Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-12, 21:41
  #157
Medlem
Hahahaha.Bra info du har.😂😂 Jonas thai var väl den som satt med polisen ute o fikade medans han var häktad .finns paper på att Jonny thai var den som pratade..Hade inget alls med hans fall att göra.kolla fakta innan du pratar.hahaha informatör va mannen du är skrattretande...försöker smutskasta folk utan att ens veta vad du pratar om
Citera
2021-12-12, 21:44
  #158
Medlem
Vad pratar du om ta fram fakta innan du pratar Jonny thai va väl den som pratade ner folk .polisen tog ut han på en fika när han va häktad 😂😂.kolla fakta innan du pratar mannen..försöker smutskasta folk .dom som känner vet hur äkta jag är.pajas.ta fram paper hahaha Jonny thai va.skulle vilja se det. Dåligt försökt mannen.jonny thai började nämna folk.jacko har inget med hans ärende att göra.
Citera
2021-12-12, 21:48
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
Jacko är ju en känd golbög både i Stockholm och i Gävle han är en 40 årig pundare som aldrig varit ett skit, mins han som liten i Gävle då han hade någon thai tjej, finns ju minst 2 fall jag vet han golat på den ena är Jonny Thai är här ifån Gävle de va nog 13 år sen det stämmer och sen Atif från Stockholm båda grejerna gällde grovt narkotikabrott, även hört att jacko inte bara är godare utan är polis informatör iallafall var han de
Kolla fakta innan du pratar mannen.jacko har inget med Jonny thai ärende att göra.skulle vilja se paper .försök ej smutskasta folk utan nån sanning bakom.Jonny thai var väl den som droppade namn o va ute på en fika med polisen under tiden han va häktad..haha informatör o grejer var får du allt ifrån.hahahaha skrattretande. Dom som känner vet hur äkta man är.
Citera
2021-12-13, 20:04
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Varför i hvete svarar du dig själv? Du är dum i huvudet.
Jag skiter i den där jacko eller vad han heter din idol. Det är dig det är fel på, logga ut och ring grupphemmet med en gång.
Haha vemsomhelst fattar ju att det är J som sitter å skriver
Citera
2021-12-13, 20:19
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geteyesee
Då har Jacko the fucking muppet gjort bort sig igen!
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...ga-hot-i-gavle
Spännande att jacko också är född 81.....med tanke på zack81 🤣 han dom letade efter hör va ju g*nne.. Också helt väck nuförtiden
Citera
2022-01-11, 17:02
  #162
Medlem
Jag det är jag jacko.Jag skriver när jag är ute på permissioner eftersom jag sitter inne.Ibland min kusin skriver åt mig på sociala media.
Citera
2022-01-11, 17:04
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insallad
Haha vemsomhelst fattar ju att det är J som sitter å skriver
Jag det är jag javko som skriver eftersom jag sitter inne kan jag skriva bara nör jag är på permissioner.annars skriver min kusin på mina sociala medier. Jag sitter inne pga gynne .vapenbrott
Citera
2022-02-26, 08:59
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Jag det är jag javko som skriver eftersom jag sitter inne kan jag skriva bara nör jag är på permissioner.annars skriver min kusin på mina sociala medier. Jag sitter inne pga gynne .vapenbrott

Du sitter vell ändå inne pga dig själv?
Citera
2022-02-26, 09:03
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Tänkte höra lite om hur det funkar här i gävle. Finns det nån form av orgnisation på nått vis? några "gäng" eller så som styr?

Tanken slog mig när jag läste detta:

http://gd.se/nyheter/blaljus/1.46523...spranga-familj

Fast det ovan var väl iosf bara nå snorvalpar.

Men hur funkar det i Gävle egentligen?

Med "styra" stan så kan det vara bra att vara lite mer specifik. Vad styr man? Är man bäst på att ordna fram knark och sälja den menar du?
Citera
2022-03-04, 16:50
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insallad
Du sitter vell ändå inne pga dig själv?
Jo så är det jag får helt enkelt tåla leken jag är med i.Men jag menar han gosade mig o ringde polisen på sig
Citera
2022-03-04, 16:52
  #167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insallad
Du sitter vell ändå inne pga dig själv?
Gynne golade mig.Det är det jag menar.Sen har du rätt e jag med i leken får jag leken tåla.Men han ringde Aina på mig o sa att jag stod utanför han med en Gun. Så jag åkte fast.
Citera
2022-03-19, 11:40
  #168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Gynne golade mig.Det är det jag menar.Sen har du rätt e jag med i leken får jag leken tåla.Men han ringde Aina på mig o sa att jag stod utanför han med en Gun. Så jag åkte fast.

Ajdå, men karma kommer till honom till slut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback