Citat:
Ursprungligen postat av
seppolundgren
Om detta vore sant,skulle Europa och övriga västvärlden vara helt energioberoende och varenda råvara som importeras in i Sverige skulle matchas till en exportvara av samma värde. Dvs SIDA och Business Sweden skulle upphöra att existera eftersom vi i Sverige aldrig varit beroende av utländsk arbetskraft,råvaror,energiproduktion,eller exportmarknader. Kina och Sydostasien skulle vara i ekonomisk stagnation (i och med att vita byggt den moderna världen helt på egen hand och svarta/araber bara förstör det vita har byggt upp)
Jag tror att du innerst inne vet att du har fel,men att du är arg över att det bor somalier och kurder och ensamkommande afghanier i sverige och nu är du arg och tänker tillämpa historierevision på ett sätt som får dig att må bättre.
Suck, ännu en hjärtvättad PK NPC. Europa och västvärlden (i vilket även ryssland ingår, vare sig du gillar det eller ej) ÄR energioberoende, att politiska beslut baserade på ett fiktivt "klimathot" och irrationell rädsla för kärnkraft gjort att kraftverk stängts ned är orskat av personer som du.
Vad oljan anbelangar är det vita som sköter majoritetan av allt pumpande, transporterande och borrande efter denna, Att det bor araber ovanpå oljan är inte något som vi har dem att tacka för, eller borde betala dem för.
USA är för övrigt energioberoende, att biden för tilfället förstört detta är övergående.
Den svenska exporten går huvudsakligen till andra vita västländer.
SIDA är en organisation som parasiterar bidragspengar och inte bidrar med något produktivt.
Dessutom håller sig deras chefer på plats sig inte för goda att betala för mina och mina kollegors tjänster när något eller någon går dem emot lokalt. Pengar luktar inte, men mitt förakt för dem är djupt.
Att afrikaner bor ovanpå resurser de inte har den intellektuella förmågan att tillgodogöra sig är irrelevant, men å andra sidan flyttar de lätt på sig med rätt motivation.
Vad Kina har med saken att göra vet jag inte, jag har inga problem med Kineser, och det är ju heller inte de som inkräktar i, parasiterar på och ställer till kaos i sverige, det är det de kategorier jag nämde som gör.
Kineser betalar bra, håller sina avtal och uppskattar gott utförda arbeten.
Min erfarenhet av asiater är så gott som endast god.
araber och afrikaner däremot, där bör man hålla ryggen fri, se till att ha övertag i alla lägen och inte lita på någon av dem.
Återigen, se filmen och lär.
https://www.youtube.com/watch?v=XzM4kLQvnpo&ab_channel=WolfGang
Det tog inte många år för afrikanerna att kasta allt i sot och aska efter att de vita lämnade.
Det vore roligt att ta med någon som dig på ett jobb i afrika eller mellanöstern och sedan se hur "antirasist" och "människors lika värde" du är efter det. (och du skulle göra på dig, det gjorde jag första jobbet)
Dessutom, jag bor inte i sverige längre, jag bor på en ö närmre mitt huvudsakliga arbetsområde, har blivit för gammal för kyla, 70% skatt, blattekaos och såssialister.
Här vet de få av oönskad sort som trots allt bor här vad följderna är av att förfalla till sitt naturliga beteende.
Egentligen kan ni fortsätta ert naiva vurmande för mångkultur, mångfald och antirasism tills de ni importerat vänder sig emot er, ställer till med blodbad och förvandlar sverige till ännu ett u land.
Jag kommer inte att lyfta ett finger, eller något annat, för att hjälpa er.