2021-12-17, 23:32
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Har eplet noen spesiell funksjon her?

Vann er en kjent og kjær venn når det kommer til å både forebygge og pleie fyllesyke, men hvor kommet eplet inn?

En banan, da. Eller en brødskive. Næring. Mat. Noe i magen.
Citera
2021-12-17, 23:32
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det var den spenstigste teorien så langt, at JOK er drapsmannen
Kanskje han møtte opp i skøytedress slik at ikke DNA ble satt i S4. Nei, hvem vet..
Citera
2021-12-17, 23:37
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
En banan, da. Eller en brødskive. Næring. Mat. Noe i magen.

Aha, jeg trodde kanskje du hadde funnet ut at det var noe spesielt med akkurat epler som gjorde de godt egnet til å forebygge fyllesyke..
Citera
2021-12-17, 23:39
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Ok, en ny TH skykfig hypotese:
Under OL på Lillehammer tok JOK tre OL gull og satte tre verdensrekorder, selv om han hadde slitt med formen i innledningen av sesongen. På denne tiden kunne ikke EPO spores i dopingkontroller.

JOK har blant annet uttalt:
"Under OL på Lillehammer i 1994 hadde jeg ikke hørt om EPO"

..selv om han studerte medisin og det hadde blitt skrevet om EPO i media fem år tidligere.

Så da skjønner sikkert de fleste hva teorien går ut på. Hvis det var slik at AEH ville skilles og hun viste en hemmelighet om JOK som ikke måtte ut..

Er jeg på villspor, eller hva tror dere?

Viktig at hemmeligheten om doping-Norge ikke kom ut vettu. Koss drap henne, mens Ulvang og Dæhlie rygget opp bakken med en VW firehjulstrekker klar til transport. Hemmeligheten måtte ikke komme ut.
Citera
2021-12-17, 23:42
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Viktig at hemmeligheten om doping-Norge ikke kom ut vettu. Koss drap henne, mens Ulvang og Dæhlie rygget opp bakken med en VW firehjulstrekker klar til transport. Hemmeligheten måtte ikke komme ut.
Ådne Søndrål var hettemannen.
Citera
2021-12-17, 23:42
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Aha, jeg trodde kanskje du hadde funnet ut at det var noe spesielt med akkurat epler som gjorde de godt egnet til å forebygge fyllesyke..

Nei, har vel ingen egentlige preferanser for dette annet enn at det hjelper å bygge
opp blodsukkeret litt. Brødmat er også greit fordi det virker som om det fungerer litt som
en alkoholsvamp i magen, samme med f.eks. havregrøt.
Citera
2021-12-17, 23:54
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
La oss hoppe over vesentlige detaljer og feie under teppet det relevante spørsmålet om hvorfor TH ikke kontaktet hverken sønn eller datter i løpet av dagen og ba de dra til S4 for å sjekke med AE. TH har forklart at han var bekymret, men benyttet ingen av mulighetene.
Jeg tror som kjent den enkle forklaringen ligger i at disse allerede var kjent med opplegget, men varsel om bekymring burde nok vært gitt for å begrense mistanke.
Citera
2021-12-18, 00:10
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Jeg tror som kjent den enkle forklaringen ligger i at disse allerede var kjent med opplegget, men varsel om bekymring burde nok vært gitt for å begrense mistanke.
At "TH og alle barna" drepte AEH får jeg bare ikke til å stemme med brikkene.

Raske skritt rett i forkant av kl 10.07, samt at hytteturen ble utsatt passer ikke inn.
Sett gjennom denne hypotesen måtte TH ha hatt full kontroll på hvilken informasjon som ble sendt i SMS kl 09.10.
Citera
2021-12-18, 00:34
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken

Det er ikke umulig. Men et spørsmål blir da om det er en sammenheng mellom at
HHB2 ikke ble kontaktet før TH gikk til politiet, og at hun er den eneste som nevnes i trusselbrevet.
Et annet spørsmål er hvorfor TEH er det eneste familiemedlemmet som har blitt gjenstand for spekulasjoner om medvirkning, og at disse spekulasjonene i stor grad kommer fra folk som prøver å avfeie THs involvering.
Senast redigerad av Svartediket 2021-12-18 kl. 00:36.
Citera
2021-12-18, 00:45
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
HHB2 ikke ble kontaktet før TH gikk til politiet, og at hun er den eneste som nevnes i trusselbrevet.
Et annet spørsmål er hvorfor TEH er det eneste familiemedlemmet som har blitt gjenstand for spekulasjoner om medvirkning, og at disse spekulasjonene i stor grad kommer fra folk som prøver å avfeie THs involvering.
Det blir i tillegg en del andre spørsmål sett gjennom tidslinjen:
Hvis de utsatte hytteturen i SMS kl 09.10, hvorfor forklarte TH i avhør at han grunnen til at han ringte hjem var for å diskutere detaljer angående hytteturen og hvem utførte raske skritt med AEH's telefon rett i forkant av kl 10.07 hvis AEH allerede var drept før telefonsamtalene?

God natt
Citera
2021-12-18, 00:48
Medlem
GG99Slayers avatar
creds til dere som holder TT i sjakk, (utenom oppgulpet til en viss legokatt)

har gitt opp for lenge siden..
Citera
2021-12-18, 00:54
Medlem
Citat:

Lurer på om han som ikke engang husker pin koden til sin egen telefon husker telefonnumrene til sine barn?
De fleste husker ikke telefonnumrene lenger da de har de lagret på telefonen.
Spørsmålet da blir, var de lagret på hustelefonen eller hadde han de notert?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in