Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Fast han har ju fått frågan vilken avgång han skulle med !
Visst kan han kollat klockan just vid skotten men då står han ändå still o visst fan tittar man upp när man hör skottet ?
Eg skiter jag i om du har rätt att några % inte märker en avrättning på 20m håll..
Vad jag menar är att hans förhör skriker om en känsla att något inte stämmer..
Om du o jag varit kollegor på utredningen så hade jag övertalat dig att ta in Engström som misstänkt...
Hade jag haft fel ang Engström så hade jag kunnat acceptera det....
Ja, men människor är inga robotar. Han kanske tänkte slå en drill innan avgång, ta ett glas eller handla något efter vägen. Har ingen aning om hur miljön eller möjligheterna såg ut efter den sträckan, på den tiden. Ibland har man tid att klämma in något kul före avgång.
Men det gäller att ha koll på tiden!
Eller så är det som han säger, att han hade bråttom. Tidtabellerna måste ju finnas kvar någonstans.
Däremot stämmer det att man inte behöver ha järnkoll på tiderna. Man vet på ett ungefär.
Nej, det är PH som skriker att något inte stämmer. Samme PH som var en aning slarvig med detaljerna.
Därför blev det ett antal PM och flera ingående förhör av personalen på Skandia. Som gav ... Inget.
Hade aldrig anställt dig som kollega på utredningen. Du har ju inte ens läst förhören.