag vet kunde han inte spela nåt instrument eller hantera datorer/synthar för att skapa bakgrunder. Har man sedan ett dödshot på sig, är det väl inte så smart att äga ett ställe där fienden vet vart man är.
Fast varför skulle Vårby kidnappa E pga han lämnade SSTV? Dom har väl inte någon koppling till det öht? Säker på att dom kidnappade honom för att han va svensk, sjöng om saker han inte lever upp till och en enkel inkomstkälla. Som Sickan säger, vet bara att som man bäddar får man ligga.
Citera
2022-01-03, 23:23
Medlem
Ponkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enbruntomat
Hej, jag är helt ny på Flashback men har läst hela tråden. Har info från person som fanns på platsen under dådet. Hur ska jag gå vidare för att få ut det men hålla mig själv anonym?
På Flashback är du alltid anonym, det går inte på något sätt röja din identitet så länge du inte lyckas göra någon enorm tabbe och därmed röjer den själv.
Det är bara att skriva på.
Citera
2022-01-03, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ponker
På Flashback är du alltid anonym, det går inte på något sätt röja din identitet så länge du inte lyckas göra någon enorm tabbe och därmed röjer den själv.
Det är bara att skriva på.

Om någon är beredd att ordna ett kontantkort och kan ta ett samtal så skulle det vara mycket enklare för mig att berätta över telefon. Stefan som jag skriver med vill endast ta det över mail och jag är rädd att allt inte kommer fram då jag inte är någon poet själv.
Citera
2022-01-03, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Fast varför skulle Vårby kidnappa E pga han lämnade SSTV? Dom har väl inte någon koppling till det öht? Säker på att dom kidnappade honom för att han va svensk, sjöng om saker han inte lever upp till och en enkel inkomstkälla. Som Sickan säger, vet bara att som man bäddar får man ligga.

Vårby tighta me dalen. Men du har nog en poäng i att han va svenne.. sen blanda in lite avundsjuka och lite ointelligents.
Men vi vet ju att de va dalen killar som goade/sålde honom så nåt hade dom såklart med de att göra..

Rent spontant hade väl en tripp till skogen och ett skott i benet med orden nästa är i pannan om du inte betalar vart en bättre idé. Jävla förnedringskidnappning tycker jag personligen bara var äckligt gjort
Citera
2022-01-03, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetongLeijon
100% så hajade han inte vad hajarna hajar! fattar inte att D lekte Alla’n det kostat han livet. Ser på N&C som ett perfekt Alibi å Japp han. Rödalinjen😈

Menar du att du tror de va D som knäppte honom?
Tror N trodde han hade bakk från dp genom dumle.. men troligtvis helt tvärt om
Citera
2022-01-03, 23:42
Medlem
Citat:
Om någon är beredd att ordna ett kontantkort och kan ta ett samtal så skulle det vara mycket enklare för mig att berätta över telefon. Stefan som jag skriver med vill endast ta det över mail och jag är rädd att allt inte kommer fram då jag inte är någon poet själv.

Skriv de du vet här lite kortfattat, så slipper man tro du e fejk.

Eller ring ett anonymt tips till aaaina
Citera
2022-01-03, 23:44
Avslutad
Citat:

Skriv här vad ska hända?
Citera
2022-01-03, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Skriv här vad ska hända?

Jag skriver som jag gjorde till stefan då. Ställ frågor så svarar jag på dom istället för att jag ska skriva en roman som jag vet att jag är för dålig på
Citera
2022-01-03, 23:56
Avslutad
Citat:
Jag skriver som jag gjorde till stefan då. Ställ frågor så svarar jag på dom istället för att jag ska skriva en roman som jag vet att jag är för dålig på

Vad är det du vet?
Citera
2022-01-04, 00:00
Medlem
zzahirs avatar
Berätta exakt det du vet
Citera
2022-01-04, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Vad är det du vet?

Fråga vad du behöver veta så svarar jag utan namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in