2021-12-22, 17:28
Medlem
glidan10s avatar
Den här kebabsvarvaren kan dra åt helvete….. på riktigt
Citera
2021-12-22, 17:28
Medlem
Panzeradlers avatar
Hörde jag hudfärgshandikappad?
Citera
2021-12-22, 17:35
Medlem
Är utlänningslagen rasistisk redan till namnet?
Citera
2021-12-22, 17:35
Medlem
Maureliuss avatar
Vad för produktivt har han åstadkommit? Han lever på fakejob och tillhör transferiatet, våra skattepengar! Jag är så jävla trött på att bli uppfostrad av alla dessa as inom massmedia! TV4 är såå woke och det kommer att slå tillbaka som en bumerang!
Citera
2021-12-22, 17:36
Medlem
Mainforcepatrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
Om detta vore sant,skulle Europa och övriga västvärlden vara helt energioberoende och varenda råvara som importeras in i Sverige skulle matchas till en exportvara av samma värde. Dvs SIDA och Business Sweden skulle upphöra att existera eftersom vi i Sverige aldrig varit beroende av utländsk arbetskraft,råvaror,energiproduktion,eller exportmarknader. Kina och Sydostasien skulle vara i ekonomisk stagnation (i och med att vita byggt den moderna världen helt på egen hand och svarta/araber bara förstör det vita har byggt upp)

Jag tror att du innerst inne vet att du har fel,men att du är arg över att det bor somalier och kurder och ensamkommande afghanier i sverige och nu är du arg och tänker tillämpa historierevision på ett sätt som får dig att må bättre.

Suck, ännu en hjärtvättad PK NPC. Europa och västvärlden (i vilket även ryssland ingår, vare sig du gillar det eller ej) ÄR energioberoende, att politiska beslut baserade på ett fiktivt "klimathot" och irrationell rädsla för kärnkraft gjort att kraftverk stängts ned är orskat av personer som du.

Vad oljan anbelangar är det vita som sköter majoritetan av allt pumpande, transporterande och borrande efter denna, Att det bor araber ovanpå oljan är inte något som vi har dem att tacka för, eller borde betala dem för.

USA är för övrigt energioberoende, att biden för tilfället förstört detta är övergående.

Den svenska exporten går huvudsakligen till andra vita västländer.

SIDA är en organisation som parasiterar bidragspengar och inte bidrar med något produktivt.

Dessutom håller sig deras chefer på plats sig inte för goda att betala för mina och mina kollegors tjänster när något eller någon går dem emot lokalt. Pengar luktar inte, men mitt förakt för dem är djupt.

Att afrikaner bor ovanpå resurser de inte har den intellektuella förmågan att tillgodogöra sig är irrelevant, men å andra sidan flyttar de lätt på sig med rätt motivation.

Vad Kina har med saken att göra vet jag inte, jag har inga problem med Kineser, och det är ju heller inte de som inkräktar i, parasiterar på och ställer till kaos i sverige, det är det de kategorier jag nämde som gör.

Kineser betalar bra, håller sina avtal och uppskattar gott utförda arbeten.

Min erfarenhet av asiater är så gott som endast god.

araber och afrikaner däremot, där bör man hålla ryggen fri, se till att ha övertag i alla lägen och inte lita på någon av dem.

Återigen, se filmen och lär. https://www.youtube.com/watch?v=XzM4kLQvnpo&ab_channel=WolfGang

Det tog inte många år för afrikanerna att kasta allt i sot och aska efter att de vita lämnade.

Det vore roligt att ta med någon som dig på ett jobb i afrika eller mellanöstern och sedan se hur "antirasist" och "människors lika värde" du är efter det. (och du skulle göra på dig, det gjorde jag första jobbet)

Dessutom, jag bor inte i sverige längre, jag bor på en ö närmre mitt huvudsakliga arbetsområde, har blivit för gammal för kyla, 70% skatt, blattekaos och såssialister.

Här vet de få av oönskad sort som trots allt bor här vad följderna är av att förfalla till sitt naturliga beteende.

Egentligen kan ni fortsätta ert naiva vurmande för mångkultur, mångfald och antirasism tills de ni importerat vänder sig emot er, ställer till med blodbad och förvandlar sverige till ännu ett u land.

Jag kommer inte att lyfta ett finger, eller något annat, för att hjälpa er.
Citera
2021-12-22, 17:39
Medlem
Mainforcepatrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Negern är en rasist. Han hatar vita. Så enkelt är det.

Det värsta är att vita människor pushar för sådana här rasistiska as. Han är ett professionellt offer.

Det bästa vore om han helt enkelt åkte tillbaka till sitt hemland.

Nej tack, vi har nog att göra som det är
Citera
2021-12-22, 17:42
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jools84
Ordet är inte problemet.
Det är aldrig problemet.

Företeelsen ordet beskriver är (eller kan vara) problemet.

Dårhus blev sinnessjukhus som blev mentalsjukhus. Och när det inte blev mindre ”stigmatiserande” så blev det avdelning 47 eller vilket nummer de nu fick. Könlösa beteckningar för att dribbla bort ”det farliga namnet”.

Psykisk sjukdom är inte väl ansedd vad sjukdomar anbelangar. Man bekänner hellre att man har cancer i kuken än säger att man är psykiskt sjuk. Ingen ny benämning på det kommer att ändra det.

Krympling, handikappad eller funktionsvariation.

Rullstolsbunden eller rullstolsburen.

Djävulen, jäkeln eller järnspikar.

Orden har bara makt om man låter dem ha det.

Det är schamanism över det. Att orden i sig har särskild makt, särskilt när de uttalas av person med särskild behörighet/makt: schamanen.

Jag önskar att vi kunde låta ord stå för något objektivt, ett sätt att beskriva objekt, och inte att man ”menar” nåt mer (negativt) underförstått.
Citera
2021-12-22, 17:43
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=GeixtYS-P3s

Detta är dock mycket tänkvärt.

Folk gillar i regel inte att bli stämplade med en identitet.
Citera
2021-12-22, 17:49
Medlem
Mainforcepatrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 95.214.235.160
"vanföreställningar" Gör inte bort dig.

Jag är för rättvisa. De rasister som skriker efter hårdare lagar ska känna på dem själva.

Prova gärna lilla AFA. Skulle bli förvånad om du kom närmre än 500 meter (kanske 300 på atlantsidan, Rätt höga buskar där)

"Rättvisa" är att de folkslag som utvecklat högre civilisationer avnjuter dess frukter, och att de folkslag som underlåtit att göra detta lider följderna av sin oförmåga, utan att tillåtas parasitera på de högre samhällena.

Ofta när jag är ute på arbete ser jag de rättvisa följderna av afrikanskt beteende. När man förstör brunnen är det rättvisa att man inte får något vatten, När man slaktar avsaltningsanläggningen på delar är det rättvisa att man törstar.

När man deserterar från sitt land i nöd för att parasitera på ett annat land är det rättvisa att man blir illa behandlad.
Senast redigerad av Mainforcepatrol 2021-12-22 kl. 18:00. Anledning: ack denna stavning..
Citera
2021-12-22, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PontusVonPluring
https://www.youtube.com/watch?v=GeixtYS-P3s

Detta är dock mycket tänkvärt.

Folk gillar i regel inte att bli stämplade med en identitet.

Det där klippet borde döda hela debatten...om det inte var för att det nya svarta är att bli kränkt och dra på sig offerkoftan.

Kränkthet, offerkoftan och den politiskt korrekta debatten gör att även lågbegåvade människor får känna sig viktiga och tro att någon bryr sig om vad de har att säga.
Dom enda som bryr sig och kommenterar, klickar likes och hurrar är samma typ av sopor som inte orkar öppna en bok för att lära sig något, utan tror att tevens gratiskanaler kommer visa vägen och ge upplysning.
Senast redigerad av Bruz-Lee 2021-12-22 kl. 18:00.
Citera
2021-12-22, 17:51
Medlem
Mainforcepatrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Det är aldrig problemet.

Företeelsen ordet beskriver är (eller kan vara) problemet.

Dårhus blev sinnessjukhus som blev mentalsjukhus. Och när det inte blev mindre ”stigmatiserande” så blev det avdelning 47 eller vilket nummer de nu fick. Könlösa beteckningar för att dribbla bort ”det farliga namnet”.

Psykisk sjukdom är inte väl ansedd vad sjukdomar anbelangar. Man bekänner hellre att man har cancer i kuken än säger att man är psykiskt sjuk. Ingen ny benämning på det kommer att ändra det.

Krympling, handikappad eller funktionsvariation.

Rullstolsbunden eller rullstolsburen.

Djävulen, jäkeln eller järnspikar.

Orden har bara makt om man låter dem ha det.

Det är schamanism över det. Att orden i sig har särskild makt, särskilt när de uttalas av person med särskild behörighet/makt: schamanen.

Jag önskar att vi kunde låta ord stå för något objektivt, ett sätt att beskriva objekt, och inte att man ”menar” nåt mer (negativt) underförstått.

MYCKET bra skrivet.
Citera
2021-12-22, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Du kan kalla dig neger. Helt ok för mig
Tack för ett lågintelligent inspel ditt jävla pucko! Måste dessvärre göra dig besviken och meddela att hudtonen inte är av afrikasvart ursprung.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in